Fitness Seller

Platinum Gym meet (Gesponsord door XXL Nutrition)

  • Topic starter wovano
  • Startdatum
  • Reacties 771
  • Weergaven 54K
  • Volgers 64

Waar eten? (alleen stemmen als je mee gaat eten)


  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

Zo te zien komen er ook een hoop mensen, leuk.
 
Verkeerde weekend .:driving: Nee grapje ik kwam er vandaag toevallig langs met de auto
Ben weekendje weg met manlief in het zuiden ...nog snel een snapshot gemaakt.Sorry voor de topic vervuiling . Ik wens jullie de 7e veel plezierBekijk bijlage 481123
Je mocht ook even binnen komen hoor haha. Wel goed gezien trouwens! De meeste mensen vinden het lastig om ons te vinden de eerste keer.
 
Eventueel wel in voor een carpool (ik rijd toch). Ik zou iemand op station Zaltbommel kunnen oppikken (en afzetten). Ik ga wel mee eten.
Shadow Project , Zeenius , komen jullie niet uit omgeving Utrecht? Ik heb een 3-deurs Seat Leon, dus er zitten maar twee mensen goed (waaronder ik:D).

Ik kom ook uit Utreg, maar vind het een beetje eng :roflol:
 
Ik kom ook uit Utreg, maar vind het een beetje eng :roflol:

Begrijpelijk, ik post nauwelijks dus je hebt geen idee wie of wat je kunt verwachten. Het is ook geheel vrijblijvend.
Helpt het als ik zeg dat ik hooggeleid ben?
 
Begrijpelijk, ik post nauwelijks dus je hebt geen idee wie of wat je kunt verwachten. Het is ook geheel vrijblijvend.
Helpt het als ik zeg dat ik hooggeleid ben?

Hooggeleid G. Maar volgens mij zijn de inschrijvingen ook al dicht en ik weet niet hoe mijn populariteitsscore na mijn rellen van dit weekend nog is :windup:
 
Fallingout Ik moet mij helaas afmelden. Zojuist uitnodiging ontvangen voor de verjaardag van dochter van mijn broer... Die kan ik niet skippen! Have fun iedereen...
 
Hooggeleid G. Maar volgens mij zijn de inschrijvingen ook al dicht en ik weet niet hoe mijn populariteitsscore na mijn rellen van dit weekend nog is :windup:

Titel van Galen -s + titel van Bert, en dan ben je er wel:D.
Er is ook al weer een afmelding, dus waarschijnlijk ben je gewoon welkom. Ik hoor het wel!
Rellen en DBB zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, dus daar kijkt toch niemand van op?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven