MuscleMeat

Nieuws Platinum Gym Heerlen

Bezoekers in dit topic

Pleister

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2008
Berichten
10.705
Waardering
4.434
Sinds 2 september hebben wij onze deuren geopend. Een half jaar verbouwen en stress is hier aan vooraf gegaan maar het eind resultaat mag er naar mijn mening zeker wezen.

Aangezien ik ontzettend trots ben hierop wil ik dit graag met jullie delen. Hieronder een impressie.

Jullie kunnen ons trouwens ook volgen op instagram: PlatinumGymNL.

57622D30-FB3C-400B-9402-361637932403.jpeg
70A7F352-9E98-4818-8615-BD5FDF2C0AD6.jpeg
3E894730-F9A6-4175-8D90-7A22A7DA4F5E.jpeg
2509FA42-1295-401F-BBC4-116BEE68861F.jpeg
1F56C4D0-FFA3-41FD-9B05-5F2D954C124F.jpeg
DE8C9BF7-65AA-42BD-B70A-E5A3DAC18B74.jpeg
ADD98E42-D088-4126-80FC-547E7BE544F5.jpeg
AF58746D-0608-4E91-9470-ADF6D9D0C49B.jpeg
E34B17D9-0FC0-490A-85BA-B7FECA949FBC.jpeg
76DE3A89-8C8B-41CD-A072-CD795AFD9865.jpeg
 
Had ik maar zo'n gym ergens in de buurt :treuren:Congrats! Volgens mij de droom van velen
 
Ziet er netjes uit.
Op welke doelgroep richtten jullie je?
 
Echt heel gaaf. Ik heb jullie weg al op insta gevolgd.

Ik kom zeker een keer kijken als mijn weekenden wat minder druk zijn.
 
Aangezien ik ontzettend trots ben hierop wil ik dit graag met jullie delen. Hieronder een impressie.
Volledig terecht, hier mag je ook meer dan trots op zijn!
 
Had ik maar zo'n gym ergens in de buurt :treuren:Congrats! Volgens mij de droom van velen
Bedankt!

Ziet er netjes uit.
Op welke doelgroep richtten jullie je?
De serieuzere kracht sporter. Alhoewel iedereen welkom is natuurlijk.

Echt heel gaaf. Ik heb jullie weg al op insta gevolgd.

Ik kom zeker een keer kijken als mijn weekenden wat minder druk zijn.
Tof!

Lol:D

Volledig terecht, hier mag je ook meer dan trots op zijn!
Bedankt:cool:
 
Ik ben blij dat ik nu in zo'n geweldige gym kan trainen elke dag :D
 
Ziet er zeer deftig uit hoor! Als daar een DBB meet wordt georganiseerd ben ik er bij!

Vind Heerlen vanuit regio Eindhoven toch iets te ver voor mijn dagelijkse trainingssessie ;-)
 
ziet er super uit ,respect voor het najagen en realiseren van je droom ,heb je mucho ballen voor nodig want een sportschool

runnen is helaas geen jackpot en die pauper Basic Fits vissen ook al de vijver leeg

enigste nadeel zakelijk gezien is dat Vikings Gym 045 vrij dicht in de buurt ligt en ook veel hardcore klanten trekt ,
 
Ziet er zeer deftig uit hoor! Als daar een DBB meet wordt georganiseerd ben ik er bij!

Vind Heerlen vanuit regio Eindhoven toch iets te ver voor mijn dagelijkse trainingssessie ;-)
Die zal er binnenkort zeker komen:)

ziet er super uit ,respect voor het najagen en realiseren van je droom ,heb je mucho ballen voor nodig want een sportschool

runnen is helaas geen jackpot en die pauper Basic Fits vissen ook al de vijver leeg

enigste nadeel zakelijk gezien is dat Vikings Gym 045 vrij dicht in de buurt ligt en ook veel hardcore klanten trekt ,
Je moet het vooral doen omdat je passie bij trainen ligt, niet omdat je er rijk van wilt worden. Want dat is met een sportschool zeker niet het geval.

Thnx voor het compliment!
 
Was al overtuigd. Tot januari. Heb er zin in.
 
Ziet er leuk uit, mooie bodybuildgym!
 
Ziet er mooi uit maat.
 
Niet te vergelijken. Oude bij elkaar geraapte rotzooi daar.


komen elke dag toch veel serieuze krachtsporters ,aardig wat Belgen en Duitsers ,

hardcore BB is een niche in een nichemarkt dus het een zal ten koste gaan van het ander ,




moet wel zeggen dat ik de indruk heb dat in Limburg meer hardcore gyms zijn dan in de rest van Nederland

In Helmond heb je er welgeteld 0



ik heb wel eens in Trier ( DLD) bij studio Kaufmann getraind ,ook hele oude rotzooi ( bestaat al 50 jaar) ,nog steeds dezelfde apparaten lol ,

maar had wel veel charme en zichtbare historie
 
Laatst bewerkt:
komen elke dag toch veel serieuze krachtsporters ,aardig wat Belgen en Duitsers ,

hardcore BB is een niche in een nichemarkt dus het een zal ten koste gaan van het ander ,




moet wel zeggen dat ik de indruk heb dat in Limburg meer hardcore gyms zijn dan in de rest van Nederland

In Helmond heb je er welgeteld 0



ik heb wel eens in Trier ( DLD) bij studio Kaufmann getraind ,ook hele oude rotzooi ( bestaat al 50 jaar) ,nog steeds dezelfde apparaten lol ,
maar had wel veel charme en zichtbare historie
Hard trainen lijkt te veel op werken. Past niet in de cultuur daar. :D
 
Back
Naar boven