Fitness Seller

Politie snijdt klimtouw door van G8-activist (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die mensen die aan dat touw gaan hangen zijn gewoon kandidaten voor de darwin award.
 
Die agent had ze één keer moeten waarschuwen, en moeten vertellen dat als ze niet weggingen hij het touw door zou snijden.
 
Wat de hel hebben m'n 'pics' ermee te maken ???

Omdat je altijd zo'n grote bek had in veel topics had je pics beloofd om te laten zien dat je je grote bek waard was. Zolang die niet komen neem ik je nooit meer serieus.
 
Omdat je altijd zo'n grote bek had in veel topics had je pics beloofd om te laten zien dat je je grote bek waard was. Zolang die niet komen neem ik je nooit meer serieus.

Kijk uit Mans iemand op het internet gaat jou nooit meer serieus nemen. :angstig:
 
Omdat je altijd zo'n grote bek had in veel topics had je pics beloofd om te laten zien dat je je grote bek waard was. Zolang die niet komen neem ik je nooit meer serieus.

Hahaha wat een bullcrap! Je verwart me met iemand anders of je hebt last van waanideeen.
 
Kijk uit Mans iemand op het internet gaat jou nooit meer serieus nemen. :angstig:
:roflol:

Agent had wel nog even mogen checken idd, al gaan er wel meerdere in de fout door niet te luisteren. Duurt die blokkade misschien een minuut langer, maar scheelt wel een hoop onzin.
 
Hahaha wat een bullcrap! Je verwart me met iemand anders of je hebt last van waanideeen.

Oh dan is het een andere loser die altijd maar een grote bek zonder pics heeft........
 
Een debiel die aan een brug gaat hangen loopt het risico er af te donderen, dit soort idioterie moet je gewoon niet doen. Gelet op dat groepje no-no's zijn het toch een stel werklozen. Nergens mee eens maar wel teren op de zak van de maatschappij die ze verachten, kotsvolk. Mochten ze wel werken dan is het nog onzinng wat ze doen.
 
Een agent moet gewoon alle situaties checken als hij dat niet doet is hij in gebreke. Jij bent degene die daar tegenin gaat , niet ik. De agent die verschillende trainingen gehad hoort te hebben is dus in gebreke.

Natuurlijk had hij het moeten checken maar ik vind het persoonlijk niet heel gek dat het gewoon niet bij hem opkwam dat er iemand aan die wegversperring vast hing. Wie verwacht zoiets nou? Niemand van die hysterische activisten nam ook de moeite om het hem te vertellen, ze lieten dus zelf ook nog eens steken vallen ondanks dat ze wisten wat een gevaarlijke situatie ze hadden gecreëerd.

Hoe kan je je werk als agent nog doen als van je verwacht wordt dat je nooit fouten maakt?

Je lult alleen maar over dat men weet welk risico men neemt maar dat komt op de 2e plek.

Als je bewust een onnodig risico neemt ben je er zelf in de eerste plaats verantwoordelijk voor als het misgaat. Je kan er niet vanuit gaan dat iedereen behalve jijzelf perfect is en je moet dus voorkomen dat je jezelf in een situatie werkt waarin een menselijke fout dodelijke gevolgen kan hebben.
 
Oh dan is het een andere loser die altijd maar een grote bek zonder pics heeft........

Nou kom Bouwens trek 't je niet zo aan joh.. 't is 't internet maar. Kop op!
 
Natuurlijk had hij het moeten checken maar ik vind het persoonlijk niet heel gek dat het gewoon niet bij hem opkwam dat er iemand aan die wegversperring vast hing. Wie verwacht zoiets nou? Niemand van die hysterische activisten nam ook de moeite om het hem te vertellen, ze lieten dus zelf ook nog eens steken vallen ondanks dat ze wisten wat een gevaarlijke situatie ze hadden gecreëerd.
Volgens mij hebben ze dat wel geprobeerd. Maar het is idd niet echt te verwachten.
Hoe kan je je werk als agent nog doen als van je verwacht wordt dat je nooit fouten maakt?



Als je bewust een onnodig risico neemt ben je er zelf in de eerste plaats verantwoordelijk voor als het misgaat. Je kan er niet vanuit gaan dat iedereen behalve jijzelf perfect is en je moet dus voorkomen dat je jezelf in een situatie werkt waarin een menselijke fout dodelijke gevolgen kan hebben.
:thumbup:
 
Natuurlijk had hij het moeten checken maar ik vind het persoonlijk niet heel gek dat het gewoon niet bij hem opkwam dat er iemand aan die wegversperring vast hing. Wie verwacht zoiets nou? Niemand van die hysterische activisten nam ook de moeite om het hem te vertellen, ze lieten dus zelf ook nog eens steken vallen ondanks dat ze wisten wat een gevaarlijke situatie ze hadden gecreëerd.

Hoe kan je je werk als agent nog doen als van je verwacht wordt dat je nooit fouten maakt?

Klopt maar deze agenten gingen wel heel onbeholpen te werk......



Als je bewust een onnodig risico neemt ben je er zelf in de eerste plaats verantwoordelijk voor als het misgaat. Je kan er niet vanuit gaan dat iedereen behalve jijzelf perfect is en je moet dus voorkomen dat je jezelf in een situatie werkt waarin een menselijke fout dodelijke gevolgen kan hebben.

Natuurlijk neem je een risico maar voor zover ik weet worden agenten getraind dit soort risico's op te sporen en te beperken. In dit geval gaan ze dus in de fout.

Het klopt dat deze fout nooit ontstaan zou zijn als die hippies zich normaal gedragen zouden hebben. Maar de agent zit wel degelijk fout.
 
Waar gehakt wordt vallen activisten, life sucks (for them).
 
Volgens mij hebben ze dat wel geprobeerd. Maar het is idd niet echt te verwachten.

Als je zo'n stunt uithaalt mag je er wel een heel duidelijk bord oid neerzetten zodat het niemand kan ontgaan. Ze hebben niet alleen een onnodig risico genomen, ze hebben er ook veel te weinig aan gedaan om het risico zo klein mogelijk te houden.
 
Klopt maar deze agenten gingen wel heel onbeholpen te werk......





Natuurlijk neem je een risico maar voor zover ik weet worden agenten getraind dit soort risico's op te sporen en te beperken. In dit geval gaan ze dus in de fout.

Het klopt dat deze fout nooit ontstaan zou zijn als die hippies zich normaal gedragen zouden hebben. Maar de agent zit wel degelijk fout.

Ik heb vanaf het begin gezegd dat hij inderdaad een fout heeft gemaakt. Je kan mensen niet overal op trainen, en agenten zijn nueenmaal geen onfeilbare robots dus dat heeft ook geen zin.
 
Waar gehakt wordt vallen activisten, life sucks (for them).
:roflol:
Als je zo'n stunt uithaalt mag je er wel een heel duidelijk bord oid neerzetten zodat het niemand kan ontgaan. Ze hebben niet alleen een onnodig risico genomen, ze hebben er ook veel te weinig aan gedaan om het risico zo klein mogelijk te houden.
Tja ze hadden wel een spandoek natuurlijk. Maar dan nog, zoiets doe je beter gewoon niet. :)
 
Ik heb zelf geen zak met g8 of hippies maar dit is gewoon zeldzaam dom gelul.

Die agent had het niet in de gaten. En daar kan je ook op wachten in zo'n chaotische situatie. Vroeg of laat gaat het een keer mis als je mensen chanteert met mensenlevens. Zij hebben zelf gekozen hun leven nodeloos in gevaar te brengen, niet de politie.

Waar denken die wacko's het recht vandaan te halen hun minderheidsopvattingen op te dringen aan de rest van de wereld?

Misschien moet je toch weer vlees gaan eten zodat je weer helder kan denken, als je niet snapt dat het hun eigen schuld is.

Die wacko's zijn idd de G8. G8 = minderheid en hun keuzes beinvloeden de meerderheid. Namelijk de mensen die geen vreten hebben. Ga is lezen als je een mening wilt hebben.
En omdat je opkomt voor de zwakkeren die geen stem kunnen hebben omdat ze geboren zijn in een land waar kansen nou eenmaal anders zijn ben je vegetarisch? Dit waren hoogstens mensen met geen smaak voor klederdracht.
En kom nou al helemaal niet aankakken met dat die 3e wereld landen eerst maar is moeten leren werken. Ga jij maar een week met je kloten in 45 graden zonder water.
Jezus, dit soort gelul zet meteen het type hersendode verdonk/wilders fanaat neer..
Die agent heeft een fout gemaakt inderdaad, dat doen mensen nu eenmaal. En die antiglobalisten hebben de chaotische en gevaarlijke situatie waarin je kan voorspallen dat dit kan gebeuren veroorzaakt.

Het is dus niet de schuld van de agent nee, het is een begrijpelijke fout van hem geweest.
Je spoort echt niet. Die gasten worden gvd opgeleid voor dit soort shit. Als je 10 hysterische hippies hebt kan je toch minstens even naar 1 luisteren voordat je met blik op oneindig maar je gang gaat. Die lui riepen de hele tijd dat er iemand aanhangt. Sorry maar dan ben je gewoon gek en poging tot doodslag is op zijn plaats.
 
wat heeft aan een touw hangen met protesteren te maken? en waarom moeten arme automobilisten die ook alleen maar hun werk doen voor een mager salaris daar de dupe van worden? goeie actie van die agent. zo snel mogelijk de weg vrij maken. met dit soort acties berijk je niks, werkt alleen maar avenrechts counterproductive. ook dom om dat touw niet ook aan die andere vangrail vast te maken. voor hetzelfde geld was er een vrachtwagen door het touw heen gereden.
 
Die knuppels brengen het leven in gevaar van die agenten, ze horen gewoon niet op zo'n gevaarlijke plek hun actie uit te voeren.

Dat ergens anders mensen verhongeren is triest maar daar gaan dit soort no-lifers weinig aan veranderen. Als ze nou zo begaan zijn met het lot van degenen die het minder hebben moeten ze de handen uit de mouwen steken en gaan helpen waar het nodig is. Nu zijn het vaak semi professionele relschoppers die toch niks beter te doen hebben dan activistje spelen.
 
Back
Naar boven