MuscleMeat

Stelling Pleegt de Europese Unie (indirect) genocide in (West) Europa? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Genocide is niet het juiste woord, maar het is duidelijk wat het doel van de EU is. De EU wil het bestaande nationalisme verwijderen en haar eigen ondemocratische en machtigere vorm van nationalisme naar voren schuiven als superieur alternatief. De EU denkt blijkbaar dat het bezig is om een tweede Verenigde Staten te realiseren. In realiteit begint het meer te lijken op een tweede Sovjet-Unie.

Tot nu toe is de EU een grote faal omdat de genieën achter de EU niet konden voorspellen dat de EMU (Europese Monetaire Unie) geen eenheid zou creëren tussen de deelnemende landen. Dat effect werd versterkt door een te snelle uitbreiding met de opname van teveel zwakke landen en een hoop corruptie om dit doel sneller te bereiken.

De EU is gebouwd op een idee dat gedoemd is om te falen. De kracht van Europa is juist culturele diversiteit (niet hetzelfde als multiculturalisme) en dus niet eenheid. Dat de ideologie kansloos is neemt echter niet weg dat de EU gevaarlijk is en nog gevaarlijker kan worden. De machtsfiguren achter de EU zullen dit falende project niet snel willen opgeven, en dus zijn ze bereid om extreme stappen te zetten, zonder ernstig na te denken over de gevolgen. Je kan alleen hopen dat er nog genoeg gezond verstand over is in de deelnemende landen om er tijdig de stekker uit te trekken.

Jij toch altijd met je correcte analyses, je haalt er alle fun uit. Weer een topic die een stille dood zal sterven. Nu moet xrockx weer een ander klaagtopic zoeken. Misschien iets over Poolse loodgieters of zo.
 
Genocide is een nogal misplaatst woord. Maar massa-immigratie blijft een kwalijke zaak. Een cultuur is een set van normen, waarden en gebruiken die gedeeld worden door een groep mensen. Elke cultuur heeft het idee dat zijn cultuur de beste cultuur is. En als je meerdere culturen kunstmatig gaat mixen (dmv massa immigratie) krijg je wrijving, verlies van identiteit en criminaliteit. Het is natuurlijk niet zonder reden dat groepen mensen met dezelfde cultuur samenscholen en hun leven leiden zonder inmening van andere culturen.

Daarmee heeft xROCKx natuurlijk een goed punt. Als je tien jaar geleden aan EricR had verteld dat er wijken zijn in NL waar geen varkensvlees meer verkocht werd en waar vrouwen zonder hoofddoekje niet meer over straat lopen had hij je voor gek verklaard en gezegd dat het hier nooit zo erg zou worden.

En nu is het al erger geworden, gemeenteambtenaren die weigeren vrouwen een hand te geven, dubbele kinderbijslage voor mosliminternaten, cafes zonder alcohol, kickboksles voor criminele allochtonen, joden en homo's die bespuugd worden in A'dam, etc.

Genocide is niet het juiste woord, maar het is duidelijk wat het doel van de EU is. De EU wil het bestaande nationalisme verwijderen en haar eigen ondemocratische en machtigere vorm van nationalisme naar voren schuiven als superieur alternatief. De EU denkt blijkbaar dat het bezig is om een tweede Verenigde Staten te realiseren. In realiteit begint het meer te lijken op een tweede Sovjet-Unie.

Tot nu toe is de EU een grote faal omdat de genieën achter de EU niet konden voorspellen dat de EMU (Europese Monetaire Unie) geen eenheid zou creëren tussen de deelnemende landen. Dat effect werd versterkt door een te snelle uitbreiding met de opname van teveel zwakke landen en een hoop corruptie om dit doel sneller te bereiken.

De EU is gebouwd op een idee dat gedoemd is om te falen. De kracht van Europa is juist culturele diversiteit (niet hetzelfde als multiculturalisme) en dus niet eenheid. Dat de ideologie kansloos is neemt echter niet weg dat de EU gevaarlijk is en nog gevaarlijker kan worden. De machtsfiguren achter de EU zullen dit falende project niet snel willen opgeven, en dus zijn ze bereid om extreme stappen te zetten, zonder ernstig na te denken over de gevolgen. Je kan alleen hopen dat er nog genoeg gezond verstand over is in de deelnemende landen om er tijdig de stekker uit te trekken.

Bedankt voor jullie serieuze reacties. Misschien is de naam genocide hier geen eerlijke toepassing omdat we bij het woord aan andere dingen denken, maar als je de definitie van de VN volgt, klopt het wel aardig. Welk ander woord bestaat hiervoor?

Mensen die problemen niet zien aankomen, of uit angst de problemen niet willen zien zul je altijd houden. Net als de mensen die denken dat hun niets zal overkomen, want tegen die tijd zijn ze allang overleden. Erg kortzichtig dus en getuigt van weinig fatsoen tegenover de volgende generaties.

Wij zitten nu in het moment, waar we nog zouden kunnen stoppen met dit hele gebeuren lijkt me. Het is daarom ook geen klaagtopic yasmine. Maar aan jouw posts te merken, ben jij waarschijnlijk geen autochtoon en heb je dan ook helemaal geen verbinding met onze Nederlandse cultuur of oorspronkelijke identiteit van andere Europese landen. Misschien ben je hier zelf wel geboren en je ouders niet, dat kan ook. Dit zou dan jammer genoeg verklaren waarom jij helemaal geen problemen ziet bij islamisering of het verlies van Nederlandse normen, waarden en cultuur en alweer een bewijs zijn van falende integratie.

De Europese Unie is in mijn ogen ook heel eng bezig. Letland word ook een euroland in 2014, lees ik net.
http://www.nu.nl/economie/3492078/letland-2014-euroland.html
Dit zal waarschijnlijk nooit ophouden. Het maakt die zakken geen donder uit hoe slecht de gemiddelde mens het heeft. Zij opereren voor zoveel mogelijk geld en macht. Alles wat een emotionele? waarde heeft schuift men aan de kant.

Hitler zou jaloers geweest zijn op de rotvaart van deze uitbreiding van dit Utopia. Helaas ten koste van vele landen, culturen en identiteit. Wat er toendertijd in Servie? is gebeurd, zou zich zomaar gaan herhalen in de toekomst.

BigT, hoe is het geluid van het volk in Belgie? Zijn er partijen die tegen de EU zijn en hoe staan deze in de peilingen bijvoorbeeld? Wat zijn de mogelijke gevolgen voor een land als Belgie, mochten zij uit de EU stappen? Zelfs al weet ik de gevolgen niet, ik hoop dat onze landen uit dit dictotariale goedje stappen.
 
Misschien is de naam genocide hier geen eerlijke toepassing omdat we bij het woord aan andere dingen denken,
Hitler zou jaloers geweest zijn op de rotvaart van deze uitbreiding van dit Utopia.

Als ik jou was zou ik gewoon stoppen met posten hier en heel de dag arab drift video's gaan zitten kijken.
Kost niks en met één hand in je broek kun je nog maar de helft van het aantal topics aanmaken dus iedereen blij.
http://www.youtube.com/watch?v=i2wmONmU-u8
 
Bijzonder enge man die Peter Sutherland. Klinkt allemaal leuk en aardig in theorie (voor mensen als EricR) maar de praktijk is zoveel meer gecompliceerd dan hij voordoet.
Tenzij je de huidige bevolking zodanig laat overstromen, en financieel zodanig uitbuit, dat de volgende generaties opgroeien zonder te weten wat voor welvaart, cultuur, identiteit, geschiedenis, vrijheden etc. etc. de oorspronkelijke landen kenden. Een kwestie van een paar decennia, maar dan hebben ze wel hun Vierde Rijk met maar 1 identiteit. Is dat wat ze willen? Ik ben er bang voor.

http://www.youtube.com/watch?v=ElQIZdPDs0g
 
De Arabische versie van yolo dus?

Geen idee. Veel van die Saoedi's hebben zoveel geld dat het enige wat ze doen, en te doen valt daar, beetje in snelle wagens racen. Dan krijg je zulke excessen als in dat filmpje.
 
De immigratie van niet westerse landen moet gewoon direct geremd worden.Alleen binnen de europese unie moeten immigranten in klein aantal geaccepteerd worden mits de taal, culturele achtergrond en opleiding of mogelijkheid tot werk er zijn.

het doel om in vrede langs elkaar te leven in een groot multicultureel Europa gaat falen en tot grote problemen en geweld lijden, niet wij maar de kleinkinderen van onze kleinkinderen gaan hier de problemen van ondervinden als er niet ingegrepen word.

Er is niks mis met het verdedigen en in stand houden van het cultuur en etnische ras van een bepaald land, dit maakt Europa wat het is, het is niet een groot land waar alles door elkaar leeft, maar een klein werelddeel waar elke land zijn eigen cultuur,ras en manier van leven kent.

Wat er gebeurd is gevaarlijk ja, alsof de islamitische wereld nog niet groot genoeg is, willen ze dit gezwel laten uitbreiden naar de westelijke kant van eurazie.

Vrijheid is een groot goed, niet vanzelfsprekend.
 
Bedankt voor jullie serieuze reacties. Misschien is de naam genocide hier geen eerlijke toepassing omdat we bij het woord aan andere dingen denken, maar als je de definitie van de VN volgt, klopt het wel aardig. Welk ander woord bestaat hiervoor?

Mensen die problemen niet zien aankomen, of uit angst de problemen niet willen zien zul je altijd houden. Net als de mensen die denken dat hun niets zal overkomen, want tegen die tijd zijn ze allang overleden. Erg kortzichtig dus en getuigt van weinig fatsoen tegenover de volgende generaties.

Wij zitten nu in het moment, waar we nog zouden kunnen stoppen met dit hele gebeuren lijkt me. Het is daarom ook geen klaagtopic yasmine. Maar aan jouw posts te merken, ben jij waarschijnlijk geen autochtoon en heb je dan ook helemaal geen verbinding met onze Nederlandse cultuur of oorspronkelijke identiteit van andere Europese landen. Misschien ben je hier zelf wel geboren en je ouders niet, dat kan ook. Dit zou dan jammer genoeg verklaren waarom jij helemaal geen problemen ziet bij islamisering of het verlies van Nederlandse normen, waarden en cultuur en alweer een bewijs zijn van falende integratie.

De Europese Unie is in mijn ogen ook heel eng bezig. Letland word ook een euroland in 2014, lees ik net.
http://www.nu.nl/economie/3492078/letland-2014-euroland.html
Dit zal waarschijnlijk nooit ophouden. Het maakt die zakken geen donder uit hoe slecht de gemiddelde mens het heeft. Zij opereren voor zoveel mogelijk geld en macht. Alles wat een emotionele? waarde heeft schuift men aan de kant.

Hitler zou jaloers geweest zijn op de rotvaart van deze uitbreiding van dit Utopia. Helaas ten koste van vele landen, culturen en identiteit. Wat er toendertijd in Servie? is gebeurd, zou zich zomaar gaan herhalen in de toekomst.

BigT, hoe is het geluid van het volk in Belgie? Zijn er partijen die tegen de EU zijn en hoe staan deze in de peilingen bijvoorbeeld? Wat zijn de mogelijke gevolgen voor een land als Belgie, mochten zij uit de EU stappen? Zelfs al weet ik de gevolgen niet, ik hoop dat onze landen uit dit dictotariale goedje stappen.

K*tlul, ik heb een log waar je mijn super blanke autochtone kop kan zien. Ik ben een autochtone Belg in hart en nieren dus rot op met je k*topmerking over voeling met de Nederlandse cultuur. De Nederlandse waarden en normen, die zijn helemaal niet aan het verdwijnen door islamisering. De wereld staat niet stil en waarden en normen evolueren constant, en dit als sinds mensenheugenis.
 
Jij toch altijd met je correcte analyses, je haalt er alle fun uit. Weer een topic die een stille dood zal sterven.
Ja ik moet voorzichtig zijn met dat topics killen, maar bedankt ;) Overigens had ik deze reactie niet van je verwacht (dacht dat je pro-EU was zoals bijna iedereen die politiek 'gematigd' is). Of ik moet de verkeerde conclusie halen uit je reactie en je bent het toch. Maar ik denk dat je er genuanceerd tegenover staat? :)

BigT, hoe is het geluid van het volk in Belgie? Zijn er partijen die tegen de EU zijn en hoe staan deze in de peilingen bijvoorbeeld? Wat zijn de mogelijke gevolgen voor een land als Belgie, mochten zij uit de EU stappen? Zelfs al weet ik de gevolgen niet, ik hoop dat onze landen uit dit dictotariale goedje stappen.
België is grotendeels pro-EU. Zowel centrum, links als rechts. Alleen extreemrechts en extreemlinks zijn tegen de EU. Maar volgens mij niet op dezelfde manier als bijv. UKIP in de UK. Wat ik wel jammer vind want dat geeft eurocritici een slecht imago ("alleen extremisten zijn tegen de EU").

Dit wil overigens niet zeggen dat de Belg of Vlaming ook zo sterk achter de EU staat. Politiek en volk zijn twee aparte dingen in België. Voor zover ik weet is de bevolking niet echt bezig met de politiek op niveau van de EU. Maar dat is wel in meer landen zo. Het gebeurd allemaal een beetje 'boven de hoofden van de mensen' en dat geeft ook het ondemocratische karakter van de EU weer.

Merk op dat ik altijd spreek over de EU en niet over Europa. Ook dat zijn twee verschillende zaken die je vooral niet moet verwarren. Ik sta 100% achter een economisch / cultureel sterk Europa, maar niet een machtige politieke unie die ver van het volk staat.

Ik weet niet precies wat de gevolgen zouden zijn, waarschijnlijk voor Brussel en Wallonië slecht (op korte termijn), voor Vlaanderen goed want betaalt relatief veel aan de EU.
 
Belgie verdient een hoop aan de E.U. lijkt mij
 
Ja ik moet voorzichtig zijn met dat topics killen, maar bedankt ;) Overigens had ik deze reactie niet van je verwacht (dacht dat je pro-EU was zoals bijna iedereen die politiek 'gematigd' is). Of ik moet de verkeerde conclusie halen uit je reactie en je bent het toch. Maar ik denk dat je er genuanceerd tegenover staat? :)


België is grotendeels pro-EU. Zowel centrum, links als rechts. Alleen extreemrechts en extreemlinks zijn tegen de EU. Maar volgens mij niet op dezelfde manier als bijv. UKIP in de UK. Wat ik wel jammer vind want dat geeft eurocritici een slecht imago ("alleen extremisten zijn tegen de EU").

Dit wil overigens niet zeggen dat de Belg of Vlaming ook zo sterk achter de EU staat. Politiek en volk zijn twee aparte dingen in België. Voor zover ik weet is de bevolking niet echt bezig met de politiek op niveau van de EU. Maar dat is wel in meer landen zo. Het gebeurd allemaal een beetje 'boven de hoofden van de mensen' en dat geeft ook het ondemocratische karakter van de EU weer.

Merk op dat ik altijd spreek over de EU en niet over Europa. Ook dat zijn twee verschillende zaken die je vooral niet moet verwarren. Ik sta 100% achter een economisch / cultureel sterk Europa, maar niet een machtige politieke unie die ver van het volk staat.

Ik weet niet precies wat de gevolgen zouden zijn, waarschijnlijk voor Brussel en Wallonië erg slecht, voor Vlaanderen goed want betaalt relatief veel aan de EU.

Het idee achter één Europese unie vind ik op zich geen slecht idee. Echter hebben ze dat idee te ver doorgedreven en kan ik enkel je opmerkingen beamen.
Ooit hoorde ik een Belgische politicus het volgende zeggen: "ja, Europa krijgt veel kritiek en ik vind dat jammer want we doen ook veel goede dingen. Kijk maar eens, dankzij Europa heeft iedereen 2 jaar garantie ipv 1 op zijn elektrische toestellen".
Oetlul.

Ik vind inderdaad ook dat de Belgische wetgeving, maar vooral de rechten van de mensen te sterk bepaald worden door Europa, ver van ons bed, en zonder onze inspraak. En het duurt eeuwen als Europa eens dringend moet reageren op een internationale crisis. Om nog maar te zwijgen van de schandalige subsidies voor onze boeren waardoor Afrikaanse boeren creperen van de honger.
 
Weer een voorbeeld van het fijne EU beleid. Die open grenzen en noncontrole gaat ons echt de nek omdraaien.

Beggars and thieves from across Europe are flocking to the streets of Britain, Theresa May warns the EU

-Home Secretary warns of 'unacceptable burden' on schools and hospitals
-Uses speech to EU ministers to demand changes to border rules
-Highlights how EU nationals are fleecing the British taxpayer

Migrants are travelling from across the EU to ‘beg and steal’ on the streets of Britain, Theresa May will warn Europe’s leaders.
The Home Secretary will demand action to end abuse of the EU’s free movement directive by people who have no intention of finding work.
At a meeting of European home affairs ministers in Luxembourg on Friday, she will highlight how gangs of beggars are setting up camps in London to launch raids on the unsuspecting public.
She will also outline a case in which Romanian fraudsters fleeced the British taxpayer of almost £3million.
Home Office officials say it is a huge achievement for the issue to even be discussed.
EU leaders have been reluctant to even contemplate any changes to the rules – it has taken three years for Mrs May to get it on the agenda,


According to Whitehall sources, the Home Secretary will say that abuse of free movement rights by some EU migrants is placing an ‘unacceptable burden on our schools, our hospitals, our social security systems and our local communities’.

She will stress that it is unacceptable that some EU nationals are able to come to countries such as the UK with no intention of working, but simply to access our state benefits and take advantage of our public services.
Mrs May will then tell the rest of Europe that it cannot be right that national governments are unable to act to stop this abuse.
In a significant move, she will present the council with examples of how EU nationals are fleecing the British taxpayer.

They will include the case of a Lavinia Olmazu, who helped more than 170 Romanians illegally claim £2.9m in benefits has been jailed for two years and three months.
Olmazu, a leading campaigner for the rights of Roma gypsies, helped mastermind the scam involving 172 Romanians.
After gaining access to the Romanians through her outreach work with Haringey and Waltham Forest councils and the Big Issue charity, she set up companies with her boyfriend to help facilitate widescale fraudulent benefit claims.

Mrs May will also say there is a ‘recurring problem’ with groups of EU nationals who set up camps in public areas in London, and beg and steal from tourists.
She will say they arrive under the free movement rules but have no intention of working, studying or setting up a business.
In 2012, over 70 per cent of individuals arrested for begging in one London borough – Westminster – were EU citizens.
Police have warned of aggressive begging by people from some Eastern European states, including Romania.
In April Mrs May secured the backing of Germany, Holland and Austria to campaign for tighter restrictions on migrants’ access to hand-outs and other State services.

The four countries wrote to the President of the EU arguing that the free movement directive – a founding principle of the EU – must not be ‘unconditional’.
They want to make to persuade the Eurocrats to make it harder for citizens of other member states to access benefits within days or weeks of arriving in another member state.
The letter has led to the discussion at Friday’s meeting. Britain has long been seeking changes to the rules on entitlement to welfare.
However, the chances of success were limited while the UK government was a lone voice in Brussels.

The fact that Germany, in particular, has joined the campaign will place huge new pressure on the other member states to agree to tighten the rules.
Speaking last night, Mrs May said: ‘We are already taking tough action in this country to stamp out the abuse of free movement, to protect our benefits system and public services.
‘We will not allow this country to be a soft touch but this isn't just a UK problem - it will take the joint efforts of all our EU partners to tackle it.’
It comes at a time of heightened tensions between the British government and the EU.
Last week, the European Commission announced it was taking Britain to court for insisting migrants pass a ‘right to reside’ test before they can access some State handouts.
Iain Duncan Smith, the Work and Pensions Secretary, is planning to defy the EC and make existing restrictions even tougher.
http://www.dailymail.co.uk/news/art...gars-thieves-EU-flocking-streets-Britain.html

Bijzonder frustrerend om te zien hoe weinig actie en discussie men onderneemt daar in het Europese parlement. Het kan ze klaarblijkelijk geen flikker schelen. Ze willen waarschijnlijk dat al het geld wordt verdeeld onder alle staten, zodat we allemaal op een gelijk welvaartsniveau zitten oid. Dat betekent dat wij een hoop moeten inleveren voor al die achterlopende landen. Ik kan er niets anders van maken :(
 
-
 
Laatst bewerkt:
 
Laatst bewerkt:
Staat symbool voor het verweren van onderontwikkelde/islamitische invloeden, onderdrukking en overheersing in onze westerse maatschappijen. Verder niet te serieus nemen, gezien ik het plaatje daar heb neergezet na een aantal comments a la NSBer, nazi, racist etc. ;) Ben zelf ongelovig en het enige waar ik in 'geloof' is de evolutieleer.

Vind het wel belangrijk dat men een beetje op de hoogte is van wat er allemaal besloten word boven onze hoofden. Ik weet er zelf niet veel van helaas en ik vind de EU ook het tegenovergestelde van een transparant, democratisch systeem. Het falen, wegkijken en bagataliseren van problemen moet gewoon aan de kaak gesteld worden! Zij verdienen veel, maar dan ook VEEL te veel voor het werk wat ze lijken te doen.
 
Laatst bewerkt:
Staat symbool voor het verweren van onderontwikkelde/islamitische invloeden, onderdrukking en overheersing in onze westerse maatschappijen. Verder niet te serieus nemen, gezien ik het plaatje daar heb neergezet na een aantal comments a la NSBer, nazi, racist etc. ;) Ben zelf ongelovig en het enige waar ik in 'geloof' is de evolutieleer.

Begrijp het wel ,maar je stopt best wat moeite in het op andere gedachten zetten van de mensen hier. Beetje jammer van je tijd en moeite als je aan je eigen poten gaat zagen door een kruisvaarder als ava te nemen he.
 
Misschien heb je gelijk in wat mijn avatar betreft. Overigens probeer ik mensen niet op andere gedachten te zetten, ik zou juist willen dat mensen met feiten kwamen dat het tegenovergestelde laat zien van wat ik denk dat gaande is. Ik probeer niemand de les te lezen, maar zou graag wat meer interesse zien in dit soort topics, gezien dit iedereen zal treffen op economisch vlak en waarschijnlijk ook in de samenleving. Tenzij je natuurlijk in Wassenaar of een villawijk woont en je kinderen naar een witte school stuurt e.d.

Vind dat er meer gediscussieerd mag worden over het werk van de E.U. That's all. Zal er aan denken mijn avatar aan te passen.

Wat is het probleem eigenlijk om grenzen te sluiten, en alleen mensen toe te laten die waarde voor je land kunnen betekenen? Denk aan een eenmalige bijdrage, een studie of een vast inkomen, geen strafblad etc? Hoe kun je het verzinnen dat het 'discriminatie' is, of tegen de regels van de EU, om als land zelf voorwaarden te stellen aan wie je toe laat en wie niet? Of wie je zijn tweede paspoort afpakt en naar het land van het andere paspoort te sturen (criminelen)? Wij horen daar zelf over te bepalen en naar mijn weten mag dit niet van de EU? Iemand die mij wilt inlichten?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven