Fitness Seller

Plateau breken

Bezoekers in dit topic

ecto123

Novice
Lid geworden
9 jul 2015
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Beste bbers,

Ik train nu ongeveer een jaartje of 4.5 serieus. Nooit skippen, tenzij rustweek en altijd strikt op voeding. Na deze jaren merk ik dat ik toch wel vast begin te lopen qua kracht en massa.

1rm ten opzichten van vorig jaar is ongeveer 5kg verschil op bench en dl en 15kg op squat. Van de winter lag dit hoger.

Nu zou ik zelf graag willen bereiken:
- squat 180kg (160kg max nu ca 150).
-dl 220kg (max 195kg nu ca 185).
-bench 140kg (Bench 110 nu 105kg).

Nu probeer ik zelf vooral het beste uit mijn trainingen te halen, maar vaak zonder veel resultaat. Vooral op bench en deadlift die in 2 jaar tijd maar 10 kg omhoog gegaan zijn.

Ik heb 3 kwart jaar 531 BBB gedraaid wat ook niet heel veel resultaat gaf op dl en bench, squat wel.

Dit terwijl ik wel 5kg zwaarder ben geworden bij een lager vet percentage over een periode van 2 jaar. Laatst met een ervaren natural bodybuilder getraind en volgens hem trainde ik te gespannen en ben ik zelf de drempel.

Nu is het lastig om dit verhaal kort en krachtig te houden, Maar ik hoop dat jullie het begrijpen.

Kortom wat is jullie ervaring hiermee: hoe hebben jullie zo'n plateau gebroken en wat zijn jullie verhalen?
 
Ander schema proberen? Meer gaan eten?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Back
Naar boven