XXL Nutrition

politie

Bezoekers in dit topic

kickboxtony

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 dec 2002
Berichten
234
Waardering
0
Mijn huisbaas heeft ongevraagd mn post gejat, pakje open gemaakt en anabolen gevonden. Toen heeft ie de politie gebeld. Heb nog niks gehoord maar kan ik het beter ontkennen of kun je dan nog meer problemen krijgen?

Iemand enig idee wat ik kan verwachten en het beste kan doen??
 
:roflol: lekkere huisbaas

Zeg dat die huurbaas onder jou naam anabolen heeft bestelt, en dat hij jou daarmee wilt stressen om je uit die woning te plagen.

dus draai de speer om ;)
 
:roflol: lekkere huisbaas

Zeg dat die huurbaas onder jou naam anabolen heeft bestelt, en dat hij jou daarmee wilt stressen om je uit die woning te plagen.

dus draai de speer om ;)


Goeie, want welke reden had hij anders om het pakje te openen??

Alleen.. hoe zit het met de betaling daarvan? Daar heb je dan wel weer zelf opdracht voor gegeven.
 
niet eens zo'n gek idee....iemand anders suggesties? (bedankt olddutch!)
 
en de betaling...je bedoelt wat ik voor de anabolen betaald heb? dat is niet te traceren is allemaal anoniem gebeurd via western union
 
Volgens mij is hij ook strafbaar omdat hij andermans post opent. Weet dus niet of hij op basis van op die manier verkregen bewijsmateriaal een soort van zaak tegen jou heeft.

Wat een naaiactie trouwens.
 
ik heb mn kamer trouwens via een kerel gekregen die hem aan mij onderverhuurd, geen contract...mn huisbaas heeft dus ook mn identiteits bewijs niet gezien en kent alleen mn naam. ik woon daar dus niet eens officieel. maargoed mn post komt daar binnen
 
en de betaling...je bedoelt wat ik voor de anabolen betaald heb? dat is niet te traceren is allemaal anoniem gebeurd via western union

Denk trouwens niet dat de politie zich met deze kleinschalige dingetjes bezig houdt. Heb ook wel eens gehoord dat een bepaalde hoeveelheid voor eigen gebruik gedoogd wordt.
 
ik heb mn kamer trouwens via een kerel gekregen die hem aan mij onderverhuurd, geen contract...mn huisbaas heeft dus ook mn identiteits bewijs niet gezien en kent alleen mn naam. ik woon daar dus niet eens officieel. maargoed mn post komt daar binnen

goh, hij doet wel veel illegale dingetjes dan hé, word tijd dat hij achter tralies komt :D
** kick that ****er ! :P **
 
Yep, je huisbaas heeft het in de grondwet vastgelegde "briefgeheim" geschonden en is strafbaar.

Het is een ieder verboden ongeopende post welke niet voor hem of haar bedoeld is te openen en te lezen zonder toestemming van degene aan wie de post gericht is. Dat artikel kun je zo opzoeken.
 
wat voor straf staat daarop? zou wel geinig zijn als ik hem 4 keer zo hard terug kan naaien
 
Maak je niet druk idd, je huisbaas is strafbaar, er is geen enkel bewijs dat je het gekocht hebt, ik kan zo geadresseerd anders iedereen een oor aannaaien.
Aangifte doen tegen die asshole.
 
:roflol: lekkere huisbaas

Zeg dat die huurbaas onder jou naam anabolen heeft bestelt, en dat hij jou daarmee wilt stressen om je uit die woning te plagen.

dus draai de speer om ;)

idd, goede post
 
Ben benieuwd hoe dit verloopt :)
 
ik hoef me iig geen zorgen meer te maken, zal wel laten weten hoelang mn huisbaas de bak in gaat :D
 
Niet zo moeilijk doen.
Jij hebt de wet overtreden, maar wat denk je er nou voor problemen te krijgen? Geen ruk.
Zeg dat het voor eigen gebruik was, wie weet krijg je een echte oudhollandse boete van 30 euri.
Geef je huisbaas aan bij de politie voor schending van de privacy.

Niet liegen, want je kunt gewoon zonder grote consequenties de waarheid vertellen.
 
Mh, lijkt me allemaal nogal dom van hem, hij weet best dat er niet iemand anders dat zonder contract mag doorverhuren in zijn gebouw, waarom dan zelf naar de politie? En je weet natuurlijk altijd dat zoiets op je eigen adres bestellen risico's inhoudt, als je dan ooit gepakt wordt moet je er ook voor opdraaien
 
hmmja...maar dan spaar ik nog liever die 30 euro uit en zeg ik gewoon dat het niet van mij is en dat hij mij probeert weg te pesten door anabolen op mijn naam te bestellen. En als ie dan zeikt doe ik aangifte voor het illegaal onderverhuren en schenden van artikel 201 van de grondwet, briefgeheim.
 
:roflol: lekkere huisbaas

Zeg dat die huurbaas onder jou naam anabolen heeft bestelt, en dat hij jou daarmee wilt stressen om je uit die woning te plagen.

dus draai de speer om ;)
1 woord...meesterlijk :D
 
aan je stats te zien ben je toch wel groot
dan zal de politie die anabolen misschien toch eerder aan jou koppelen? :p
 
Back
Naar boven