Fitness Seller

Politie snijdt klimtouw door van G8-activist (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die G8 zijn allemaal democratische landen anders hoor, waar gemiddeld 1 of 2% stemt op partijen die het gedachtegoed uitdragen van die antiglobalisten. Face it: vrijwel iedereen is het met ze oneens. Hoe zeer ze ook van hun eigen gelijk overtuigd zijn, ze hebben niet het recht te eisen van de overige 98% van de wereld dat ze naar hun ppen gaan dansen. Dictaturen veroorzaken namelijk juist de armoede waarvan deze dwazen de rijke democratische landen de schuld geven.

Als die mensen op die brug aan de macht zouden komen liep de wereld binnen no time in het honderd.

Er is anders nooit gestemd over een eventuele deelname aan de G8. Bovendien maken ze beslissingen die veel meer landen raken. De kritiek op de G8 komt ook zeker niet alleen uit de hoek van de antiglobalisten.

En hoe kom je erbij dat de mensen op de brug aan de macht willen komen? ???
 
Dus omdat de agent het niet in de gaten had zit hij niet fout......:rolleyes: Hij is juist 'getraind' voor dit soort situaties.......Ik ben tegen dit soort demonstraties maar zeggen dat je iets niets wist maar wel handelt dat is gewoon fout.

Die agent heeft een fout gemaakt inderdaad, dat doen mensen nu eenmaal. En die antiglobalisten hebben de chaotische en gevaarlijke situatie waarin je kan voorspallen dat dit kan gebeuren veroorzaakt.

Het is dus niet de schuld van de agent nee, het is een begrijpelijke fout van hem geweest.
 
Och het is gewoon tekenend voor die activisten, zelf de eerste fout maken en als er dan reactie komt het arme schaap uithangen!:mad:
 
Och het is gewoon tekenend voor die activisten, zelf de eerste fout maken en als er dan reactie komt het arme schaap uithangen!:mad:

Ja het is een stomme actie idd. Desalniettemin wens ik het ook domme mensen niet toe te pletter te vallen.
 
Die agent heeft een fout gemaakt inderdaad, dat doen mensen nu eenmaal. En die antiglobalisten hebben de chaotische en gevaarlijke situatie waarin je kan voorspallen dat dit kan gebeuren veroorzaakt.

Het is dus niet de schuld van de agent nee, het is een begrijpelijke fout van hem geweest.

Dit komt op mij net zo over als het meisje in het korte rokje dat 's avonds alleen over straat loopt en verkracht wordt.....
 
Er is anders nooit gestemd over een eventuele deelname aan de G8. Bovendien maken ze beslissingen die veel meer landen raken. De kritiek op de G8 komt ook zeker niet alleen uit de hoek van de antiglobalisten.

En hoe kom je erbij dat de mensen op de brug aan de macht willen komen? ???

Als de meerderheid tegen de G8 was zouden er wel wat meer demonstraties zijn. En zouden er veeeel meer mensen op partijen die tegen globalisering enz zijn.

De enige manier om hun gedachtenkronkels aan de rest van de wereld op te leggen is aan de macht te komen want democratisch gekozen weldenkende mensen zullen het niet voor hen doen.
 
Dit komt op mij net zo over als het meisje in het korte rokje dat 's avonds alleen over straat loopt en verkracht wordt.....

Die agent maakte een voorspelbare begrijpelijke vergissing, als je iemand verkracht is dat geen 'vergissing' maar een bewuste misdaad, slechte vergelijking dus.

Je kan het beter vergelijken met iemand die geen licht op z'n fiets heeft en wordt aangereden.
 
Die agent maakte een voorspelbare begrijpelijke vergissing, als je iemand verkracht is dat geen 'vergissing' maar een bewuste misdaad, slechte vergelijking dus.

Jij ging niet uit van de daad maar van het risico dat het slachtoffer neemt. Slechte reply van jou dus..........



Je mag van iemand die getraind is in dit soort situaties wel wat meer expertise verwachten. helaas blijken het amateurs.
 
Jij ging niet uit van de daad maar van het risico dat het slachtoffer neemt. Slechte reply van jou dus..........

Je mag van anderen (hopelijk) verwachten dat ze je niet verkrachten, maar niet dat ze onfeilbaar zijn en geen menselijke fouten maken.

En jij hoeft niet voor mij te bepalen waar ik van uit ga, dat doe ik zelf wel.
 
En jij hoeft niet voor mij te bepalen waar ik van uit ga, dat doe ik zelf wel.

Het slachtoffer heeft in jouw ogen een gevaarlijke situatie gecreeerd waar je er van uit zou kunnen gaan dat het mis zou kunnen gaan.

Je laat dus overduidelijk blijken waar je vanuit gaat :o
 
Dat heb je inderdaad laten blijken. Het slachtoffer heeft in jouw ogen een gevaarlijke situatie gecreeerd waar je er van uit zou klunnen gaan dat het mis zou kunnen gaan.

Je laat dus overduidelijk blijken waar je vanuit gaat :o

Dat klopt. En je punt is?
 
Zelf gezocht, nadien niet komen janken klotehippies ;)
 
Als de meerderheid tegen de G8 was zouden er wel wat meer demonstraties zijn. En zouden er veeeel meer mensen op partijen die tegen globalisering enz zijn.

Misschien weet de meerderheid van de mensen helemaal niet wat de G8 precies is? En nogmaals, je hoeft geen antiglobalist te zijn om vraagtekens te zetten bij de G8.

De enige manier om hun gedachtenkronkels aan de rest van de wereld op te leggen is aan de macht te komen want democratisch gekozen weldenkende mensen zullen het niet voor hen doen.

Over welke gedachtenkronkels heb je het nu? Misschien willen ze door middel van hun demonstraties alleen maar de aandacht vestigen op het feit dat het niet vanzelfsprekend is dat de rijkste landen het voor het zeggen hebben.

Ennuh, wel eens gehoord van burgerlijke ongehoorzaamheid? Je kan prima een goed burger zijn, die het in grote lijnen eens is met de regering, en toch tegen bepaalde beslissingen demonstreren. Dat je het niet eens bent met de G8 wil toch nog niet zeggen dat je een staatsgreep wilt plegen?
 
Dat klopt. En je punt is?

Dat jij niet hoeft te huilen dat ik niet bepaal vanuit welk standpunt je iets bekijkt , omdat je het zelf maar al te duidelijk laat blijken :o
 
Misschien weet de meerderheid van de mensen helemaal niet wat de G8 precies is? En nogmaals, je hoeft geen antiglobalist te zijn om vraagtekens te zetten bij de G8.

Kerel hoe leg ik het je uit? Regeringsbeleid beïnvloed je door te stemmen, dat gebeurt rehgelmatig en maar een kleine fractie van de bevolking staat achter de opvatiing van deze mensen. En als jij denkt dat iedereen te dom is om te weten wat er allemaal speelt kun je de democratie net zo goed afschaffen.

Over welke gedachtenkronkels heb je het nu? Misschien willen ze door middel van hun demonstraties alleen maar de aandacht vestigen op het feit dat het niet vanzelfsprekend is dat de rijkste landen het voor het zeggen hebben.

Ennuh, wel eens gehoord van burgerlijke ongehoorzaamheid? Je kan prima een goed burger zijn, die het in grote lijnen eens is met de regering, en toch tegen bepaalde beslissingen demonstreren. Dat je het niet eens bent met de G8 wil toch nog niet zeggen dat je een staatsgreep wilt plegen?

Waar heb je mij horen zeggen dat ik tegen het recht op demonstreren ben? Waar ik tegen ben is mensen chanteren met mensenlevens, dat is wat hier gebeurt.
 
Komt die Bouwens weer aanzetten met vergelijkingen die kant nog wal raken.
 
Dat jij niet hoeft te huilen dat ik niet bepaal vanuit welk standpunt je iets bekijkt , omdat je het zelf maar al te duidelijk laat blijken :o

Valt me van je tegen dat je vervalt in dit soort wollige niet ter zake doende onzin in plaats van gewoon met tegenargumenten te komen. Zolang je niet ingaat op mijn argumenten in de laatste paar posts heeft het geen zin meer voor mij op je te reageren. :)
 
Niet eens doodgevallen, k*tfilmpje.
 
Valt me van je tegen dat je vervalt in dit soort wollige niet ter zake doende onzin in plaats van gewoon met tegenargumenten te komen. Zolang je niet ingaat op mijn argumenten in de laatste paar posts heeft het geen zin meer voor mij op je te reageren. :)

Een agent moet gewoon alle situaties checken als hij dat niet doet is hij in gebreke. Jij bent degene die daar tegenin gaat , niet ik. De agent die verschillende trainingen gehad hoort te hebben is dus in gebreke.

Je lult alleen maar over dat men weet welk risico men neemt maar dat komt op de 2e plek.
 
Laatst bewerkt:
Komt die Bouwens weer aanzetten met vergelijkingen die kant nog wal raken.

Komt die Mans weer mans doen zonder inbreng...... Wanneer komen je pics eens though guy......
 
Back
Naar boven