MuscleMeat

Pokemon Go Topic

Bezoekers in dit topic

Sinds m'n vorige post op 21 juli 2017 niet meer gespeeld. Maar aangezien ik toch vrij ben vandaag zo maar weer eens de game opstarten. Zijn er nog mensen die het (weer) spelen?
 
Sinds m'n vorige post op 21 juli 2017 niet meer gespeeld. Maar aangezien ik toch vrij ben vandaag zo maar weer eens de game opstarten. Zijn er nog mensen die het (weer) spelen?
ik, sinds afgelopen zomer :o

tbh vind ik het nu veel leuker dan vroegaaah, ze hebben ook iets nieuws gedaan dat de stappenteller van je telefoon synchroniseert met de gelopen km’s van Pokémon go. dus zo kan je zonder dat je de app opent eieren hatchen, vind ik heel fijn.
daarnaast leuke research tasks, elke dag dat je 1 voltooid krijg je een sticker (max 1 per dag) en als je er 7 hebt krijg je beloningen en een mythische Pokémon.
ook hebben ze elke maand wel een “special day” dat een bepaalde Pokémon frequenter te zien is en nieuwe generaties :cheer:
 
ik, sinds afgelopen zomer :o

tbh vind ik het nu veel leuker dan vroegaaah, ze hebben ook iets nieuws gedaan dat de stappenteller van je telefoon synchroniseert met de gelopen km’s van Pokémon go. dus zo kan je zonder dat je de app opent eieren hatchen, vind ik heel fijn.
daarnaast leuke research tasks, elke dag dat je 1 voltooid krijg je een sticker (max 1 per dag) en als je er 7 hebt krijg je beloningen en een mythische Pokémon.
ook hebben ze elke maand wel een “special day” dat een bepaalde Pokémon frequenter te zien is en nieuwe generaties :cheer:
Ik zie het ja, nice. Toch veel goede verbeteringen gedaan. Vooral ook om het grinden tegen te gaan
 
Ik zie ook dat er een heel vriend systeem nu is toegevoegd, nice.

Voor wie wil,add me. M'n code is:
8903 9481 9864

M'n vriendin wordt nu jaloers of jullie haar ook toe willen voegen..:o
9070 2358 0974
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Ik zie ook dat er een heel vriend systeem nu is toegevoegd, nice.

Voor wie wil,add me. M'n code is:
8903 9481 9864

M'n vriendin wordt nu jaloers of jullie haar ook toe willen voegen..:o
9070 2358 0974
ohja, vergeten dat dat ook nieuw was. met vrienden kan je dus cadeaus geven. een heads up is dat als je plaats heb voor een ei, dat de kans groot is dat je een 7km ei krijgt, meestal krijg je dan een gen 3 Pokémon.

mijn code is 8209 6964 4650
 
Back
Naar boven