Fitness Seller

Plateau 2.0 (voedingsschema update) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DenBlokke97

Cool Novice
Lid geworden
26 jul 2019
Berichten
51
Waardering
81
Lengte
1m82
Massa
76kg
Vetpercentage
11%
hoi hoi

na de topic die ik gister gepost had heb ik een nieuw voedingsschema opgesteld.

graag had ik wat feedback gehad :)

Wilde een +-25% deficit gebruiken en macro's P45/C20/F35


Alvast mercikes!


Ps. enkel constructieve feedbackgraag, If I wanted a roast I'd go to the grocerystore and buy one :D

yeet.jpg
 
In de laatste post van je vorige topic wordt benoemd dat je eiwitten (veel) te hoog zijn en je carbs veel te laag. Dit is nog steeds zo.

Ga uit van 1.8gr eiwit per kg lichaamsgewicht (dus in jouw geval rond de 155-160gr eiwit). Uitgaande van je schema kan er dus 92 gram eiwitten uit je schema, deze kan je toevoegen bij je carbs. Hiermee is wat mij betreft je schema beter in balans en wordt het bovendien ook goedkoper boodschappen doen.
 
^ +1

en waarom een nieuw topic? had je net zo goed in je andere topic kunnen doen...
Zo krijg je enorm veel loze topic op een forum... :o
 
^ +1

en waarom een nieuw topic? had je net zo goed in je andere topic kunnen doen...
Zo krijg je enorm veel loze topic op een forum... :o
Oops Point taken. Ben nog nieuw in het hele topics/forum gedoe
 
Akkoord met eerdere reacties.
Anderzijds wil ik ook wat positieve feedback geven (zoals je hebt gevraagd): ik zie dat je je vetten hebt verhoogd naar 89g. Dat is alvast wel een verbetering tov je eerdere schema.
 
In de laatste post van je vorige topic wordt benoemd dat je eiwitten (veel) te hoog zijn en je carbs veel te laag. Dit is nog steeds zo.

Ga uit van 1.8gr eiwit per kg lichaamsgewicht (dus in jouw geval rond de 155-160gr eiwit). Uitgaande van je schema kan er dus 92 gram eiwitten uit je schema, deze kan je toevoegen bij je carbs. Hiermee is wat mij betreft je schema beter in balans en wordt het bovendien ook goedkoper boodschappen doen.
De reden dat ik mijn carbs zo laag houd is omdat ik snel op carbs reageer. Ik wordt heel snel bloated en eerlijke met teveel carbs. Zal het zoizo wel eens bekijken
 
Je kan ook meer vetten nemen. Het is minimaal 1 gr per kg BW.
Sommigen reageren juist weer beter op meer vetten.
 
heb een mod carbs versie gemaakt ongeveer 30/35/35.Ik kook zoizo ook met olijfolie dus vetten zijn zeker in orde zo.
Misschien laat ik zelfs 1 ei ofzo vallen moest ik merken dat het toch teveel is

mod carb mealprep.jpg
 
Ziet er een stuk beter uit.
 
Back
Naar boven