• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

[PLZ SNEL] Bios Update, welke versie?

Bezoekers in dit topic

SiRoj

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
6
Hey mensen..

Ik wil de bios updaten van mijn ASRock K7S8X moederbord
Nu heb ik deze pagina gevonden
ASRock -> Download

Maar kan ik nu gewoon de meest recente versie nemen? 2.60? Of kan dat niet ivm de processor (AMD Athlon 2400+)...

Plz snel hulp,

SiRoj

(zit nu bij iemand thuis, hulp nodig :P)

Ja dat kan. Aangezien het ook al ondersteund wordt door 2.40 (eerdere versie)

Precies, gewoon nieuwste nemen.
Maar waarom bios update?

Is mijn broertjes pc, was nodig volgens een 'pc-expert'... Dus dan doe ik dat voor hem, hij kan em niet wegbrengen oid...

Bedankt voor de snelle hulp!

Tis gelukt trouwens, slotje :D

Had ik al gevonden ;)

Is je broertje nu blij? :P

Gaat ie nu zwaar aan de overclock :thumbs:

Nee... Hij heeft me vandaag uitgelegd waarom het moest.. Hij heeft een externe harde schijf gekocht, die dus werkt via USB... Als hij de usb-stekker er in liet met opstarten e.d.. liep de computer vast bij het opstarten... Hij heeft daar veel mensen dingen over gevraagd en de laatste oplossing zou het updaten van de bios zijn...

Nu dit is gedaan is het probleem verholpen (tot nu toe), dus hij is in zijn nopjes ;)

Nee... Hij heeft me vandaag uitgelegd waarom het moest.. Hij heeft een externe harde schijf gekocht, die dus werkt via USB... Als hij de usb-stekker er in liet met opstarten e.d.. liep de computer vast bij het opstarten... Hij heeft daar veel mensen dingen over gevraagd en de laatste oplossing zou het updaten van de bios zijn...

Nu dit is gedaan is het probleem verholpen (tot nu toe), dus hij is in zijn nopjes ;)

Haha, perfect :thumbs:

Oud Topic: Er is al een tijdje geen reactie meer geweest.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is.
Back
Naar boven