XXL Nutrition

Nieuws Politie kijkt met u mee....

Bezoekers in dit topic

Die onzin helpt geen hol iedere gratis encryptie is zo te breken.

Dikke bullshit. 256bits of 512bits encryptie krijg je dus echt niet zo open heh...
 
Dikke bullshit. 256bits of 512bits encryptie krijg je dus echt niet zo open heh...
Heb je wel enig idee hoe encryptie onstaat?

Zelfs als je MD5 encryptie zou koppelen aan je MSN red je het nog niet met al die rainbowtables.:roflol:
 
Volgens mij weet jij niet waar je over praat. Zelfs de encryptie van Skype is niet te kraken en dan kom jij aan dat alle encryptie te kraken valt.
 
If there's somebody who build it, then there's someone who can unbuild it:)
 
Volgens mij weet jij niet waar je over praat. Zelfs de encryptie van Skype is niet te kraken en dan kom jij aan dat alle encryptie te kraken valt.
Ja, letterlijk alle encryptie is te breken, zelf militaire encryptie wordt gebroken en dan denk jij dat dat niet kan met particuliere?
 
nou ga je gang dan maar...kraak de encryptie van Skype maar bijvoorbeeld. of een 2048 bits encryptie.

Dank je.
 
nou ga je gang dan maar...kraak de encryptie van Skype maar bijvoorbeeld. of een 2048 bits encryptie.

Dank je.

1. Heb ik beweerd dat ik het kan.

2. Als ik het al zou kunnen, vergoed jij me de uren die ik er aan kwijt ben?
 
1. Heb ik beweerd dat ik het kan.

2. Als ik het al zou kunnen, vergoed jij me de uren die ik er aan kwijt ben?

Jij beweert dat het kan. Beveiligingcoïtusperts beweren dat het niet kan, wat ook bevestigd wordt door justitie. Wie zal ik geloven?

En met jouw pc gaat het niet lukken hoor, dus je hoeft er niet eens aan te beginnen.
 
Ja maar dat is niet strafbaar haha...en de grote vraag is, wat moet de politie in de aas sectie..? Alsof daar verkocht wordt.

zo kunne ze wss mensen zoeken die gebruiken en verkopen dan de info ervan aan de admins vrage etc... is al eerder gebeurd
 
Volgens mij weet jij niet waar je over praat. Zelfs de encryptie van Skype is niet te kraken en dan kom jij aan dat alle encryptie te kraken valt.

Volgens mij weet jij niet over praat je praat over het aantal bits van een encryptie :roflol: Als ik wil kan ik een verouderde zwakke engryptie ook 1miljoen bits geven maar dan wordt ie alsnog gekraagt :roflol:
 
Volgens mij weet jij niet over praat je praat over het aantal bits van een encryptie :roflol: Als ik wil kan ik een verouderde zwakke engryptie ook 1miljoen bits geven maar dan wordt ie alsnog gekraagt :roflol:
Encryptie is puur het wijzigen van symbolen doorgaans simpelweg het vernaderen van bestaande string waarin je beperkt bent tot het aantal symbolen dat je kunt gebruiken.

Moeilijker wordt het wanneer de strings geen ritme meer hebben zoals bij MD5 encryptie waar je alles afzonderlijk moet gaan decrypten.
 
Volgens mij weet jij niet over praat je praat over het aantal bits van een encryptie :roflol: Als ik wil kan ik een verouderde zwakke engryptie ook 1miljoen bits geven maar dan wordt ie alsnog gekraagt :roflol:

Sorry? 2048 bit RSA encryptie is echt niet te kraken hoor. Of de hardware moet verrot zijn. Probeer jij die sleutel maar eens te breken. Zolang leef jij niet. Schijnbaar weet je zelf niet waar je over lult want 2048bit RSA encryptie is tot op de dag van vandaag nog niet gekraakt. En aangezien Simppro/lite 2048bit RSA gebruikt is het dus niet te kraken. Einde discussie.
 
Sorry? 2048 bit RSA encryptie is echt niet te kraken hoor. Of de hardware moet verrot zijn. Probeer jij die sleutel maar eens te breken. Zolang leef jij niet. Schijnbaar weet je zelf niet waar je over lult want 2048bit RSA encryptie is tot op de dag van vandaag nog niet gekraakt. En aangezien Simppro/lite 2048bit RSA gebruikt is het dus niet te kraken. Einde discussie.
:roflol:
 
Sorry? 2048 bit RSA encryptie is echt niet te kraken hoor. Of de hardware moet verrot zijn. Probeer jij die sleutel maar eens te breken. Zolang leef jij niet. Schijnbaar weet je zelf niet waar je over lult want 2048bit RSA encryptie is tot op de dag van vandaag nog niet gekraakt. En aangezien Simppro/lite 2048bit RSA gebruikt is het dus niet te kraken. Einde discussie.

Klopt dat zeiden ze vorige jaar ook over een andere ;) Dat het vandaag niet gekraakt is betekend niet dat het morgen niet kan gebeuren :rolleyes:
 

Ja nu kom je met zo'n lullig smilie aanzetten, maar ondertussen is simppro/lite wat jij schaart onder particuliere encryptie niet te kraken. En dat is waar jij deze discussie mee begon.
 
Klopt dat zeiden ze vorige jaar ook over een andere ;) Dat het vandaag niet gekraakt is betekend niet dat het morgen niet kan gebeuren :rolleyes:

Dus jij baseert je uitspraken op toekomstige gebeurtenissen? ja zo kan ik ook wel discussieren dan :rolleyes:
 
Ja nu kom je met zo'n lullig smilie aanzetten, maar ondertussen is simppro/lite wat jij schaart onder particuliere encryptie niet te kraken. En dat is waar jij deze discussie mee begon.
Gast lees mijn vorige posting waar ik uitleg gaf over wat encryptie is en kom dan nog eens terug met je rare beweringen.
 
Gast lees mijn vorige posting waar ik uitleg gaf over wat encryptie is en kom dan nog eens terug met je rare beweringen.

rare beweringen? Jij kraamt wat uit over particuliere encryptie (wat al niet eens bestaat) en dat dat altijd te kraken valt. ik zal het je nog eens zeggen....2048bit RSA encryptie is tot op de dag van vandaag niet te kraken. Daar is deze discussie mee begonnen. En dan beweer jij dat ik met rare beweringen kom?
 
Back
Naar boven