XXL Nutrition

Poging 2

Bezoekers in dit topic

Apenkool

Cool Novice
Lid geworden
13 mei 2012
Berichten
85
Waardering
4
Lengte
1m68
Massa
56kg
Vetpercentage
26%
Een aantal jaren geleden heb ik mij hier geregisteerd en ben ik gaan sporten, ik heb dit toen vrij snel opgegeven. En viel heel snel terug in mijn oude patroon. (Hier een post van die periode)

"Ik had eerst een slechte levensstijl.
Roken drinken en vreten de hele dag door.

ga ik sporten
beter eten minder drinken en stoppen met roken.
krijg ik ineens allemaal puisten
en daarvoor niet weet iemand hoe dit kan komen"

Haha, dus na dat jaren te hebben voortgezet en non stop feesten,gebruiken vreten en zuipen. Ben ik inmiddels clean en nuchter nadat ik 2 keer in een afkickkliniek heb gezeten. Ik sport nu 3 dagen in de week full body training en merk nu echt resultaat en dit motiveert mij alleen meer. Ik krijg het ook terug te horen van mensen dat ik er beter uit zie en dat ze merken dat ik sport nu. Ik hoop dat ik ook hier een 2e kans mag krijgen en mijn toekomstige progressie ook hier zou kunnen delen

Mvg,
Alex
 
Ben je afgevallen/kilo's vet kwijt geraakt sinds die puisten?
 
Goed dat je weer een start maakt.. Succes en wederom welkom!
 
dit zijn trouwens mijn 1e 2 schemas. Ik merk nu ik op mijn derde schema zit dat ik echt veel lekkerdere trainingen heb en meer kracht heb. (IK heb zo geen foto van het 3e schema maar deze post ik van de week wel even) Ik werk met 6 weekse schema's

Schema 1
y2pDDjr.jpg


Schema 2
Hjip4sx.jpg


Hier zijn trouwens mijn metingen op volgorde 8 september, 22 oktober en 30 november. Ik zit nog aardig hoog in mijn vet maar ik wil sowieso eerst bulken en spiermassa opbouwen.
ecS807w.jpg
 
Hecht niet teveel waarde aan wat die Tanita meting zegt.

Dat apparaat kan helemaal geen verschil maken tussen lichaamsvocht/spier/vet enzovoort. Kijk gewoon naar de spiegel. Uiteindelijk is het maar een getalletje.
 
Hecht niet teveel waarde aan wat die Tanita meting zegt.

Dat apparaat kan helemaal geen verschil maken tussen lichaamsvocht/spier/vet enzovoort. Kijk gewoon naar de spiegel. Uiteindelijk is het maar een getalletje.
Jaman doe ik ook niet, want de allereerste(die is weggegooid staat hier niet op) was mn massa veeel meer en mn vet nog lager. Maar in ed spiegel zie ik echt een enorme verandering. Maar dacht misschien leuk om even te plaatsen. Ik hecht zeker niet teveel waarde eraan want de laatste keer dat ik dat deed was ik enorm teleurgesteld terwijl ik wel vooruitgang boekte, alsnog bedankt voor de tip!
 
Back
Naar boven