AndroidHealthClinic

Politie snijdt klimtouw door van G8-activist (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

K*t activisten! Gaan ze ook nog janken...
 
hehe beetje dom die lui
 
Je mag die links radicalen wel uitschot vinden maar ik had die grafwout toch gesloopt. Tering wat een hufters. Beide partijen in dit geval :D
 
haha, doet toch pijn 20 meter vallen
 
Ze hadden beter die andere hippies er achter gegooit.
 
Ja dat krijg je ervan.
 
binnenkort valt er niks meer te redden, dus je kunt beter nu ophouden met activisme..
 
Had het filmpje een tijd terug al ergens gezien. maar je zal er maar hangen.
 
The police have still not been charged or suspended from duty.
The activist were prosecuted and recived suspended sentences a little over a year later.
 
Ik snap niet waarom er geen versterking van transportbusjes kwam om die gasten vast te zetten, ipv ze continu te laten rondrennen. Dan had dat touw omhoog getrokken kunnen worden zonder die linkse derde beentjes erbij. Dat touw had in ieder geval niet doorgesneden mogen worden, die jongen had het misschien niet overleefd.
 
beetje fille gaan veroorzaken stelletje no lifes. Gewoon als bestuurder uitstappen en ze keihard neermeppen.
 
lol die kerel die er eerst overklimt en die die kerel een kus geeft lijkt wel f*cking gay...

Voor de rest f*cking pWned
 
wel ne kwiet die dat touw doorsnijdt, waarom was de reactie niet simpel weg activistens handboeien+in de auto plaatsen en dan de twee klimmers laten opklimmen ???


mja als je tegendraads wilt doen, moet je ook tegen de gevolgen kunnen
 
Lullig, maar je neemt ook behoorlijk wat risico bij zulke acties.

Zijn die mensen overleden?
 
Ja domme hippies idd, maar ik vond die politie "macht" ook vrij amateuristisch overkomen. Wat een onnodige chaos zeg...
 
Back
Naar boven