AndroidHealthClinic

Pleister contest log 2010

Bezoekers in dit topic

Pleister

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2008
Berichten
10.705
Waardering
4.434
Yoo mensen,

ga ook eens proberen mee te doen, hopelijk ben ik op me beste shape ever op 31 juli maarja we zullen zien.

Hoop op een plaats vanaf 15e, hopelijk is dat een beetje reeël, ligt een beetje aan de concurrentie.

Foto's volgen dit weekend van me huidige shape.

Succes allemaal:D
 
Laatst bewerkt:
Succes. Wat zijn je krachtstats zo'n beetje?
 
succes gewenst!
 
Succes kerel
 
Bankdrukken 2x 110
Squatten(squat machine) 3x 170
Deadliften doe ik niet haha



Tenminste iemand die mijn titel waardeert:D

Ook de rest thnx ik zal me best doen!

Ok dan kom ik niet meer terug hier.
 
Squatten in een squat machine en geen deadlifts? Vanwaar die keuzes?
 
Squatten in een squat machine en geen deadlifts? Vanwaar die keuzes?

Omdat ik genoeg massa heb gebouwd en blijf bouwen op de squatmachine dus zie geen reden om hem los te gaan doen.
Deadliften vind ik geen fijne oefening alhoewel ik zelf ook weet dat het een hele goeie oefening is. Ook is naar mijn mening me rug goed ontwikkelt zonder deadliften dus zie daarin ook geen reden om hem alsnog te doen.
 
Wou vandaag met foto's komen maar heb ik niet kunnen maken door die k*tregen.. misschien komende paar dagen beter
 
Nog steeds geen foto's gemaakt maar ze komen eraan deze of volgende week haha.

Had vandaag benen getraind, hieronder de training:

Squat
8x 100 kilo
8x 120 kilo
8x 140 kilo
6x 160 kilo. Kreeg bij het laatste setje weer een beetje druk op me lies en daarom de laatste 2 herhalingen voor de zekerheid niet afgemaakt.

Legpress
10x 130 kilo
10x 160 kilo
10x 180 kilo
8x 200 kilo. Ook hier weer druk bij de lies.

Erna verder gegaan met leg extension waarvan ik het gewicht ff niet meer weet, zowiezo niet heel belangrijk voor mij, zolang het maar goed brand. Toen liggende leg curls gedaan met 25 kilo voor 4x10. Normaal doe ik erna nog zittende leg curls maar was kapot van de vorige oefeningen dus die heb ik niet meer gedaan.

En maakte de training af met 2 oefeningen voor de kuiten, eerst 6 setjes staand kuitheffen, en toen nog 6 setjes zittend kuitheffen.:thumbs:
 
Laatst bewerkt:
doe is een paar pics bro
 
Hieronder de lang verwachtte foto's! commentaar is zeer welkom......

yoswa.JPG


yoswa2.JPG


yoswa3.JPG


yoswa4.JPG


yoswa5.JPG
 
Denk dat er wel wat moois onder dat vetlaagje zit ;)
Verhoudingen zitten wel goed. Niet echt spiergroepen die zwaar achterlopen zo te zien (traps misschien).

Succes verder!
 
Denk dat er wel wat moois onder dat vetlaagje zit ;)
Verhoudingen zitten wel goed. Niet echt spiergroepen die zwaar achterlopen zo te zien (traps misschien).

Succes verder!

Traps lijken op de foto's misschien wat minder, maar valt in 't echt reuze mee. Thnx in ieder geval!
 
Training van vandaag was rug en biceps, had een beetje last van me onderrug maar maakte voor de training niet zo heel veel uit.

Pull-ups bw
8x
8x (1x met hulp)
8x (2x met hulp)

Front lat pulldown
10x 50 kilo
10x 55 kilo
10x 60 kilo
10x 65 kilo

Bent over row
10x 50 kilo
8x 60 kilo
6x 70 kilo
15x 45 kilo

Dumbbell row
10x 26 kilo
8x 28 kilo
8x 30 kilo
15x 22 kilo (per hand)


Wou voor de biceps eigenlijk barbell curls of ez curls gaan doen maar waren allebei bezet dus deed ik dumbbell curls. Vind het niet echt een hele fijne oefening maar ging niet anders dusja

Dumbbell curls
10x 14 kilo
8x 16 kilo
6x 18 kilo
15x 10 kilo (per hand)

Dumbbell preacher curls
3x12 8 kilo

Dumbbell concentration curls
3x12 8 kilo
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven