Fitness Seller

Politie

Wat vind jij van ze?


  • Totaal stemmers
    106

Bezoekers in dit topic

AMSTERDAM - Door bezuinigingen op de politie komt er minder blauw op straat. Dat schrijft de Volkskrant woensdag op basis van vertrouwelijke notities van minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst (PvdA).

http://www.nu.nl/algemeen/1963214/minder-blauw-op-straat.html

discuss

Ja minder dan vorig jaar .... dat mag ook wel..... want elke lozer kon vorig jaar agent worden. en er zijn een hoop van die gekken aangenomen toen hoor.

laten ze de agenten die er nu zitten maar eens goed aan het werk zetten, in plaats van steeds weer een nieuw blik open trekken.

Wel vind ik niet dat je op agenten moet bezuinigen die wel goed hun werk doen.... want dat stimuleert niet echt tot goed werken.

Minder blauw op straat kan wel hoor, als dat blauw dat er wel loopt maar goede prioriteiten stelt en goed hun werk doen.
 
Geen eer en ambitie? Word een hoer van justitie
 
Weet iemand toevallig hoe het zit als een politie-agent je gegevens noteerd en zegt dat je een boete krijgt maar je geen bon geeft?

krijg je dan ook zeker een bekeuring toegestuurd?
 
enige twee keer dat ik een boete kreeg was het beide keren gewoon dikke bullshit.

1. 12uur snachts door een rotonde fietse waar geen auto in de straal van 1km te bekennen was.

2. omdat ik achter ons huis even 1 min op een brommer reed zonder certificaat. Wat een fkng bullshit joh. Moet je na gaan dat ze dan ook zo nutteloos bezig zijn dat ze je gewoon voor de lol aanhouden om te kijken of je een certificaat hebt. rot op joh!
 
Back
Naar boven