AndroidHealthClinic

Plotseling acne...

Bezoekers in dit topic

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2005
Berichten
784
Waardering
5
Dit is echt bizar....!!! :mad:

Ik kuur sinds kort op 'n nieuw merk AS (MRP i.p.v Organon) en van ´n kuurtje enantate500 mg en deca 400 mg p.w krijg ik best veel acne op mijn borst. Ik heb wel eerder last van ´n beetje acne gehad maar nu is ´t bizar aan ´t worden...

Wie heeft hier ook last van en wat doe je eraan want ik moet hier z.s.m vanaf..!!!!!!!
 
tokkel zei:
Tretinoine gebruiken



Mooi....Is dat een zalfje, poedertje, drankje etc?... Haal ik dat bij de apotheek..?...
 
Ga naar de huisarts en laat je Roacutane voorschrijven.:)
 
Probeer vitamine b5 (panthotenic acid) in hoeveelheden van 6-9 gram per dag. In poedervorm te bestellen bij 1fast400 en in tabletvorm verkrijgbaar bij De Tuinen. Heb al aardig wat positieve reacties gelezen op Amerikaanse boards.

/*edit: een link met info -> [Link niet meer beschikbaar]
 
Test_Addicted zei:
Mooi....Is dat een zalfje, poedertje, drankje etc?... Haal ik dat bij de apotheek..?...

Je kan ook biergist proberen, werkte bij mij redelijk.
nee kan je niet bij de apotheek halen ;)
ga maar ff zoeken op google kan je van alles vinden, ik weet er ook niet alles vanaf
 
TongPo zei:
Probeer vitamine b5 (panthotenic acid) in hoeveelheden van 6-9 gram per dag. In poedervorm te bestellen bij 1fast400 en in tabletvorm verkrijgbaar bij De Tuinen. Heb al aardig wat positieve reacties gelezen op Amerikaanse boards.

/*edit: een link met info -> [Link niet meer beschikbaar]


Bedankt voor je hulp... Maar ik slik al 20 mg Panthoteenzuur p.d.... Dus dat helpt niet bij mij... ;)
 
Test_Addicted zei:
Bedankt voor je hulp... Maar ik slik al 20 mg Panthoteenzuur p.d.... Dus dat helpt niet bij mij... ;)

20 mg?

Bro, je moet dan aan doseringen van 6 tot 9 gram gaan denken. Dat is iets meer dan wat jij nu neemt ;)
 
Test_Addicted zei:
Bedankt voor je hulp... Maar ik slik al 20 mg Panthoteenzuur p.d.... Dus dat helpt niet bij mij... ;)
lol.. bij mij werkte 1500mg per dag redelijk goed.

Drink veel water een neem veel omega 3 vetzuren(visolie).

Acne is een erg vaak voorkomende bijwerking en niet toe te schrijven aan een merk.. maar aan a.s. in het algemeen. Iig weet je dat je werkende spullen hebt :D
 
Ahahahahahahahahahahah....





Best dom.... ghehehe
 
Wat ik nog wil weten van trenetoine...

Werkt het ook goed tijdens de kuur of komt er dan altijd wel iets van acne terug...?
 
tretinoine is een middel wat direkt de te behandelen plaats helpt genezen en nieuwe talg uitbraken helpt voorkomen. Het is niet met een dag weg dus je moet wel even geduld hebben. search ander ff op google kan je genoeg vinden.
 
Wat ik hoor van tretinoine is dat de acné in het begin juist verergert maar daarna wegtrekt of in ieder geval een stuk minder wordt.
 
had zelf wat last van lichte acne op de schouders en rug.. 1500mg b5 (pantotheenzuur dus) did the trick :D veel water drinken.. zie hoe het gaat.. ik zou niet meteen naar middelen als roaccutane grijpen als ik jou was..
 
B-5 is je oplossing tussen 6 en 12gr vanaf je vermindering ziet verminder je ook je dosis,vermeerdert het voer je op,zo stel je de juiste dosis vast
 
ja voor jezelf kijken wat de juiste doses is
 
Ik gebruik zelf Benzoylperoxide hydrogel 5%. Is gewoon een tube zalf waar ik bij de dokter om heb gevraagd. Werkt als een trein! Als ik weer meer last ga krijgen (ook vaak op borst) dan smeer ik 3 dagen en word het zichtbaar minder! Voordeel is dat je maar 1x per dag moet smeren.
 
Oké dan.. Heel veel tip's waar 'k zeker iets aan moet hebben...


Ik ga vandaag B5 halen bij de Tuinen... Hopen dat 't z.s.m wegtrekt...
 
Back
Naar boven