XXL Nutrition

Politie snijdt klimtouw door van G8-activist (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jij vindt niet dat bewust iemands leven in gevaar brengen reden is om de cel in te draaien?

politie agenten staan toch boven de wet?

zelfs kinderen uit Almere zijn ze nauwelijks de baas, dus hun tegenstanders worden steeds een zwakkere groep, totdat ze uiteindelijk wel de controle kunnen behouden over een groep bejaarden ofzo?
:roflol:

te triest voor woorden...........
 
Die activisten hebben wel wat van gelovigen. ;)
 
Even voor de duidelijkheid: die activisten zetten bewust iemands leven op het spel, die agent onbewust, in een situatie die door de activisten is gecreëerd.
 
Die linkse rakkers mogen ze van mij kapotschieten
 
Even voor de duidelijkheid: die activisten zetten bewust iemands leven op het spel, die agent onbewust, in een situatie die door de activisten is gecreëerd.

Klopt. Maar de agent zou door middel van zijn training beter moeten functioneren in deze situatie. Verder zou hij de waarschuwingen van de activisten niet in de wind moeten slaan. En had hij zelf beter op moeten letten.

De situatie is gecreeerd door de activisten maar de agent gaat ook in de fout.
 
Risico van het vak, geen medelijden met dit volk.
 
Klopt. Maar de agent zou door middel van zijn training beter moeten functioneren in deze situatie. Verder zou hij de waarschuwingen van de activisten niet in de wind moeten slaan. En had hij zelf beter op moeten letten.

De situatie is gecreeerd door de activisten maar de agent gaat ook in de fout.

dat is jouw mening

met terroristen heeft ook niemand genade, waarom met deze mensen wel?
 
Klopt. Maar de agent zou door middel van zijn training beter moeten functioneren in deze situatie. Verder zou hij de waarschuwingen van de activisten niet in de wind moeten slaan. En had hij zelf beter op moeten letten.

De situatie is gecreeerd door de activisten maar de agent gaat ook in de fout.

Ben persoonlijk van mening dat die activisten blij mogen zijn dat ze niet eerst een paar klappen kregen van automobilisten.
 
Klopt. Maar de agent zou door middel van zijn training beter moeten functioneren in deze situatie. Verder zou hij de waarschuwingen van de activisten niet in de wind moeten slaan. En had hij zelf beter op moeten letten.

De situatie is gecreeerd door de activisten maar de agent gaat ook in de fout.

Dat blijf je maar zeggen maar het is onmogelijk om je op elke situatie voor te bereiden. En een touw over een snelweg spannen en eraan gaan hangen boven een afgrond is niet het meest voor de hand liggende scenario.

Dit soort situaties zullen vaak goed aflopen maar een klein kind kan bedenken dat er vroeg of laat ongelukken gebeuren.

Maar goed laten we het er maar op houden dat we het niet eens zijn.
 
Ben persoonlijk van mening dat die activisten blij mogen zijn dat ze niet eerst een paar klappen kregen van automobilisten.

gelukkig geen DBB'er in de buurt, bedoel je zeker?
:roflol:
 
vind dit wel een beetje lomp.

ik heb een schijthekel aan dit soort mensen, laten we dat voorop stellen, ze dringen hun mening gewoon op een lompe manier op aan mensen die er gewoon niks mee te maken willen hebben. dus onschuldigen worden hier benadeeld waar ik geen voorstander van ben.

maar ik vind wel dat de politie wat handiger op had mogen treden, ten eerste moeten ze zorgen dat ze de situatie onder controle krijgen, dat was hier duidelijk niet het geval. ten tweede lijkt het me sterk dat die agent niet wist dat er mensen aan dat touw hingen, hij liep daar al een redelijke tijd rond tussen het geschreeuw dat er mensen aan hingen. anders had hij ook nog kunnen checken wat er aan dat touw hing, ik bedoel waar dacht ie dan dat dat touw aan vast zat? een bak patat ofzo?

Binnen 20 minuutjes kan je dat zooitje gehandboeid in een busje zetten. Die politiebende zou aangepakt moeten worden voor die amateuristische actie en die agent met het mes voor poging tot doodslag.
eensch.

Die agent had het niet in de gaten. En daar kan je ook op wachten in zo'n chaotische situatie. Vroeg of laat gaat het een keer mis als je mensen chanteert met mensenlevens. Zij hebben zelf gekozen hun leven nodeloos in gevaar te brengen, niet de politie.

Waar denken die wacko's het recht vandaan te halen hun minderheidsopvattingen op te dringen aan de rest van de wereld?

Misschien moet je toch weer vlees gaan eten zodat je weer helder kan denken, als je niet snapt dat het hun eigen schuld is.
ben het wel met je eens, maar die politieagent had wel beter mogen handelen, tis gewoon een prutser.

Agree, die agent had met z'n klauwen van dat touw af moeten blijven. En wat nou, 'hij wist het niet', rot op, elke mongool snapt dat er wat aan hangt. Dan ga je tenminste eerst ff kijken voordat je een mes pakt.
Ik haat linkse, demonstrerende rakkers, maar ik wens ze ook geen val van 20 meter. Dit had imo veel beter opgelost kunnen worden zoals ik al eerder postte.
eensch.

politie-agenten maken gewoon fouten, dat doen ze niet express. de brandweer bluist ook weleens met water terwijl ze poeder hadden moeten gebruiken. fouten worden gemaakt. artsen stellen ook weleens de verkeerde diagnose en ja daar vallen doden bij. moeten ze daarom gestraft worden?
oja, dus elke fout die per ongeluk gaat moet je vergeven? alleen als je een fout echt niet had kunnen voorkomen wil ik het mensen wel vergeven. maar deze agent heeft duidelijk de situatie niet goed ingeschat en een overhaaste beslissing genomen; verkeerd handelen waardoor fouten ontstaan, dat is slecht.
 
:roflol: Typisch Frans...

Had wel een episode van Inspector Clouseau kunnen wezen. :D
 
GeensT?

Het is natuurlijk ook te verwachten dat de gemiddelde stoere DBB deze visie heeft.
 
Back
Naar boven