Fitness Seller

Plotseling acne... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zal niet aan roaccutane beginnen, ken namelijk iemand die daar heel veel haaruitval door heeft gekregen.

Denk aan een combinatie van zink, vit b-complex, en evt biergisttabs erbij nemen.

Nu ik dit gebruik totaal geen last van acne.
 
ik heb in het verleden soorten zalf gebruikt van de dermatoloog waar zelfs mijn kleren van kapot gingen(kleuren gingen af en kwamen plekken op)minocycline via de dokter
zalven zelf gemaakt van de apotheek niets hielp 100% dan vorig jaar B-5 geprobeert maar in een kleine dosis ook geen resultaat maar nu gebruik ik hoge dosis wanneer
nodig en ik heb geen puisten meer
 
Test_Addicted zei:
Dit is echt bizar....!!! :mad:

Ik kuur sinds kort op 'n nieuw merk AS (MRP i.p.v Organon) en van ´n kuurtje enantate500 mg en deca 400 mg p.w krijg ik best veel acne op mijn borst. Ik heb wel eerder last van ´n beetje acne gehad maar nu is ´t bizar aan ´t worden...

Wie heeft hier ook last van en wat doe je eraan want ik moet hier z.s.m vanaf..!!!!!!!

je acne ligt echt niet aan het merk dat je gebruikt dat zou echt nieuw zijn voor me.
het lichaam reageert altijd anders op andere dingen, nu reageer je er misschien heftig op maar mischien heb je dat over een jaar niet meer.
ik zelf had voorheen erg snel last van gyno's maar nu kan ik erin knallen wat ik wil ongeacht de hoeveelheid of welk merk wat dan ook, maar nipples 0,000.
het lichaam blijft non stop veranderen en reageert met de jaren steeds anders op bepaalde middelen.

roacutane is de beste keus in mijn ogen.

succes en zorg dat je geen gespierde grindtegel word ziet er zo lullig uit op het strand :D
 
Dr. Worf zei:
Benzoylperoxide vermindert een overmatige groei van de buitenste huidlaag en voorkomt zo dat de poriën verstoppen. Bovendien vermindert het de groei van de acnebacterie, waardoor de puistjes en pukkels afnemen.

http://www.efarma.nl/pages/ItemInfo.asp?ItemID=13789945 (deze heb ik)

http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=112&Method=infotekst
Zojuist besteld! Alleen de 10% versie. Ik krijg steeds een antibiotica kuur van de dok.. Dan is het in paar dagen weg... Maar als kuur op is.. In paar dagen terug.. Maar dan in me gezicht :(

Niet erg fijn.. Eens kijken of dit werkt :)
 
Ok.. ik heb de Benzoylperoxide 10% inmiddels binnen gehad ... erg snel !! Heb het gisteren opgedaan, en vanmorgen .. Wel het gevoel dat het werkt !

Moet wel zeggen .. is inderdaar een vreemd goedje.. Heel de handdoek een andere kleur zowat..

Maar even zien, of het doet wat word beloofd :D
 
dream warrior zei:
ik heb in het verleden soorten zalf gebruikt van de dermatoloog waar zelfs mijn kleren van kapot gingen(kleuren gingen af en kwamen plekken op)minocycline via de dokter
zalven zelf gemaakt van de apotheek niets hielp 100% dan vorig jaar B-5 geprobeert maar in een kleine dosis ook geen resultaat maar nu gebruik ik hoge dosis wanneer
nodig en ik heb geen puisten meer


Wat vind jij een hoge doses, ik ben net begonnen met B5 1000mg per dag is dit voldoende denk je??
 
Absolutely zei:
Ok.. ik heb de Benzoylperoxide 10% inmiddels binnen gehad ... erg snel !! Heb het gisteren opgedaan, en vanmorgen .. Wel het gevoel dat het werkt !

Moet wel zeggen .. is inderdaar een vreemd goedje.. Heel de handdoek een andere kleur zowat..

Maar even zien, of het doet wat word beloofd :D

Bij mij werkte dit goedje best wel goed alleen mijn huid werd er niet mooier op dof en droog, ik gebruik het niet meer.
Misschien dat jij tevreden bent met de resultaten, dat zou best kunnen
succes
 
spirosz zei:
Bij mij werkte dit goedje best wel goed alleen mijn huid werd er niet mooier op dof en droog, ik gebruik het niet meer.
Misschien dat jij tevreden bent met de resultaten, dat zou best kunnen
succes
Op zich valt het wel mee nu. Je mag het ook maar 2weken achtereen gebruiken. Ik gebruik deze tube op, en dan ga ik de b5 gebruiken.. Kijken of het dan weg blijft..

Misschien kan ik beter valium nemen.. ben ik wat minder gestressed :p
 
die benzo... is wel goed spul. Ik heb ook 10 %, maar ik heb het al een hele tijd niet gebruikt.

Afgelopen week heb ik een weekje in de bouw gewerkt; vet warm weer, dus de hele dag zweten, en al die gore stofzooi in mijn gezicht. Kortom; enige tijd later zat ik goed onder de puistjes. Ik heb die benzo weer uit de kast gepakt en een paar avonden voor het slapen ingesmeerd.

het droogt je huid uit en zorgt dat de bacterie inderdaad vermindert wordt. Voor mij werkt het wel, maar ik gebruik het niet te lang want je huid wordt er echt ****ing droog van, maarja liever droge huid....

Benzoylperoxide 10% is echt een aanrader wat mij betreft!
 
Absolutely zei:
Misschien kan ik beter valium nemen.. ben ik wat minder gestressed :p


ook lekker spul :p
 
spirosz zei:
Wat vind jij een hoge doses, ik ben net begonnen met B5 1000mg per dag is dit voldoende denk je??

bij mij hielp 1000 mg helaas 0,0 :(
 
Latin spirit zei:
bij mij hielp 1000 mg helaas 0,0 :(

Als het niet helpt ga ik 1500 mg proberen, helpt dat niet en het wordt me te erg ga ik roaccutane halen. Heb het al eens gehad en werkte perfect.
 
dan mag je wel een geldboompje in je tuin hebben staan ;)

een potje solgar vitamine B5 is geloof ik 20 euro en daar zitten dan 30 tabs a 500 mg in als ik me niet vergis :s

@spirosz: hou er wel rekening mee dat roa je gains gaat kosten he ivm verminderde dht
 
Benzoylperoxide 10% niet gebruiken!!!!!!! Heb ik ook gedaan, veroorzaakt alleen maar littekens!!!!!!!! Wees gewaarschuwd! Ik prefereer Hoge dosering B5 icm B100 complex. Maar wil je echt er even vanaf en ook van die vieze vettte huid...tja moet je roa gebruiken. K*t troep is dat, verdoet je stofwisseling,je herstel, alles, maar werkt 100% tegen acne!


20 euro voor B5? voor 600Gram ja uit de usa! Dus bestelle zo'n pot!
 
Latin spirit zei:
dan mag je wel een geldboompje in je tuin hebben staan ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Valt wel mee toch ;)
 
pipo zei:
je acne ligt echt niet aan het merk dat je gebruikt dat zou echt nieuw zijn voor me.
het lichaam reageert altijd anders op andere dingen, nu reageer je er misschien heftig op maar mischien heb je dat over een jaar niet meer.
ik zelf had voorheen erg snel last van gyno's maar nu kan ik erin knallen wat ik wil ongeacht de hoeveelheid of welk merk wat dan ook, maar nipples 0,000.
het lichaam blijft non stop veranderen en reageert met de jaren steeds anders op bepaalde middelen.

roacutane is de beste keus in mijn ogen.

succes en zorg dat je geen gespierde grindtegel word ziet er zo lullig uit op het strand :D

Roaccutane nooi gebruiken tijdens een kuur, je lever heeft al genoeg te doen.
oor de rest sluit ik me bij Pipo aan: Vroeger had ik de ergste acné en gyno, nu helemaal niks meer. Alles went dus blijkbaar.
Uitkijken met Benzoylperoxide hydrogel 5%. Dat spul werkt gewennend.
 
b5, 500mg per tab.. geloof iets van 6-7 euro een potje bij de tuinen..
 
DBC01 zei:
Uitkijken met Benzoylperoxide hydrogel 5%. Dat spul werkt gewennend

Wat bedoel je hiermee?
 
Dr. Worf zei:
Wat bedoel je hiermee?

Heb het zelf lange tijd gebruikt, eerst 3%, toen 5% en toen 10%.
Hoe langer je het gebruikt hoe meer je huid eraan went.
 
Back
Naar boven