AndroidHealthClinic

Pokemon Go Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Allemaal op 5-10 minuten wandelafstand van mijn thuis:

op de markt:.2 stuks
stadspark: 6 stuks
carrefour: 2 stuks
groenten en fruit winkel: 19 stuks
cultureel centrum: 5 stuks
vijver aan CC: 4 stuks
ziekenhuis: 8 stuks

Ik begin het bijna jammer te vinden dat ik het niet speel :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb er nog een paar in mn kelder....want to see?
 
Ja inderdaad, die was echt mega. DBZ anime was ik helemaal gek op, zet ik trouwens zo nu en dan nog wel eens op, althans de meest epic scenes.

DBS is bezig, elke week release van aflevering, future trunks/Black saga is bezig, ms de beste tot nu toe.
 
DBS is bezig, elke week release van aflevering, future trunks/Black saga is bezig, ms de beste tot nu toe.
Is DBS wat? Heb gehoord dat het minder is dan de vorige seizoenen. Heb zelf DB, DBZ en DBGT volledig uitgekeken maar DBS nog niet. Wou wachten tot alle afleveringen uit waren zodat ik ze na elkaar kon kijken :p Komen er nog veel nieuwe afleveringen? En via welke site kijk jij ze?
OT: gisteren uurtje gespeeld en mss 20 pokemons gevangen, krabby, squirtle, en dan de bekende rattata's, pidgey's en weedle's. Als het altijd zo vooruit gaat kan het nog leuk worden :p in totaal nog niet veel kunnen spelen :(
 
Lucky eggs bewaren tot je stuk of 20 evoluties achter elkaar kunt doen. Pidgeys spesrows ratata's etc. En dan bij een lure gaan zitten. Efficiency bitch
Ik had er een stuk of 8, m'n geduld was op :o
 
Ben door 25 evoluties op een Lucky egg en Wat gevangen pokemon in de tussentijd met wat gym battles in totaal van lvl 10 naar 14 gegaan.

Inventory zat helaas vol om alle items op te nemen. Gelijk 150 razberry weggegooid.
:roflol:
 
Ben door 25 evoluties op een Lucky egg en Wat gevangen pokemon in de tussentijd met wat gym battles in totaal van lvl 10 naar 14 gegaan.

Inventory zat helaas vol om alle items op te nemen. Gelijk 150 razberry weggegooid.
:roflol:

kan beter die revives weggooien en die potions raspberrys kan je nog wel gebruiken voor die sterkere pokemons
 
Als je op weggooien drukt, kun je dan nog kiezen hoeveel je er weg wilt gooien of is gelijk alles van dat item weg?
 
bijna lvl 16 al bijna 40km gelopen rip
 
DBS is bezig, elke week release van aflevering, future trunks/Black saga is bezig, ms de beste tot nu toe.
In het Japans toch ? Heb altijd in het Engels gekeken en kan aan dat Japans niet echt wennen
 
Een gps hack scheelt wel veel lopen :)
 
Pokémon got to kill em all!!!!!!
 
bijna lvl 16 al bijna 40km gelopen rip

Ik zit er aan 95 geregistreerd, en toch nog maar lvl 11. Wel weedles/pidgeys/rattatas aan het farmen voor lucky egg level boost.

Zit ook zonder eggs.
 
Back
Naar boven