AndroidHealthClinic

Playboy-foto's Britt Dekker uitgelekt

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
AMSTERDAM - FOTO'S - Britt Dekker baalt als een stekker nu haar Playboy-foto's zijn uitgelekt.

brittdekker_913267d.jpg


De blondine is kapot van het nieuws: "Hoor dat paar Playboy foto's zijn uitgelekt ik moet gewoon huilen ik vind dit zo erg dit was mijn grootste angst :'( #verdrietig #onbegrip", schrijft ze op Twitter. En: "Ze gingen van de fotograaf met een harde schijf naar playboy ik snap dit gewoon niet ze hadden gezegd dat het dit keer niet zou gebeuren :(."

Dan weet Britt haar gevoelens in gepaste bewoordingen te uiten: "Die uitgelekte foto's voelt echt k*t, beetje als de overgang de menopauze je bent bang dat 't eraan komt maar hoopt dat 't bij jou niet komt", schrijft ze.

Telegraaf.nl

http://www.telegraaf.nl/prive/10799743/__Playboy-foto_s_Britt_uitgelekt__.html

En dan linkjes onderaan voor de foto's :cool:
 
ze doen het niet :(, wilde het toch wel even zien ofdat ze ook zo'n lelijk lichaam heeft evenals haar hoofd.
 
Database fail.
 
Nog nooit van gehoord?
 
Ze is best lekker hoor tering had erger verwacht alleen die neus blijft erg helaas...
 
Ziet er nog best oke uit hoor.
 
Ps, mochten wel wat meer foto's waar de k*t / kont ook zichtbaar is tis niet echt playboy vind ik.
 
uitgelekt? lol dit is imo een media stunt doen al die hoeren man om aandacht te trekken
 
Lelijk wijf.
 
Uitlekken bestaat niet. Een grote stunt
 
Back
Naar boven