AndroidHealthClinic

plee verstopt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 2315

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
15.542
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
128kg
De plee is hier verstopt. Heb gisteren al met de pleeborstel in dat gat lopen rossen maar het heeft niks uitgehaald. Ook heb ik al 1 of andere fles met zooi bij de supert gehaald en die erin gegooid. Ook niks, iemand een tip?
Heb er gisteren een bak met eten doorheen gegooid (rijst en kip) omdat de kip niet meer goed was. Domme aktie ik weet het.......
 
er is toch van dat shitontstopper die je erin kan werpen. lees het etiketje op die flessen. Soms zijn ze alleen bestemd voor haren enzo. maar er zijn er ook speciale voor voedsel;)
 
Ik kon gisteren alleen gootsteenontstopper vinden, en die deed zijn werk niet best. Zal zo nog is kijken. Mooi ****t up zo :(
 
Even in de supermarkt kijken bij schoonmaakmiddelen en zo, daar staat plee ontstopper vast wel tussen.
 
De enige oplossing is: Je hand in de plee pot stoppen.
 
ontstoppers werken niet, je kan het vergelijken met testo sting om het te wat te zeggen in onze taal.
Mijn pa is loodgieter en wij hebben het hier ook halfjaarlijks voor. Wat hij dan doet is ontstoppen, de tweede wc aftrekken, en buiten met de hogedruklans erinzitten.
 
Heb de tip gehad kokend water in de pot te flikkeren. Dus er staan nu 4 pannetjes op het fornuis.

Wish me luck you guys.
 
laat ons weten of het is gelukt he??!!
 
Dan ga ik nog liever proberen strijkers door te spoelen oid.

Hier zit ie ook regelmatig verstopt, omdat ik weer te veel wc papier gebruik. Meestal blijf ik dan een tijdje gewoon doorspoelen, werkt hier wel vaker. En anders kun je nog proberen om zo'n flexibele ijzere veer te gebruiken, maar dat is hier nog niet nodig geweest.
 
Hier zit ie ook regelmatig verstopt, omdat ik weer te veel wc papier gebruik. Meestal blijf ik dan een tijdje gewoon doorspoelen, werkt hier wel vaker. En anders kun je nog proberen om zo'n flexibele ijzere veer te gebruiken, maar dat is hier nog niet nodig geweest.

Klinkt goed, waar koop je zoiets?
 
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa na 10 liter gekookt water en met de borstel erin rossen op full speed heb ik een grotere opening :thumbup:



Life is great!!!!!!!!!!!!!
 
Ik zou niet weten waar je dat ding koopt. M'n vader heeft er eentje gekocht om de kabels door een pijp te trekken.

Maar ik vermoed gewoon bij de Gamma of dergelijke.
 
hahah mooi zo!!! nu is het tijd om alle mensen in dit topic karma te geven als tractatie:p
 
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa na 10 liter gekookt water en met de borstel erin rossen op full speed heb ik een grotere opening :thumbup:

:roflol:

En anders had je er ook nog een ons speed in kunnen werpen. Ik heb gehoord dat dat ook redelijk vreet. :D
 
Probleem is nog niet helemaal opgelost, maar ik kan met een vrij opgelucht hart gaan sporten zo. Straks nog maar is wat pannetjes op het vuur zetten.
 
Haha check die tags ook, je bent in die lijst de rijst met kip vergeten :p
 
Back
Naar boven