XXL Nutrition

Playstation (5) & Xbox (Series X) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Derksen

Massive Warrior
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
23.461
Waardering
21.203

Wie heeft interesse?
 
Die Ps5 is nergens verkrijgbaar.
 
Wat is een goede tv voor shooter en race games (console). Lijkt wel een jungle.

Hdmi 2.1 bijvoorbeeld- (hdmi 2.1 zegt niet bij elke fabrikant hetzelfde, of dat alle poorten 2.1 zijn).

Andere begrippen:
  • 4k/120Hz
  • Input lag
  • Lage responstijd
  • Hdmi 2.1/ VRR
  • Black frame insertion (bfi)
  • Behoorlijke hdr ondersteuning
Lijkt alsof LG het verste is met dit soort toestanden. Mensen met ervaring?

 
Ik weet nog niet welke het wordt :( Ik denk dat het uiteindelijk neerkomt op welke ik alseerst kan krijgen :p

De game franchises die ik graag speel komen sowieso op beide consoles uit, dus in dat opzicht maakt het niet uit. Behalve Horizon, maar om nu voor 1 exclusive naar de PS5 te neigen vind ik ook weer “te”.
 
Ik ben voor time being voor de Xbox Series S gegaan. Het duurt mij te lang voordat de Series X en/of PS5 normaal verkrijgbaar zijn. Ik had ook helemaal geen console dus ik moest toch wat :dunno:

Kan ik lekker aan de slag met Cyberpunk 2077 en AC: Valhalla :cool: In het voorjaar komt de remaster van de Mass Effect trilogy en daar kan ik eigenlijk niet op wachten :(

Ook 3 maanden Xbox Game Pass Ultimate voor 1 euro, nice.
 
Groeten uit Night City, mofo’s

A274B0AC-5A84-46D8-8538-BE550C6DA122.jpeg
 
Groeten uit Night City, mofo’s

Bekijk bijlage 516577
Scherp bro. Scherp. Toeval wil dat mijn vader een LG Oled CX heeft gekocht vorige week en dat lijkt mij de ultieme gaming tv momenteel, ga dit weekend eens bekijken of het echt zo scherp is.
 
Scherp bro. Scherp. Toeval wil dat mijn vader een LG Oled CX heeft gekocht vorige week en dat lijkt mij de ultieme gaming tv momenteel, ga dit weekend eens bekijken of het echt zo scherp is.
Ik heb de LG OLED C8 (2018 model volgens mij) en de hype is wel real. De CX kan dan natuurlijk alleen maar beter zijn.
 
Is die PS5 al eens ergens weer verkrijgbaar?

Die CX is echt goed! Ik heb zelf de GX (zelfde specs maar dan maar 2cm breed). Oa speciaal aangeschaft voor de PS5
 
Is die PS5 al eens ergens weer verkrijgbaar?

Die CX is echt goed! Ik heb zelf de GX (zelfde specs maar dan maar 2cm breed). Oa speciaal aangeschaft voor de PS5
Ga er maar vanuit dat het nog maanden duurt voordat het normaal te krijgen is. Of je moet binnen 5 minuten kunnen bestellen zodra er een nieuwe lading binnenkomt bij Bol.com/Amazon/BCC/MediaMarkt
 
Even een vraagje.. ik heb een kennis wiens zoon een X-Box heeft. Nou heeft hij een FIFA cadeaubon gehad voor PS en de Primera wil hem niet terug nemen/omruilen. Hier toevallig iemand interesse om hem over te nemen? (20 euro dacht ik)
 
Ga er maar vanuit dat het nog maanden duurt voordat het normaal te krijgen is. Of je moet binnen 5 minuten kunnen bestellen zodra er een nieuwe lading binnenkomt bij Bol.com/Amazon/BCC/MediaMarkt
Damn.... ik heb hem mijn zoontje beloofd en ik moet elke dag kijken of hij alweer leverbaar is :D
 
Ik heb de LG OLED C8 (2018 model volgens mij) en de hype is wel real.
Beescht I.
Die CX is echt goed! Ik heb zelf de GX (zelfde specs maar dan maar 2cm breed). Oa speciaal aangeschaft voor de PS5
Beescht II.

Eerst maar eens een ps5 daarna zien welke tv. Er is ook nog een BX serie (wat mindere specs dacht ik maar voldoende). Haha.
 
Nog steeds niets bekend over voorraad van de ps5? Wil toch wel zo'n ding halen, niet verwacht dat het zo moeilijk zo zijn :roflol:.
Hopen dat het een beetje goed gaat met de TV, random ding besteld een maand terug, geen rekening gehouden met eventuele input lag ed.
 
Beescht I.

Beescht II.

Eerst maar eens een ps5 daarna zien welke tv. Er is ook nog een BX serie (wat mindere specs dacht ik maar voldoende). Haha.
De B-serie hebben meestal de processor van het jaar daarvoor. Dus dan zou de BX de processor moeten hebben van de C9.

Nog steeds niets bekend over voorraad van de ps5? Wil toch wel zo'n ding halen, niet verwacht dat het zo moeilijk zo zijn :roflol:.
Hopen dat het een beetje goed gaat met de TV, random ding besteld een maand terug, geen rekening gehouden met eventuele input lag ed.
Jazeker wel wat bekend. Dat er geen voorraad is :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Ga in ieder geval nog lekker een jaartje wachten op de nieuwe modellen. Eerste lading krijgt altijd ernstige kinderziektes na verloop van tijd. Zal waarschijnlijk een PS5 worden.
 
Back
Naar boven