XXL Nutrition

Plateau Busters for the 'Arms'

Bezoekers in dit topic

ik ga komende trainingen wel een paar van deze proberen... heb echt grote problemen met mn biceps... in 1 jaar tijd van 14kg curls naar 18kg
 
Powerblade zei:
Maar kan het dan een goede oefening zijn om vooral ht onderste deel van de biceps voller te krijgen of gaat de spanning door de gehele spier verloren?

Zoals ik eerder gezegd heb geloof ik er niet in dat je 1 kant van een spiervezelbaan kan benadrukken. Ik geloof dus net zo min in een "onderkant" biceps als in een "binnenkant" borst
 
Daster zei:
ik ga komende trainingen wel een paar van deze proberen... heb echt grote problemen met mn biceps... in 1 jaar tijd van 14kg curls naar 18kg

Dumbbells of barbell ? ?
 
Toch in totaal 8 kilo hoger, is toch niet zo gek met een isolatie oefening als curls?
 
hmm ik vind van wel.. als ik namelijk naar skullcrushers kijk ofzo die zijn van 22,5kg naar 47,5kg gegaan.
 
Ik heb vandaag die "Contrast training" voor de biceps eens geprobeerd. Man man man, ik ging echt helemaal kapot. Na die eerste set van 5 reps ga je al kapot, en daarna gaat het feest pas beginnen. Die afwisseling van reps en methodes en het constante zwaarder worden terwijl je bij die eerste set al kapot gaat maken het echt monsterlijk. Absoluut een aanrader! Morgen vertel ik wel of ik m'n armen nog kan strekken :D
 
The Rock zei:
Ik heb vandaag die "Contrast training" voor de biceps eens geprobeerd. Man man man, ik ging echt helemaal kapot. Na die eerste set van 5 reps ga je al kapot, en daarna gaat het feest pas beginnen. Die afwisseling van reps en methodes en het constante zwaarder worden terwijl je bij die eerste set al kapot gaat maken het echt monsterlijk. Absoluut een aanrader! Morgen vertel ik wel of ik m'n armen nog kan strekken :D

:thumbs:
 
Back
Naar boven