Fitness Seller

Poison's Contest Log 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoe gaat t hier? Merk je al verschil qua vocht?
 
Ik reageer op een ander moment op jullie berichtjes, want ik heb nu geen tijd. :( Het is ook nog eens erg druk met werk, moet de 31e een groot project opleveren, en omdat it never rains but it pours, is het nu ook nog eens druk met PT klanten en intakes van potentiele PT klanten. Vandaar dat ik deze dagen zo weinig aan het loggen ben. :o

Ben vandaag chagrijnig omdat ik maar heel weinig mag drinken. :mad: Ben al met dorst opgestaan en heb al een kwart binnen van wat ik voor de hele dag mag. :eek: (Moet er misschien bij vermelden dat ik een nachtwerker ben en dat mijn dag rond het middaguur is begonnen (en dus nog heel lang duurt :()). Maar ik moet zo nog wel naar een klant en vanavond een eind reizen naar een andere potentiele klant... lekker, met dit humeur! :p

Één lichtpuntje: ik mag weer carbs :D Heb weer met mijn havermoutje ontbeten vandaag en wat was die lekker! :) En morgen na de shoot mag ik alles! :D
 
Geniet er van.... van je carbs dan he.. niet van je chagie bui
 
Hoe ga je laden?
 
Hier luie arnodsi

Sowieso rustig laden. Op onderhoud (~2100 kcal) en met iets over 200 g koolhydraten per dag, dan heb ik zeker 2 dagen nodig om de depleted glycogeenreserves weer aan te vullen. Ik begin dan alvast de avond van dag -3.

Zout heb ik al behoorlijk verhoogd. Ik ben het niet gewend (voeg meestal geen zout toe aan het eten) en vergeet het nog regelmatig, maar ik probeer er wel op te letten. Parallel heb ik ook mijn vochtinname verhoogd, maar blijkbaar niet genoeg, want ik poep de laatste dagen best moeilijk. Ik zal dus inderdaad gaan bijhouden hoeveel ik drink. Maar dat ga ik niet langzaam afbouwen, integendeel: dat gaat vrij abrupt omlaag in de laatste 2 dagen. De laatste dag gaat ook het zout eruit. Dit moet juist niet geleidelijk, zodat het lichaam geen tijd heeft zich aan te passen aan de veranderende osmolariteit en het vocht blijft afdrijven, tot en met de dag van de fotoshoot zelf.
 
Kan niet anders zeggen meid.. je zag er op en top uit! een echte winnaar! :)

Ik vond het weer reuze gezellig je te hebben gezien! Ik kijk uit naar een volgende meet! :)
enne.. goede rit naar huis straks en hoop dat de andere pics ook naar wens nog zijn gelukt!
 
jaaazeker ik was ook echt onder de indruk van jouw fysiek, echt een voorbeeld voor mij hoe ik wil worden :) Ik denk dat jij de winnares van de contest gaat worden!
 
Lady lady wat zag jij der top uit zeg!! Echt wel voorbeeld voor vele denk ik zomaar! Veel respect voor jou en je doorzettingsvermogen.
Super leuk je ontmoet te hebben. Topvrouw!
 
Ik ben ook fan!

Al weet ik niet of er nog wat aan m'n e-bitchiness gaat veranderen :p
 
Kan niet anders zeggen meid.. je zag er op en top uit! een echte winnaar! :)

Ik vond het weer reuze gezellig je te hebben gezien! Ik kijk uit naar een volgende meet! :)
enne.. goede rit naar huis straks en hoop dat de andere pics ook naar wens nog zijn gelukt!

jaaazeker ik was ook echt onder de indruk van jouw fysiek, echt een voorbeeld voor mij hoe ik wil worden :) Ik denk dat jij de winnares van de contest gaat worden!

Lady lady wat zag jij der top uit zeg!! Echt wel voorbeeld voor vele denk ik zomaar! Veel respect voor jou en je doorzettingsvermogen.
Super leuk je ontmoet te hebben. Topvrouw!

Ik ben ook fan!

Al weet ik niet of er nog wat aan m'n e-bitchiness gaat veranderen :p

Hey, ik kom hier posten dat ik mijn collage & verhaaltje heb ingestuurd en dat ik het allemaal toch erg spannend vind, en ik zie nu pas jullie lieve berichtjes!!! :eek::o:) Er was iets mis gegaan met de notificaties... ik had niet in mijn CP gezien dat ik hier nieuwe berichten had, of ik had ze over het hoofd gezien, weet ik niet. Maar superbedankt! :):):)

Ik was ook onder de indruk van jullie, dames! Jullie zijn één voor één ook van die doorzetters! :D Allemaal vastberaden, sterke vrouwen die op hun doel afstevenen. :bow::heart: Ik vond het superleuk om jullie te ontmoeten met de fotoshoot en hoop jullie nog heel vaak te zullen zien bij meets en trainingen en wie weet wedstrijden! :D

Succes straks!!! :thumb: :kiss:
 
:) je bent echt een kei en je ziet er super uit!
heel veel succes met de contest! :)
 
jij ook veel succes meid! :D
 
Ben benieuwd naar de foto's! Laatste keer in de praktijk zag je er al behoorlijk droog uit, dat was nog voor je "prep". Is allemaal goed gelukt zo te lezen. :thumbup:
 
Nou ik had je dus gezien in Hillegom maar op je foto's sta je er nog droger bij
Erg goed, petje af en diepe buiging
De andere dames wil ik daar niet mee te kort doen want ik vond die er toch ook goed op staan
 
gefeliciteerd met de resultaten!
 
Super, van harte!

Hoe is het je vergaan na de fotoshoot? Veel vocht van de junkmeals en was je dat snel weer kwijt?
Hoe ga je nu verder?
 
Gefeliciteerd meid! je hebt het echt 100% verdiend!
en nogmaals dank voor al je inzet! JIj hebt je hiervoor sterk gemaakt en het allemaal TOP geregeld!
 
En je blijft toch wel posten he? Niet weer tot de volgende contest niets van je laten horen :mad:
 
Back
Naar boven