MuscleMeat

Contest Log Pleister log

Bezoekers in dit topic

Laatste dag is aangebroken. Vanavond om 22.10u richting huis alweer, tijd vliegt.

Gister naar de Grand Canyon geweest, erg mooi.

20170620_234623.jpg
 
Als je off gaat dan raak je toch fucking veel spieren kwijt? Of stel ik nou een hele domme vraag :D.
En ik dacht ergens gelezen te hadden dat jij year round on was?

Je shape is wel echt epic man!
 
Als je off gaat dan raak je toch fucking veel spieren kwijt? Of stel ik nou een hele domme vraag :D.
En ik dacht ergens gelezen te hadden dat jij year round on was?

Je shape is wel echt epic man!
Waar staat dat ik off ga? Want dat ga ik niet meer lol. En ik ben nu bijna 6 jaar ON inderdaad.

Thnx
 
Waar staat dat ik off ga? Want dat ga ik niet meer lol. En ik ben nu bijna 6 jaar ON inderdaad.

Thnx

Dacht ik te gelezen hebben op de vorige pagina, zal het wel verkeerd begrepen hebben haha.

"Even wennen om totaal geen roids of whatever te nemen. Krijg het er bijna ongemakkelijk van maar ik voel me wel beter eerlijk gezegd. Libido lijkt hoger en ik ben rustiger. Alhoewel dit ook tussen me oren kan zitten aangezien ik hier geen drukte en stress aan me hoofd heb."
 
Dacht ik te gelezen hebben op de vorige pagina, zal het wel verkeerd begrepen hebben haha.

"Even wennen om totaal geen roids of whatever te nemen. Krijg het er bijna ongemakkelijk van maar ik voel me wel beter eerlijk gezegd. Libido lijkt hoger en ik ben rustiger. Alhoewel dit ook tussen me oren kan zitten aangezien ik hier geen drukte en stress aan me hoofd heb."

Pleister is op vakantie geweest en ik vermoed dat hij geen gear mee heeft genomen ;)
 
Waar staat dat ik off ga? Want dat ga ik niet meer lol. En ik ben nu bijna 6 jaar ON inderdaad.

Thnx

Mag ik je vragen of je dan later TRT op eigen initiatief gaat doen of ga je hier een dokter voor raadplegen?

Ik vermoed dat je het in principe op eigen initiatief kan want in NL kan je gemakkelijk zelf periodiek bloed laten controleren. Jammer dat dat hier in België altijd via huisarts moet en die vinken niet altijd aan wat je zou willen.
 
Nice man. USA lijkt me een droomvakantie, alleen te duur voor mij ;\
 
Dacht ik te gelezen hebben op de vorige pagina, zal het wel verkeerd begrepen hebben haha.

"Even wennen om totaal geen roids of whatever te nemen. Krijg het er bijna ongemakkelijk van maar ik voel me wel beter eerlijk gezegd. Libido lijkt hoger en ik ben rustiger. Alhoewel dit ook tussen me oren kan zitten aangezien ik hier geen drukte en stress aan me hoofd heb."
Durf jij het om roids mee te nemen naar Amerika? Ik raad het iedereen af haha.

Pleister is op vakantie geweest en ik vermoed dat hij geen gear mee heeft genomen ;)
Klopt maat.

Mag ik je vragen of je dan later TRT op eigen initiatief gaat doen of ga je hier een dokter voor raadplegen?

Ik vermoed dat je het in principe op eigen initiatief kan want in NL kan je gemakkelijk zelf periodiek bloed laten controleren. Jammer dat dat hier in België altijd via huisarts moet en die vinken niet altijd aan wat je zou willen.
Ik regel het gewoon zelf inderdaad. Bloed prikken kan ook in Belgie gemakkelijk, bloedwaardentest.nl

Nice man. USA lijkt me een droomvakantie, alleen te duur voor mij ;\
We kunnen een crowdfunding opstarten?
 
Nee dat zou ik inderdaad ook maar niet proberen :D.
 
Bij terugkomst vrijdagavond gewogen op de weegschaal van de gym (een goede dus), hier woog ik 100,5kg.

Vrijdag ook weer het dieet opgepakt maar ik ga iets hoger in me kcal blijven, +-4000 kcal. Lager dan dit val ik veel te snel af en sta ik erg plat.

Update pic van vandaag

dbb1.jpg
 
Nice! Je ziet er goed uit na 2 weken USA, nog steeds goede absdefinitie :D.
 
Nice! Je ziet er goed uit na 2 weken USA, nog steeds goede absdefinitie :D.
Ik hou wat vocht vast dus als dat is weg getrokken over een paar dagen dan is het weer zoals het was.

Zaterdag ga ik ook naar Wish dus dat is sowieso een shrednez dagje. Gaan er nog meer mensen naar Wish?
 
4000? Zonder cardio?
En jij doet toch alles iifym of niet meer?

Succes nog met de laatste weken schatje xxx
 
4000? Zonder cardio?
En jij doet toch alles iifym of niet meer?

Succes nog met de laatste weken schatje xxx
Ik doe iedere ochtend een 30 min cardio op matig tempo, ik heb niet echt behoefte om te zweten enz :D

Klopt iifym maar het bestaat in principe voor een groot deel uit ''bodybuilding foodz''.

Jij ook bro
 
Ziet er strak uit :thumbs:
 
Moet zeggen dat ik je er nu je geen insuline meer gebruikt (toch?) en je ook iets minder weegt (Je woog toch eerst dik >100kg?) ik je er veel beter uit vindt zien.
Las dat oude topic altijd mee ook al heb ik 0 verstand van AAS en coaches maar je lijkt minder opgezwollen enzo.
Beesten fysiek in ieder geval
 
Moet zeggen dat ik je er nu je geen insuline meer gebruikt (toch?) en je ook iets minder weegt (Je woog toch eerst dik >100kg?) ik je er veel beter uit vindt zien.
Las dat oude topic altijd mee ook al heb ik 0 verstand van AAS en coaches maar je lijkt minder opgezwollen enzo.
Beesten fysiek in ieder geval
Voor iemand die daar weinig verstand van heeft heb je het wel aan het juiste eind. Want dat is namelijk een van de redenen dat ik ben gestopt met insuline. Ja je word er inderdaad een beest van maar je fysiek word er absouluut niet mooier op. Toen ik van 110kg naar 95kg ben gegaan heb ik in die paar weken nog nooit zoveel complimenten gehad over me shape. Iedereen vond me erop vooruit gegaan ondanks dat ik massa had ingeleverd.

Daarnaast had ik door al het vocht wat ik vasthield heel veel problemen met mijn slaapapneu. Ondanks mijn apparaat die me van extra zuurstof voorziet in de nacht werd ik nog steeds 2/3x per dag wakker omdat ik weer geen adem kreeg.

Momenteel weeg ik 98kg en me shape is nu prima. Ik probeer nog iets droger te komen en dan probeer ik dat te behouden.
 
Back
Naar boven