MuscleMeat

Contest Log Pleister log

Bezoekers in dit topic

Jelly :mad:
 
Chickie "s" mee?
 
Heel vet die auto:bow:
 
Shape update na een paar dagen mezelf kapot vreten.

20170615_132009.jpg
 
Heb je ook food pics?:)

Nette shape man!
 
Alles eten wat los en vast zit en er dan toch nog zo bij staan.. Nais!

Enjoy je vakantie!
 
Holy shit wat een shape:bow:
 
Hey boys,

Vakantie is erg chil en shape naar verhouding nog redelijk. Ik weeg nu 99kg dus ik ben in 5 dagen +-6kg aangekomen:o.

Even wennen om totaal geen roids of whatever te nemen. Krijg het er bijna ongemakkelijk van maar ik voel me wel beter eerlijk gezegd. Libido lijkt hoger en ik ben rustiger. Alhoewel dit ook tussen me oren kan zitten aangezien ik hier geen drukte en stress aan me hoofd heb.

Vandaag weer getraind in City Athletic Club. Krijg echt motivatie van die gym die ik thuis toch even een tijdje een stuk minder had dus daar ben ik wel blij mee.

Ben er ook achtergekomen dat Iris Kyle en Hideta Yamagishi een relatie hebben. Vreemde combo:p

Hieronder twee foto's van de training:

20170617_194140.jpg


20170617_194500.jpg
 
in :)
beetje laat :D
 
Nice pics en tof geschreven. Voor die +6 kg heb je nog steeds een erg goede definitie :D.
 
Buffe versie van Timo van Ex On The Beach
 
Las Vegas is toch echt wel iets dat ik wel eens wil doen voor een weekje of 2.
Beetje gaan trainen in die gym's, met de dochter naar zo van die indoor pretparken gaan en met het vrouwtje lekker en veel gaan eten :D Autotje huren en wat rond gaan touren.

Iris en Hyde zijn al een paar jaar een koppel hoor maar om de een af andere reden lopen ze er niet mee te koop.
 
Las Vegas is toch echt wel iets dat ik wel eens wil doen voor een weekje of 2.
Beetje gaan trainen in die gym's, met de dochter naar zo van die indoor pretparken gaan en met het vrouwtje lekker en veel gaan eten :D Autotje huren en wat rond gaan touren.

Iris en Hyde zijn al een paar jaar een koppel hoor maar om de een af andere reden lopen ze er niet mee te koop.
Moet je zeker doen, zal leuk zijn.

The Lift is sinds vorig jaar open, moet ook een goede gym zijn. Jay Cutler traint daar ook.
 
Back
Naar boven