Fitness Seller

Plateau

Bezoekers in dit topic

DenBlokke97

Cool Novice
Lid geworden
26 jul 2019
Berichten
51
Waardering
81
Lengte
1m82
Massa
76kg
Vetpercentage
11%
Ik ben nu sinds januari bezig met mijn cut en pure focus op bodybuilding (was voordien powerlifter -105).
Sinds mijn 6de maand zit ik op een plateau en krijg ik er weinig of niets meer af van gewicht/vetpercentage.
Ik gebruik op aanraden van mijn trainer een 80/20 voedingsschema dus ik eat clean 6/7 en 1 cheatday omdat ik zo dicht op mijn bmr zit. Voor de rest train ik 5x per week en probeer minstens 4x cardio te doen.

Stats eten:
  • bmr 1890
  • kcal 1.980
  • carbs: 103
  • fats: 47
  • protein: 277
Stats body (januari/juni):
  • Lengte 1,82m
  • Gewicht: 106kg -> 87kg
  • Bf%: 28% -> 19%

Alvast merci!

foodies.jpg
 
Ik zou in eerste instantie minder eiwitten eten en meer vet, zo'n 180 gram eiwit en 90 gram vet per dag en ten tweede je cheatday helemaal skippen, of in elk geval beperken tot een cheatmeal.
 
5 x per week trainen , incl 4 x cardio en een eetschema hebben van 1982 kcal per dag ?

Lijkt mij veel te weinig
 
5 x per week trainen , incl 4 x cardio en een eetschema hebben van 1982 kcal per dag ?

Lijkt mij veel te weinig

ik verlies zelf heel traag gewicht dus nam liever een iets grotere deficit om zeker te zijn. En de cardio is low-heartrate steppen.
 
Hoe is je vp gemeten 19 kilo eraf en 9% eraf is vreemd.
 
Hoe is je vp gemeten 19 kilo eraf en 9% eraf is vreemd.
Ik gok dat ik ongeveer 28-30% had in het begin. Mijn bord waar ik alles op bijhoudt is afgeveegd geweest
 
Of te wel geen goede meting, en je weet dus ook niet wat je vp is
Mijn vp is momenteel 19%, heb toen ik mijn caliper nog had de vergelijking gemaakt en het was een verwaarloosbaar verschil toen.
 
100 gram couscous, die 32 kcal bevat?
 
Dan is dat eerder 320kcal.
 
Ik zou ten eerste je voedingsschema eens nakijken.
Ongekookte couscous per 100g is een kleine 400kcals.
Waarom ook zoveel eiwitten? Is overkill. Verlaag dit en verhoog je vetten. Heb je ook hard nodig.
 
Back
Naar boven