AndroidHealthClinic

Platte spieren

Bezoekers in dit topic

mellctr

Novice
Lid geworden
29 apr 2019
Berichten
2
Waardering
0
Ik train nu al ongeveer 2 jaar af en aan, en sinds afgelopen december weer strak 3/4 dagen met steeds 1/2 dagen ertussen voor rust. Ik train vooral benen en buik en nauwelijks cardio. Eind maart was mijn lichaam echt top. Totdat mijn spieren serieus een week later helemaal plat waren. Tijdens het trainen merkte ik ook dat ik gegeven moment geen aansluiting meer voelde dus zeg maar geen pijn of reactie. Ook gewoon totaal geen pump erna. Ik weet dat het niet nodig is perse maar als het uit het niet gebeurd dan valt het wel op.

De spierzwakte duurde ongeveer ander halve week en toen voelde ik weer aansluiting en na een week trainen was alles weer een beetje strak en gevormd maar wel toch wat kleiner.

Na nog een week gebeurde het serieus weer. En ik weet oprecht niet wat er aan de hand is.

Ik eet voldoende proteïne en zelfs koolhydraten. Hou het ook bij. Toen alles slap werd ben ik zelfs meer gaan eten maar ben daar alleen maar dikker van geworden dus ben daar ook weer klaar mee.

Ik train best zwaar en probeer elke keer ook zwaarder te gaan. Mijn kracht is tijdens het slap worden van mijn spieren ook niet (veel) afgenomen (70 kilo deadlift werd 65 kilo)

Wat slaap betreft. Ik slaap 6/7/8 uurtjes.

Beetje een lang verhaal maar iemand moet mij echt het verlossende antwoord geven .
Heeft iemand dit ook meegemaakt of kent iemand die het heeft meegemaakt ?

Dit is zoooo vreselijk demotiverend want ik werk echt hard voor mijn lichaam
 
Laatst bewerkt:
Pump? Aansluiting? Pijn na het trainen? Geen van deze factoren bepalen het uiteindelijke resultaat van je trainingen.

En tja, "ik eet zelfs koolhydraten" klinkt ook niet echt bemoedigend. Alsof koolhydraten eigenlijk slecht voor je zouden zijn.