MuscleMeat

Platinum Gym meet (Gesponsord door XXL Nutrition)

  • Topic starter wovano
  • Startdatum
  • Reacties 771
  • Weergaven 54K
  • Volgers 64

Waar eten? (alleen stemmen als je mee gaat eten)


  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

Jep. Kijk maar even of schrik je nu af omdat je met ons in de auto moet zitten :devil:
Komen jullie in een C1’tje oid? Lijkt me te grappig! Vntl die de hele achterbank in beslag neemt
 
  • Haha
Waarderingen: vntl
Komen jullie in een C1’tje oid? Lijkt me te grappig! Vntl die de hele achterbank in beslag neemt
Haha nee dat gaat em niet worden. Polo2018 model bijzonder ruim van binnen. RIP benen van de gene die achter mij moet zitten :clown:
 
Haha nee dat gaat em niet worden. Polo2018 model bijzonder ruim van binnen. RIP benen van de gene die achter mij moet zitten :clown:

normaal zou ik zeggen ''dips op voorin, wie het er niet mee eens is, fight me''
maar aangezien het vntl is... steen papier schaar?

Komen jullie in een C1’tje oid? Lijkt me te grappig! Vntl die de hele achterbank in beslag neemt

wel leuk in een C1tje als je stopt bij het tankstation en er ineens 450Kg aan DBBers uitstapt :lol:
 
normaal zou ik zeggen ''dips op voorin, wie het er niet mee eens is, fight me''
maar aangezien het vntl is... steen papier schaar?



wel leuk in een C1tje als je stopt bij het tankstation en er ineens 450Kg aan DBBers uitstapt :lol:
Die auto ook meteen een halve meter hoger weer
 
De goodie bags zijn zojuist binnen gekomen. Ze zijn goed gevuld door XXL Nutrition :).

En zoals beloofd krijgt iedereen die komt een gratis shaker van Platinum Gym:cool:
4592DBB6-877A-4E2B-891A-6A2D267965B1.jpeg
 
Gratis? In dat geval kom ik wel. #Nederlander
 
ik wens jullie allemaal veel plezier in de kanonne gym van Pleister , eens kijken of ik die ouwe van me kan overhalen om er een keer te gaan trainen als ik weer eens in 046 ben
 
We hebben tanktops, shirtjes en hoodies met ons logo. Ik zal de kleding neerleggen zodat iedereen ze kan zien en passen!
 
Verkeerde weekend .:driving: Nee grapje ik kwam er vandaag toevallig langs met de auto
Ben weekendje weg met manlief in het zuiden ...nog snel een snapshot gemaakt.Sorry voor de topic vervuiling . Ik wens jullie de 7e veel plezier
20200222_112026.jpg
 
Back
Naar boven