MuscleMeat

ploegendienst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Ik zelf loop 5 ploegen ,dit valt best te combineren.Alleen de ochtenddienst is bij mij een ramp.Hierna ben ik helemaal gesloopt dus vertik ik het om te gaan trainen.Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
 
Heb zelf 11.5 jaar in de wisseldienst gezeten en ik moet zeggen dat ik het zwaar kl@te vond om te trainen,je hele bioritme is zowieso zwaar verward. En optimaal aan je rust toekomen is er daardoor ook niet bij. Ik had zelf het meest last van de dag en nachtdiensten... Avonddienst was mijn dienst,kon ik tenminste overdag trainen.... Heb ook veel last van blessures gehad in die periode,weet niet of het met de wisseldienst te maken had. Denk zelf van wel (slaap tekort,geen goed herstel van je voorgaande training) Als je in de wisseldienst zit moet je jezelf altijd extra motiveren om te gaan trainen,het lukt wel,train al 10 jaar,wel met de nodige ups en downs.


Keep pumping:lifter: ;)
 
Laatst bewerkt:
Is best te doen vind ik. Mijn werktijden: Van 0700 tot 1500, 1500 tot 2300 of van 2300 tot 0700. Kan dus altijd trainen, gewoon goed blijven eten en slapen dan komt alles goed (bij mij tenminste).
 
ik sta ook van 07.00 tot 15.00 enz in 3 ploegen
is best wel te combineren vind ik
ik ga altijd om 4uur in de namiddag en met de late smorgens trainen
 
Met de ochtenddienst gaat mijn wekkertje al om04 15.
 
Back
Naar boven