MuscleMeat

Pokerstars uitbetaling

Bezoekers in dit topic

Het is nu een week geleden en ik heb nog steeds niets ontvangen, is dat normaal?
 
Hmm dat is best abnormaal maar wel te verklaren door de feestdagen denk ik.
Kijk het deze week nog even aan anders donderdag ff mailtje ofso?
 
Hmm dat is best abnormaal maar wel te verklaren door de feestdagen denk ik.
Kijk het deze week nog even aan anders donderdag ff mailtje ofso?

Tja, wel weer irritant hoor, het is ook nog eens een buitenlands bedrijf dus je kan niet zomaar ff aan de telefoon hangen.
 
Tja, wel weer irritant hoor, het is ook nog eens een buitenlands bedrijf dus je kan niet zomaar ff aan de telefoon hangen.

Email support werkt heel vlot bij PS gewoon in het Nederlands.
 
Oke, ik wacht het nog effe af tot morgen en dan ben ik er klaar mee :D

Als je er egt mee zit tik je het even in bij de support krijg je binnen een paar uur meestal al wat terug.
 
Als je er egt mee zit tik je het even in bij de support krijg je binnen een paar uur meestal al wat terug.

Zolang ik het maar krijg, daarom, ik wacht nog wel een dagje, het is niet zo dat ik nu mn brood niet kan betalen ofzo ;)
 
Verdienen jullie hier per maand wat mee?
 
Ik heb in 2011 een mooi bedrag bij elkaar gespeeld.
 
Full tilt poker komt waarschijnlijk weer terug ik ben ook 1,4k$ kwijt dus ik volg het ook,
Alle updates kun je hier vinden.

http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic198926/

Er zijn ook zat trucjes om je geld te krijgen als je via paysafecard hebt gestort zodat het moeilijk wordt om te traceren,
Denk hierbij aan money exchange forums die accepteren nog weleens PS.

Misschien ben ik in de war maar ik had begrepen dat Tilt zelf de FBI een seintje had gegeven waar Daniel Tzvetkoff zich bevond omdat ze zich bestolen voelden. Toen is de FBI hem gaan oppakken in Vegas en vervolgens lulde Tzvetkoff in ruil voor een deal alle info die ze nodig hadden m.b.t de geldstromen, maar ook over Tilt zelf. Toen sloeg het hard terug in eigen gezicht.
 
Is er ook iets wat wél te vertrouwen is? :D
 
Misschien ben ik in de war maar ik had begrepen dat Tilt zelf de FBI een seintje had gegeven waar Daniel Tzvetkoff zich bevond omdat ze zich bestolen voelden. Toen is de FBI hem gaan oppakken in Vegas en vervolgens lulde Tzvetkoff in ruil voor een deal alle info die ze nodig hadden m.b.t de geldstromen, maar ook over Tilt zelf. Toen sloeg het hard terug in eigen gezicht.

Tot nu toe zijn het volgens mij allemaal geruchten en geschreeuw van verschillende partijen wat wel duidelijk is is dat Daniel Tzvetkoff de rat is die een hoge gevangenisstraf verdiend als je het mij vraagt.

Je wordt van op alle verschillende sites/forums lezen ook niet veel wijzer want de een zegt iets en dat ander weer wat anders.
Ik koester nogsteeds hoop dat ik ooit minstens een gedeelte op mijn FT rekening weer terug krijg.
 
Nevahmind peeps, heb 't binnen.
 
Ik was nog even vergeten te reageren op de hele 'rigged' kwestie, anyway tegenstanders vroegen me om te komen met namen van regulars. Dat wil voor mij eigenlijk al zeggen dat ze zich er niet genoeg in verdiept hebben/geen contacten hebben in de pokerwereld. Ik geloof er zelf in ieder geval niks van dat het rigged is, ook al ben ik genoeg geld verloren in hele zieke potten (en al vaak genoeg achter elkaar). Pokerstars is btw officieel toegevoegd aan de 'witte lijst' met pokerrooms in België. De regering in Belgie heeft wetten opgesteld voor online gambling waardoor nu een beperkt aantal rooms toegang krijgen voor Belgische klanten. Of het uitvoerbaar is betwijfel ik, maar dit soort dingen zijn wel een signaal dat deze rooms discreet en betrouwbaar zijn. 100% zekerheid heb je nooit, maar dat is met zoveel zaken in het leven.

Of je er centen mee kan verdienen, dit is de graph van SWIM over 2011:

1zzrlu0.png


Come at SWIM. :)
 
Oké hier een paar graphs van buitenlandse spelers.De eerste is van een high stakes regular, speelt voornamelijk heads up hyper turbo's. Vooral de laatste van mement_mori toont aan dat het systeem ofwel niet rigged is, ofwel mement_mori door Pokerstars is uitverkoren als halfgod. Mement_mori is dan ook wel een van de beste sharks van het toernooipoker.

8zlhyf.jpg


29zz9yp.jpg
 
Oké hier een paar graphs van buitenlandse spelers.De eerste is van een high stakes regular, speelt voornamelijk heads up hyper turbo's. Vooral de laatste van mement_mori toont aan dat het systeem ofwel niet rigged is, ofwel mement_mori door Pokerstars is uitverkoren als halfgod. Mement_mori is dan ook wel een van de beste sharks van het toernooipoker.

8zlhyf.jpg


29zz9yp.jpg

Wat is hier proof aan?
Misschien is het wel iemand van de site zelf, nog nooit van een pokerbot gehoord? Het vreemde aan zijn score op sharkscope is dat hij na 5500 potjes op -5000 stond en na 5600 ineens op 50.000 +. Hoe is dat te verklaren?

Dit is allemaal speculeren, ik kan verder niet oordelen over pokerstars omdat ik daar zelf niet speel. Ik weet wel dat de netwerken waar ik veel op vertoef vreemde zaken gebeuren. Nadat mijn succesvolle collusion na 3 jaar eindelijk gepakt werd op microgaming ben ik met mijn team naar ongame gegaan om daar de boel flink op stelten te zetten, maar vreemd genoeg kon ik alleen de 1e 3maanden mijn normale loon binnen harken. opeens kan ik niks meer winnen, dan is er iets goed mis hoor. :)
 
Back
Naar boven