Fitness Seller

Podium (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kaatje3

Novice
Lid geworden
25 mrt 2015
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
1%
Hallo, ik had een vraag betreft trainen voor een plek op het podium om mee te beginnen op fitness model niveau. Nu heb ik een aardige basis maar ik ben 27j is dit te oud?

Momenteel zit ik op 20% vet weeg 65kg

uploadfromtaptalk1433119798885.jpg


uploadfromtaptalk1433119945163.jpg


uploadfromtaptalk1433119962012.jpg
 
Leeftijd maakt niks uit.

Zoek een goede begeleider die je in wedstrijd shape kan brengen.

Succes
 
zoek een coach die je verder op weg kan helpen die mensen begeleid voor naar podium.succes :)
 
Bedankt voor het advies. Waar kan ik zo'n persoon vinden?
 
Voor welke klasse zou je willen gaan en waar woon je?

Leeftijd is geen enkel probleem in deze sport gelukkig:)
 
Fitness klasse ik woon op Goeree over Flakkee
 
liona bergmann woont daar volgens mij ergens in de buurt (niet helemaal zeker)
 
Juliette bergmann indd ben gelijk gaan kijken.
 
Juliette woont een paar duizend kilometer verder weg volgens mij hoor..... is volgens mij echt Liona Bergmann die daar woont. Maar beiden zijn goed.
 
Nou volgens mij woont Juliette nog steeds hier op ons eiland hoor of ze is inmiddels verhuisd?

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

Maar contact ligt er, bedankt voor alle reacties lieve mensen!
 
Lees mijn logje eens :) Ik ben 31 overigens. Leeftijd boeit geen fuck. Mentaliteit is alles.
 
Lees mijn logje eens :) Ik ben 31 overigens. Leeftijd boeit geen fuck. Mentaliteit is alles.
Waar kan ik jouw logje vinden? Karakter en ruggegraat heb ik iig al
 
In m'n handtekening ;) Ik heb zondag m'n eerste wedstrijd gewonnen in de Physique. Dan kun je een beetje lezen 'what it takes'. http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/chocola-female-competitive-bodybuilder-386254/
Woowww respect! Tis hard werken en heel veel discipline. Ik heb nu al dat mensen in mijn omgeving zeggen dat ze het niet mooi vinden nou naar mijn idee teveel mening [emoji3]

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Chocola hoe lang was jouw weg tot het podium?
 
Woowww respect! Tis hard werken en heel veel discipline. Ik heb nu al dat mensen in mijn omgeving zeggen dat ze het niet mooi vinden nou naar mijn idee teveel mening [emoji3]

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Chocola hoe lang was jouw weg tot het podium?

Een wedstrijdprep duurt gemiddeld zo'n 12 weken (vanaf het moment dat je klaar bent met 'bulken' oftewel genoeg massa hebt om droog te gaan trainen) maar ik vermoed dat je iets anders bedoelt, namelijk hoe lang mijn volledige bodybuildingweg heeft geduurd?

Dat is niet te vergelijken. Ik ben nu ruim een jaar aan het trainen maar mijn uitgangspunten en doelen zijn en waren heel anders dan de jouwe. Zo had ik heel ernstig overgewicht en heb ik mezelf ook de tijd gegeven om twee hele goeie periodes te bulken.

Daarnaast maakt het een enorm verschil wat voor begeleiding je krijgt; of je zelf aanrommelt of met een sportschoolmannetje je voeding/training doet, of dat je zoals ik direct het diepe in springt en een professioneel ervaren bodybuilding coach aanneemt die iedereen als een machine op het podium zet; dit maakt allemaal enorm veel verschil. Voor iedereen is dit anders. Neem eens contact op met een coach en vraag naar de mogelijkheden, leg jouw doelen uit en kijk eens om je heen naar een leuke wedstrijd, bijvoorbeeld eind van het jaar of begin volgend jaar.

Edit: Oh, ik zit natuurlijk ook in de één na grootste damesklasse binnen de bodybuilding (en eigenlijk gewoon de grootste klasse als je kijkt naar C- en B-wedstrijden; groter gaan beginners zelden) en dat is natuurlijk helemaal niet te vergelijken met bikini of bodyfitness, daar zul je echt nog wat extra stappen voor moeten nemen. Vergelijk je nooit met iemand anders' weg naar het podium :) Jouw weg is uniek voor jou.
 
Voor welke klasse zou je willen gaan en waar woon je?

Leeftijd is geen enkel probleem in deze sport gelukkig:)

Zeg dat nog maar eens als je 60 bent
 
Ronnie Coleman.

Die ziet er niet meer bepaald goed uit.. Alles behalve fit iig

Maar die had wel een goeie basis waarvan die nog wat jaren kan nagenieten
 
Bedoelde indd het laatste. Ik heb nu inmiddels zo'n 4j geleden 80kg gewogen en nu al dus 4j op 65kg maar nooit tevreden, niet strak genoeg nog niet gespierd genoeg enz enz. Ik heb al contact gezocht voor een gesprek dat in juli gaat plaats vinden. Is het duur om een coach in handen te nemen?
 
Back
Naar boven