Fitness Seller

Please ff helpen!

Bezoekers in dit topic

michel85

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Heej..

Ik ben nu al een tijdje aan het trainen met een zomerstop maar heb het idee dat ik nu ook op mijn voedingsschema moet gaan letten om optimaal te gainen.
Ik heb hierbij wat van jullie hulp nodig. Ik weet dat het aangeraden wordt om druivesuiker, creatine, whey/proteineshakes etc te nemen. Dit wil ook gaan doen om te kijken hoeveel mij dit gaat helpen. Het probleem is dat ik graag wil weten hoelaat of op welk tijdstip ik dit moet nemen, (bijv 's ochtends, voor trainen, na trainen, voor slapen etc) en hoeveel gram en met wat (water?, melk?, hoeveel?) omdat dit naar mijn idee steeds anders wordt aangegeven. Als jullie het niet erg vinden, wil je er dan meteen bij zetten hoeveel het ong kost per maand, ben student dus heb niet zo veel geld :D!

Heel erg bedankt alvast, ik zal meteen een voedingsschema maken als ik wat antwoorden van jullie heb gekregen en dan post ik dat volgende week ofzow!!

Tnx alvast!!!

ben zelf ook stdent en heb ook weinig geld voor alle supps om maar beter te kunnen presteren.

heb wel momenteel geld opzij gelegd voor

wei (heb 55 € voor 2 kilo, zie banner bovenin)
hier neem ik 40 gram van enkel na trainen gezamenlijk met 80 gram dextrose. dit kost geen drol bij suopermarkt/drogist.

dextrose enkel na trainen dus.
verder heb ik momeneteel creatine. sochtend s heb ik van naturel helath company (prijs weet ik nie meer) en na traine heb ik Rage. aangezien deze ook dextrose bevat verdeel ik dat dus. eerder aangegeven 80 gram is dus inclusief de dextroise vcan deze Rage.
wel nemen met kh!

btw, RAge rules!!:lifter: ga nu superhard:)

maar creatine is niet basissup als je net begint vind ik

verder heb ik nog lijnzaad (2,5 € voor flesje) wat ik 2 maal per dag neem
en uiteraard multivit dire ik 1 a 2 maal per dag neem (sochtend enn postworkoutmaaltijd)
kijk maar eens bij kruidvat, 4 € voor 120 tabletten

verder heb ik nog biergisttabletten en vitC, maar deze zijn overbodige luxe

ga maar uit van:
wei
dextrose
lijnzaad

michel85 zei:
Heej..

Ik ben nu al een tijdje aan het trainen met een zomerstop maar heb het idee dat ik nu ook op mijn voedingsschema moet gaan letten om optimaal te gainen.
Ik heb hierbij wat van jullie hulp nodig. Ik weet dat het aangeraden wordt om druivesuiker, creatine, whey/proteineshakes etc te nemen. Dit wil ook gaan doen om te kijken hoeveel mij dit gaat helpen. Het probleem is dat ik graag wil weten hoelaat of op welk tijdstip ik dit moet nemen, (bijv 's ochtends, voor trainen, na trainen, voor slapen etc) en hoeveel gram en met wat (water?, melk?, hoeveel?) omdat dit naar mijn idee steeds anders wordt aangegeven. Als jullie het niet erg vinden, wil je er dan meteen bij zetten hoeveel het ong kost per maand, ben student dus heb niet zo veel geld :D!

Heel erg bedankt alvast, ik zal meteen een voedingsschema maken als ik wat antwoorden van jullie heb gekregen en dan post ik dat volgende week ofzow!!

Tnx alvast!!!

Eiwitten (lees: shake) kan je het beste 's ochtends en na de training nemen. Kost bij www.fitnessnet.nl €131 voor 5 kg. Als je daar i.c.m. 2x 400 gram Creatine een personal pack van maakt kan je het kopen voor een totaal van €145. Beter prijzen ben ik nog niet tegengekomen. Kan ook aan mij liggen. :)
Per dag moet je ca. 2x je Vet Vrije Massa (kg) in grammen innemen. Dat is de totale hoeveelheid eiwitten he. Niet alleen van de shake.

Dextrose nemen na de training. 0,8 keer je gewicht (kg) in grammen.

Creatine voor en na de training. 5 tot 10 gram per keer. Per gram 100 ml water heb ik horen vallen.

Volgens mij kan je gewoon kiezen waarmee je het mixed: water of melk.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven