XXL Nutrition

Poison's Contest Log 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Poison

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
Lid geworden
17 mrt 2011
Berichten
1.257
Waardering
258
Lengte
1m62
Massa
61kg
Vetpercentage
18%
Ik zal hier de aftrap geven met de wedstrijdlogjes dan maar... deze is dus die van mij :D

In 2011 met de contest meegedaan en erg blij met de tweede prijs :2e: die ik toen gewonnen heb. Het ging in die tijd ook erg lekker. Ik bleef alsmaar PR's zetten en was serieus aan het uitzoeken voor welke wedstrijd ik me zou gaan voorbereiden. En toen ging het goed fout. :( De klachten in mijn ellebogen waar ik toen al ruim een jaar mee rondliep, werden ineens heel snel erger. Ik kon niet eens 30 kg benchen zonder pijn. Door 'even rust geven' werd het niet beter. En toen ben ik er maar mee gestopt.

Ik ben er twee jaar tussenuit geweest. Twee jaar niet getraind. Massa verloren, uiteraard, maar ook een stuk van mezelf, van wie ik ben. En hierin schuilt mijn grootste motivatie om mee te doen aan deze contest: mijn blessure overwinnen. Want ik mag misschien voor de rest van mijn leven pijn houden, maar hiermee is Poison nog niet afgeschreven. :lifter:

Met mijn ellebogen gaat het nu wel een stuk beter. Met push oefeningen heb ik nergens last van. Pull oefeningen doe ik nu altijd met straps, op aanraden van harpep, en dat gaat tot nu toe ook erg goed. Deadlifts lukken ook goed met straps. Waar ik nu de meeste moeite mee heb zijn oefeningen zoals flyes of lateral raises, waarbij ook veel spanning op de ellebogen komt. Deze doe ik dan 'met mate'. ;)

Doelen:
Concrete doelen die ik bereikt wil hebben aan het eind van deze contest:
  • Droger dan de vorige keer, met meer definitie in de benen
  • Betere ontwikkeling van de spiergroepen die in 2011 achter liepen, met name lats en kuiten
  • Betere overall shape en proporties dan in 2011

Voeding:
Carb cycling voedingsschema gebaseerd op de BFFM methode. Erg hoog in de eiwitten (3g / kg lichaamsgewicht) en met een refeed op onderhoud elke 4e of 5e dag.

Training:
Ik train nu met een zelfgebrouwen UB/LB split, met agonist/antagonist supersets of gewoon supersets van oefeningen die elkaar niet (al te) negatief beïnvloeden. Het idee achter mijn trainingsschema is:
  • Alle spiergroepen 2 keer per week kunnen trainen
  • Reps aan de hoge kant van de hypertrofie range
  • Geen isolatie oefeningen
  • Gewoon verdomd hard werken dus
Dit om zo veel mogelijk spiermassa te behouden en daarnaast, in elke training, zoveel mogelijk energie te verbranden (verhoogde naverbranding ook mooi meegenomen). Ik train 4 x pw en in de overige dagen doe ik wat cardio.

Begin Stats op 20-05-2013
Gewicht: 63.0 kg
Vet % volgens Omron bioimpedantiemeter: 25%
Vet % volgens caliper: 20%
 
Laatst bewerkt:
Training 21-05-2013: schema UB1

1. Bench Press ss BOR

Bench Press:

1x20x20kg (wu)
3x12x40kg

BOR:

1x20x20kg (wu)
1x15x40kg
1x12x45kg
1x12x50kg

2. Incline Db. Flyes ss Reverse Db. Flyes

Incline Db. Flyes

1x15x9kg
2x12x10kg

Reverse Db. Flyes

1x15x7kg
2x12x8kg

3. Military Press ss Lat Pulldown

Military Press

12x22.5kg
9x25kg
7x25kg
9x25kg

Lat Pulldown

15x27.5kg
15x32kg
12x36kg
12x36kg

4. Assisted Dips ss Assisted Chinups

Assisted Dips
3x6x45.5kg

Assisted Chinups
3x6x45.5kg

Met alle oefeningen sterker geworden t.o.v. vorige week :)
 
IN , succes Poison ga je volgen.. ziet er goed uit trouwens :thumbs:
 
IN


h9DA3B597.gif
 
IN!
Leuke intro! Ik zal er later nog ff op reageren!
Heel veel succes!!
 
Succes.
In die 2 jaar ook 2 jaar k*t gegeten?
Dan gaat het hard;)
 
Succes G! Hoop zo dat je ellebogen steeds beter zullen gaan en dat je straks weer lekker helemaal kan trainen zoals je wilt.
 
Veel succes en ik zal met plezier volgen!
 
succes met de compo!
 
Ik ga je zeker volgen;)
 
Ik volg. Succes met je elleboog en een aardige bench al :)
 
Succes.
In die 2 jaar ook 2 jaar k*t gegeten?
Dan gaat het hard;)

Je gaat me nu vertellen dat ze naastfanatiek traint.
Een shape had waarmee ze 2e kon worden in zo'n contest.
En dan ook nog k*t eet? Wat een droomvrouw!
 
Succes met het behalen van je doelen.
Nu hopen op de hogere plaats dan 2011
 
Deze ga ik ook volgen! Eens kijken hoever mijn hulp bijdraagt aan het goed kunnen trainen en een goede notering. ;)

Succes! :thumbup:
 
ik volg je ook! Succes! :D
 
Ik ben benieuwd naar je begin foto's :o
 
IN!
Leuke intro! Ik zal er later nog ff op reageren!
Heel veel succes!!

Thanks! :) Ik ben benieuwd naar jouw logje!


Hee Robke! :hello: Dankjewel! :)

Succes G! Hoop zo dat je ellebogen steeds beter zullen gaan en dat je straks weer lekker helemaal kan trainen zoals je wilt.

Bedankt Cynthia! DieNase helpt me nu, dus misschien komt het nog goed! :D

Veel succes en ik zal met plezier volgen!

succes met de compo!

Ik volg. Succes met je elleboog en een aardige bench al :)

Bedankt, Lunar, daniel20 en Reflector! :) Mijn ellebogen houden zich taai tot nu toe (ben inmiddels weer 3 weken aan het trainen) en mijn kracht begint ook terug te komen. Ik ga nu alleen (nog) niet op kracht proberen te trainen, hoe graag ik ook mijn oude PR van 1 x 65 kg benchen zou willen evenaren. Dit komt misschien na de contest wel een keer. Voor mijn doel nu zijn de langere sets (12 à 15 hh) met iets lichtere gewichten beter, en de risico's voor mijn ellebogen zijn op deze manier ook lager.

Ik ga je zeker volgen;)
Thanks, ik ga jou ook volgen Natty. Is het nou gelukt met de rechten van het subforum?

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 17:13 ----------

Succes.
In die 2 jaar ook 2 jaar k*t gegeten?
Dan gaat het hard;)

Je gaat me nu vertellen dat ze naastfanatiek traint.
Een shape had waarmee ze 2e kon worden in zo'n contest.
En dan ook nog k*t eet? Wat een droomvrouw!

:roflol:

Hey, wtf, I don't eat pussy! :mad:
Ik heb natuurlijk geen strak voedingsschema gevolgd deze twee jaar, en heb zeker veel te vaak gesnoept en bij vlagen veel te weinig groenten gegeten, maar 'k*t' zou ik het ook niet noemen. Ben altijd redelijk hoog in de eiwitten gebleven en verder best gezond en netjes.
 
Succes met het behalen van je doelen.
Nu hopen op de hogere plaats dan 2011

Dankjewel, Flix! :) Ik ga er 100% voor :thumb:!

ik volg je ook! Succes! :D

Thx! :kiss: Ik ga jou straks ook volgen. Lukt het al om de logjes aan te maken?

Ik ben benieuwd naar je begin foto's :o

Die komen er niet. Of ik moet een dezer dagen toevallig geen betere dingen te doen hebben dan in een bikini voor de spiegel poseren, maar dat betwijfel ik :p

Deze ga ik ook volgen! Eens kijken hoever mijn hulp bijdraagt aan het goed kunnen trainen en een goede notering. ;)

Succes! :thumbup:

Hee J, ik had nog niets gezegd omdat we nog niet weten of het gaat helpen, maar als je mij van de pijn af helpt, beloof ik je dat ik het van de daken ga schreeuwen! :yes: Thanks! :)
 
Back
Naar boven