Fitness Seller

Contest Log Pleister log

Bezoekers in dit topic

Ben toch benieuwd dan
 
Mwoa verwacht niet teveel. Mijn voeding stond ook op een lager pitje en ook geen cardio kunnen doen.

Maar ik doe me best!
Ben je wel droog? Of zal het vooral veel massa zijn? :)
 
Shape update

Side.jpg


Sidetricep.jpg


Backls.jpg


Backdb.jpg
 
Zoals jullie zien, niet wedstrijd ready, bij lange na niet zelfs.

Maar dit is het beste hoe ik het momenteel heb kunnen brengen. Morgen zal ik fatsoenlijke foto's maken met een goede achtergrond en insturen.
 
Zoals jullie zien, niet wedstrijd ready, bij lange na niet zelfs.

Maar dit is het beste hoe ik het momenteel heb kunnen brengen. Morgen zal ik fatsoenlijke foto's maken met een goede achtergrond en insturen.


Ziet er toch goed uit bro.

Wij stellen/hebben gewoon veel hogere eisen over ons lichaam. Als wij zeggen dat de shape maar zozo is dan zou 95% van de gym members of dbb'ers direct onze shape aanpakken :D
 
Ziet er toch goed uit bro.

Wij stellen/hebben gewoon veel hogere eisen over ons lichaam. Als wij zeggen dat de shape maar zozo is dan zou 95% van de gym members of dbb'ers direct onze shape aanpakken :D
Dat is waar maar voor mijn doen is dit middelmatig :D

De tering..hoe dan? Zo zag je er op Dominator niet uit:eek!:

Maar goed..bedankt dat je zo op de drempel ons allemaal nog een plekje lager doet eindigen:roflol:

Edit: Stiekem hoop ik dat mensen het niet loggen je kwalijk nemen...:trollface:
Me fysiek veranderd heel snel in korte tijd als ik het serieus aanpak. Helaas was ik iets te laat dit keer.

Hahaha we zullen zien:p
 
Ziet er goed uit man! Je hebt je baard zeker laten staan om Sanca Saxon te beïnvloeden? Toch geen omkoping? :thinking:
:baard:
 
Nice,
je ziet wel meteen dat je al heel goed kunt poseren.
Ziet er nog heel ontspannen uit qua gezicht terwijl de spieren goed zijn aangespannen en naar voren komen.
 
De tering..hoe dan? Zo zag je er op Dominator niet uit:eek!:

Maar goed..bedankt dat je zo op de drempel ons allemaal nog een plekje lager doet eindigen:roflol:

Edit: Stiekem hoop ik dat mensen het niet loggen je kwalijk nemen...:trollface:

Hoe dan?
Ik denk dat we het antwoord wel weten op die vraag
:trollface:

Nee sorry echt bruut fysiek man
 
Hoe dan?
Ik denk dat we het antwoord wel weten op die vraag
:trollface:

Nee sorry echt bruut fysiek man
Ik doe het tegenovergestelde: veel loggen, omdat ik weet dat ik het met mijn fysiek toch niet ga redden.
 
Nice,
je ziet wel meteen dat je al heel goed kunt poseren.
Ziet er nog heel ontspannen uit qua gezicht terwijl de spieren goed zijn aangespannen en naar voren komen.
Thnx kerel!

Hoe dan?
Ik denk dat we het antwoord wel weten op die vraag
:trollface:

Nee sorry echt bruut fysiek man
Hoe heb ik dit gedaan volgens jou dan lol

Ik doe het tegenovergestelde: veel loggen, omdat ik weet dat ik het met mijn fysiek toch niet ga redden.
Veel trainen en eten :D
 
Veel trainen en eten :D
Trainen elke dag. Veel eten niet gedaan, ik was max. aan het cutten, lange tijd. > 12 kg verloren, maar wel een stuk droger geëindigd. :)
 
Damn idd heel verschil met dominator, hoe ziet jou voedingsschema er eigenlijk ongeveer uit?
 
Back
Naar boven