MuscleMeat

Politie Gouda pakt vijf stenengooiers op (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat een jankerdjes hier, denken geloof ik echt dat je daar niet meer over straat kunt lopen zonder vermoord te worden

jullie zijn allemaal volwassen dus wat let je om met een bestelbusje naar gouda te gaan en die jongetjes erin te trekken en wat manieren bij te brengen? nee liever hier klagen

Mag verder niets in Nederland , mocht je het wel zelf willen oplossen dan ben jij degene die vast zit en lopen hun alsnog vrij rond...
 
wat mij echt opvalt bij de media in NL, is dat ze er elke keer de nationaliteit bij vermelden(wat ik persoonlijk wel belangrijk vind). In BE zijn ze daar veeeel voorzichtiger mee

Wat is de meerwaarde van de nationaliteit erbij te vermelden?
 
Mag verder niets in Nederland , mocht je het wel zelf willen oplossen dan ben jij degene die vast zit en lopen hun alsnog vrij rond...

genoeg misdaden die niet opgelost worden hoor
 
genoeg misdaden die niet opgelost worden hoor

Klopt , grote misdaad als bijvoorbeeld klasse 'Holleeder' word ook lang niet altijd opgelost maar daar heeft de gewone burger weinig last van en ziet daar weinig van in tegenstelling tot de kleine criminaliteit die ze dagelijks zien,tegenkomen en soms zelfs mee in directe aanraking komen.

Groot deel van de mensen beoordeeld op wat ze zien en waar ze mee zitten , de rest is niet zo belangrijk...vinden ze...
 
Die Marokkaanse jongeren maken er wel altijd weer een dolle boel van heb ik het idee.
Dat het bij een incident mag blijven..
 
wat mij echt opvalt bij de media in NL, is dat ze er elke keer de nationaliteit bij vermelden(wat ik persoonlijk wel belangrijk vind). In BE zijn ze daar veeeel voorzichtiger mee

Nou dat valt wel mee hoor! Vooral de linkse media houden afkomst angstvallig geheim.
 
Debiel, deze mensen moeten ze ophangen !
???


Ja ophangen....:stupid:

Weet je welke soort mensen moeten worden opgehangen?

-Een autochtoon die met een swift door een menningte rijdt.
-Een autochtoon die een peuterschool binnen gaat en kleine kinderen vermoord.
-Een autochtoon die mensen overhoopknalt omdat ze een andere huidskleur hebben
-etc.
 
Laatst bewerkt:
Nou dat valt wel mee hoor! Vooral de linkse media houden afkomst angstvallig geheim.

Gelukkig is het grootste gedeelte van de Nederlandse kranten rechts georiënteerd, dus komen jullie ook genoeg aan je trekken.

En zoals ik al eerder zei: wat is de meerwaarde van de nationaliteit erbij te vermelden?
 
Ja ophangen....:stupid:

Weet je welke soort mensen moeten worden opgehangen?

-Een autochtoon die met een swift door een menningte rijdt.
-Een autochtoon die een peuterschool binnen gaat en kleine kinderen vermoord.
-Een autochtoon die mensen overhoopknalt omdat ze een andere huidskleur hebben
-etc.

Criminelen en gekken heb je in ieder land, ook in Marokko, dus deze stelling slaat ook nergens op.

Daarbij is het criminaliteitsgehalte onder allochtonen vele malen hoger dan autochtonen, en allochtonen zijn dan nog in de minderheid ook in NL.
 
Ja ophangen....:stupid:

Weet je welke soort mensen moeten worden opgehangen?

-Een autochtoon die met een swift door een menningte rijdt.
-Een autochtoon die een peuterschool binnen gaat en kleine kinderen vermoord.
-Een autochtoon die mensen overhoopknalt omdat ze een andere huidskleur hebben
-etc.

Afschieten dan ?
 
Gelukkig is het grootste gedeelte van de Nederlandse kranten rechts georiënteerd, dus komen jullie ook genoeg aan je trekken.

En zoals ik al eerder zei: wat is de meerwaarde van de nationaliteit erbij te vermelden?

Nou ja, al zou die constatering waar zijn dan is jammergenoeg de grootste omroeporganisatie weer links georienteerd. Maar volgens mij is alleen de telegraaf uitgesproken rechts.
 
Wat is de meerwaarde van de nationaliteit erbij te vermelden?

anders gaan mensen nog denken dat ons eigen volk zulke smerige dingen doen, alles moet wel duidelijk blijven he ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foei!
 
dat politievrouwtje is aan het dansen als ik het goed zie
 
Die afbeelding is echt te triest voor woorden, verbranden die idioot...
 
Nou ja, al zou die constatering waar zijn dan is jammergenoeg de grootste omroeporganisatie weer links georienteerd. Maar volgens mij is alleen de telegraaf uitgesproken rechts.

Telegraaf en AD zijn samen al goed voor meer dan de helft van de abbonees. En vergeet vooral alle gratis kranten niet.
Daarnaast is NRC ook tamelijk rechts volgens mij.

Maar links-rechts doet er opzich weinig toe. Ik zie nog steeds de meerwaarde van de nationaliteit vermelden niet. Die kromme reden van Arnoldfan logischerwijs buiten beschouwing gelaten.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foei!

Zoekplaatje. Wat klopt hier niet?
A. De broek van de middelste man hangt te laag.
B. De politievrouw doet een dansje op een ongepast moment.
C. De meneer met het zwarte jack past helemaal niet in het dader-profiel.
D. De jongeman links heeft zijn fotorolletje nog niet naar GS gestuurd.
E. De agenten kwamen eigenlijk helemaal niet voor de man in het midden.
(Foto © Nico Drijver | Geenstijl)
 
Back
Naar boven