Fitness Seller

Platinum pharma

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anoniem162392

Novice
Lid geworden
24 mei 2017
Berichten
3
Waardering
0
Hallo goede dag allemaal ik heb een vraag over een product wat ik heb aangeschaft npp van platinum pharma ik heb namelijk nog nooit van dit merk gehoord en nu maak ik het doosje open en zie ik dat de stickers op de ampullen er niet goed opgeplakt zitten vind dit wel vreemd kunnen jullie mij vertellen of dit wel echt is want ik vertrouw het nu niet meer helemaal alvast bedankt

IMG_0768.JPG


IMG_0769.JPG


IMG_0770.JPG
 
Ik zag het net ja maar hoe zit dat dan met de stickers op de amps kan daar nergens iets over vinden

Super bekend merk.
Stickers zitten gewoon goed, dit is underground.
Ga alsjeblieft niet kuren, je klinkt nogal onwetend.
 
Ik ben gewend aan Hg producten
En ik !! kan niet allen nieuwe merken ik ben niet zo van experimenteren jullie schijnbaar wel goed voor jullie, en dan nog iets niet over mensen gaan oordelen die je niet kunt ik stel gewoon een normale vraag dan verwacht ik ook een normaal antwoord
Maar ik zie wel dat je helemaal niets hebt aan dit forum snel wegweze hier , zeg maar wannabe athletes
Bedankt voor jullie geweldige input ‍♂️
 
Ik ben gewend aan Hg producten
En ik !! kan niet allen nieuwe merken ik ben niet zo van experimenteren jullie schijnbaar wel goed voor jullie, en dan nog iets niet over mensen gaan oordelen die je niet kunt ik stel gewoon een normale vraag dan verwacht ik ook een normaal antwoord
Maar ik zie wel dat je helemaal niets hebt aan dit forum snel wegweze hier , zeg maar wannabe athletes
Bedankt voor jullie geweldige input ‍♂️
groetjes thuis
 
Ik ben gewend aan Hg producten
En ik !! kan niet allen nieuwe merken ik ben niet zo van experimenteren jullie schijnbaar wel goed voor jullie, en dan nog iets niet over mensen gaan oordelen die je niet kunt ik stel gewoon een normale vraag dan verwacht ik ook een normaal antwoord
Maar ik zie wel dat je helemaal niets hebt aan dit forum snel wegweze hier , zeg maar wannabe athletes
Bedankt voor jullie geweldige input ‍♂️

Jammer, zo een groot verlies voor ons forum.
Gebruik de vrije tijd die je over hebt dan maar eens aan deftig opzoekwerk, als je dat eerder had gedaan wist je dat je dit topic niet had hoeven aanmaken.

Mvg.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven