Fitness Seller

plateau bereikt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SAHR

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2004
Berichten
1.303
Waardering
1
Nu heb ik jammer genoeg een plateau bereikt waar mijn gewicht blijft steken op : 95.2 vet is zelfs hoger dan het was.8%

Voeding is wreed ok : Cal.5322 Pro. 401 Vet 197. KH. 537

Alle ingredienten zijn aanwezig om te groeien, nu blijkt maar weer dat in mijn geval na een kuur nu zo'n 5 maand geleden de groei niet verder gaat.

In de kuur was mijn eetschema nog wat extremer, nu lijkt het schema wel een onderhouds dosis, terwijl een ander hier blubbervet of retegoed op gaat.

Dus als ik alles onder de loep genomen heb, lijkt kuren de enige optie.

Of heeft iemand anders nog suggesties?
 
eh ja ik heb wel een suggestie:

NIET ZEIKEN en trainen, dit had je kunen weten toen je een half jaar geleden aan die kuur begon :cool:

of weer een kuurtje er in knallen ;)
 
Voeding ok is nog maar 1/3 van het totaal, hoe zit het met rust en training?
 
Weekje rust misschien, schema totaal omgooien..
 
MonsterStrength zei:
Voeding ok is nog maar 1/3 van het totaal, hoe zit het met rust en training?
Ben ik het mee eens, voeding is heel belangrijk maar je zegt niks over de training of rust. Je zou je trainingsschema es radicaal kunnen omgooien.
Of es veel minder of meer gaan trainen.
 
idd eerst je schema radicaal wijziggen en genoeg rusten, werkt dat niet dan een kuurtje erin raggen ;)
 
MonsterStrength zei:
Voeding ok is nog maar 1/3 van het totaal, hoe zit het met rust en training?


Schema´s wissel ik iedere 4 weken en ik doe in die vier weken geen training hetzelfde.

Wat betreft het rustgedeelte, standaard om 2200 uur naar bed ook in het weekend.

Ik heb zelf ook al zitten denken aan een weekje helemaal niets doen, maar zoals jullie zelf wel weten, komt dat er toch niet van. Omdat je dan denkt dat je een ongemotiveerde luie lamlul bent.

Snap je nu dat het een beetje frustrerend is, alles klopt maar van enige spierhypertrofhie is op het moment geen sprake.......


Dus zeg het maar
 
Je bént recent nog een hoop gegroeid, op die kuur. Massa winnen gaat 9 van de 10x in fases, wacht het gewoon even af, verander je schema's flink en bekijk het dan een tijdje, komt vanzelf weer een nieuwe periode.
 
Back
Naar boven