MuscleMeat

Poison's Contest Log 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd!!!

gelukkig hoef ik mijn slippers nie op te eten:cool:
 
Gefeliciteerd! Echt super Poison;)
 
Dank jullie wel! :) :) :)

@ AbFab - Ik ben inderdaad een paar dagen gigantisch opgeblazen geweest van al die junk meals :roflol: :o Verschrikkelijk! En ik blijf wel posten ja. ;)

Hoe ik nu verder ga? Ik heb voorlopig geen spannende doelen op BB gebied. Mijn doel nu is heel saai, maar ook heel moeilijk: stabiliseren. Een trainings- en voedingsregime vinden dat op de lange termijn gaat werken en waarmee ik op een lager vetpercentage stabiliseer dan wat ik voor de contest had. Gaat niet meevallen, want ik ben zo'n fanatiek "alles of niets" type en vind maat en evenwicht houden juist erg lastig. Dus ik heb jullie hulp nodig. :yes: Ik ga over een paar daagjes deze log sluiten en een gewone log aanmaken, waar ik veel tips hoop te krijgen van het type: hoe houd ik het bij één stroopwafel, zonder dat ik de andere 9 er gelijk achteraan hoef te gooien, of waarom de wereld niet vergaat als ik niet de hele zak chocoladepepernoten in één keer opeet. :o

@ Marina - Dankjewel, Ik vond het ook erg leuk om te organiseren en het was helemaal niet zo veel werk: beetje heen en weer PB'en met de sponsors... en we hebben ook ontzettend veel geluk gehad met XXLtje en MissNuke, dat zij het leuk vonden om de foto's voor de contest te verzorgen. @ XXLtje en MissNuke - Nog superbedankt hiervoor! ;) :kiss: En Nuke... die slipper hè ... :D dat kon ik je natuurlijk niet laten doen ;)

@ natty - thanks! :) En echt gadverdegadver dat jij moest stoppen! :( Maar jij hebt een heel leuk doel voor ogen nu met jouw eerste echte wedstrijd, en volgens mij ga je het heel goed doen! Ik blijf jou volgen iig! :) Jullie allemaal trouwens.
 
Laatst bewerkt:
In mijn meest roestige spaans: Felicitaciones por los resultados! y los mejores deseos para el futuro.


En een plaatje van mijn lievelingsworst om het te vieren *O*

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gefeliciteerd met je eerste plek!! :D
Ik ga je nieuwe logje zeker volgen (en stiekem ook meelezen voor die tips want goh wat herken in mezelf daarin haha)
 
Congratzz poison!!
En no problemo ;)
 
Gefeliciteerd met je eerste plek!! :D
Ik ga je nieuwe logje zeker volgen (en stiekem ook meelezen voor die tips want goh wat herken in mezelf daarin haha)
Dankjewel partner in crime :D ;), jij ook gefeliciteerd en diep, diep respect voor wat je hebt bereikt tot nu toe! :)

---------- Post added 8 August 2013 at 17:08 ----------

Congratzz poison!!
En no problemo ;)
Dikke THANKS :)
 
Ben benieuwd naar je logje.
Ik volg je zeker! Ben heel benieuwd hoe het je vergaat. :)
 
Vond het ook echt jammer, maar wie weet een volgende keer;) Kunnen we het dan eens tegen elkaar opnemen. Wie weet keer op t podium of heb je daar geen ambities voor?

Geniet van je prijzen! Die zagen er zeker goed uit:)
 
Met plezier gedaan volgend jaar weer gezellie hihihi
 
Ben benieuwd naar je logje.
Ik volg je zeker! Ben heel benieuwd hoe het je vergaat. :)

Ik blijf jou ook volgen: je bent in goede handen nu, en met jouw inzet en toewijding gaat het je allemaal wel lukken, en dat wil ik graag zien gebeuren ;) :) (en uiteraard helpen waar ik kan)

Vond het ook echt jammer, maar wie weet een volgende keer;) Kunnen we het dan eens tegen elkaar opnemen. Wie weet keer op t podium of heb je daar geen ambities voor?

Geniet van je prijzen! Die zagen er zeker goed uit:)

Dankjewel, ik verheug me al op de lekkere whey smaakjes van B&F :D Podiumambities heb ik voorlopig niet. Ik hoop me nu eerst op een projectje te kunnen storten dat niet echt samengaat met rock-hard abs en hele lage vetpercentages. ;) Ga jij maar lekker knallen op het podium, ik volg je! :thumb:

---------- Post added 8 August 2013 at 17:55 ----------

wie weet als ik groot en sterk ben :D

Volgend jaar wordt het een top contest, ik hoor het al! :D
 
Gefeliciteerd!!!!
 
Proficiat dame, dat is nog eens een come back en wat een vooruitgang sinds onze laatste training. Echt super
 
Gefeliciteerd met je eerste plek! :) Ik stuur je zo direct een berichtje met opvolgende informatie over de prijs!

Ralf
 
Proficiat met je eerste plaats; knap resultaat!:thumb:
 
Gefeliciteerd!!!!

Dankjewel, jij ook meid! :) Je gaat het super doen op de Flex Cup! :thumb:

Proficiat dame, dat is nog eens een come back en wat een vooruitgang sinds onze laatste training. Echt super

Heeeeey Bart'je', ouwe reus, dankjewel! :) En jouw come back dan? Ik las dat je moest revalideren. Ik hoop dat je binnenkort weer kunt knallen zoals vanouds!

Gefeliciteerd met je eerste plek! :) Ik stuur je zo direct een berichtje met opvolgende informatie over de prijs!

Ralf

Dankjewel Ralf! Bedankt dat jullie het mogelijk hebben gemaakt!
Ik verheug me nu al op die heerlijke smaakjes van jullie Whey Perfection! :lick: :D

Proficiat met je eerste plaats; knap resultaat!:thumb:
Dankjewel, en ook jullie reuze bedankt voor het mogelijk maken van deze contest! :clap:


Hoi! :hello: Welkom en dankjewel! :)
 
Back
Naar boven