XXL Nutrition

Podium

Bezoekers in dit topic

Jouw persoonlijke mening over uiterlijk heeft er toch niks mee te maken? Ik zou 't doen. :P

Ja sowieso doen wat je leuk vind en daar voor de volle 100% voor gaan
 
Bedoelde indd het laatste. Ik heb nu inmiddels zo'n 4j geleden 80kg gewogen en nu al dus 4j op 65kg maar nooit tevreden, niet strak genoeg nog niet gespierd genoeg enz enz. Ik heb al contact gezocht voor een gesprek dat in juli gaat plaats vinden. Is het duur om een coach in handen te nemen?

Nogmaals, ligt eraan wat jij wilt. Een onervaren coach, een coach met weinig resultaten of met slecht geplaatste atleten op het podium, of een sportschoolmannetje dat zichzelf personal trainer noemt etc. zal een (heel) stuk goedkoper zijn dan een bekend bodybuilding coach die resultaat na resultaat boekt. Je betaalt voor kwaliteit. Dus als geld voor jou een afweging is dan weet je alvast dat je ook op kwaliteit gaat inleveren. Het gaat erom wat jij bereid bent hiervoor te doen.

In mijn geval is dat: alles.

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Ja sowieso doen wat je leuk vind en daar voor de volle 100% voor gaan

Haha Mike, zo bedoelde ik 'm niet :P Wat lief hihi, zit echt te giechelen.
 
Prijs is echt kwalitieit
Trouwens je ziet goed uit hoor mensen die in jou omgeving zegge dat het teveel word schijt aan hebbe je moet doen wat jij mooi vind dat maakt ne alleen maar sterker
 
In ooltgensplaat zit een personal trainer, sinds een maand zit ik bij hem.
Hij heeft een gym aan huis.
Geen idee of ik zn link mag plaatsen maar zoek anders even op hiitxplode
 
Back
Naar boven