Fitness Seller

Politie (1 bezoeker)

Wat vind jij van ze?


  • Totaal stemmers
    106

Bezoekers in dit topic

Pumped

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2007
Berichten
3.461
Waardering
110
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Dan heb ik het over die zielige hopeloze tering lijers die om de hoek wachten om je voor de raarste en onschuldigste zaken een bon aan te naaien.

Wat vind jij ervan? Vind je het goed dat ze de wet zo proberen te handhaven?
 
Dan heb ik het over die zielige hopeloze tering lijers die om de hoek wachten om je voor de raarste en onschuldigste zaken een bon aan te naaien.

Wat vind jij ervan? Vind je het goed dat ze de wet zo proberen te handhaven?

Waar gaat dit over?
 
hoorde vroeger altijd wel van: '' ze moeten een bepaalde aantal bekeuringen kwijt zijn op een dag'' of '' ze krijgen premies voor de aantal bekeuringen die ze geven'' en dan dacht ik altijd dat dat echt de grootste bullshit ooit was maar ben na mn ervaring van vandaag echt van mening veranderd.

Politiemannen die met hun schriftjes rondlopen om ze vol te krijgen. Of net achter een boom springen, of zelfs met scooters overal uitspringen.

Waar gaat dit over?
wat is er niet duidelijk aan ?
 
kansloze k*tfiguren die mensen alleen maar last bezorgen, zuurverdiende centen afpakken en een smerige instelling hebben.

Ik zeg afschaffen die politie, alleen nog maar Swat team (leuk voor in rotterdam en amsterdam bijvoorbeeld)
 
Waar gaat dit over?

Over Pumped die ongenadig hard genaaid is door Piet Politie, die met een bekertje koffie op een witte tuinstoel, zat te kijken of voorbijgangers hun licht wel aanhadden.
 
Vaak luie mensen die de prioriteiten totaal verkeerd hebben. Paar uitzonderingen daargelaten.
 
'Goed, doen hun werk gewoon. Pech voor je, moet je de wet maar niet overtreden.' wanneer iemand anders gepakt wordt

'Wat een vieze tering honden zijn dat zeg. En er (stiekem) van genieten ook nog.'
wanneer ik gepakt wordt
 
:roflol: Daar gaan we weer. Wees blij dat iemand dat k*twerk wil doen.
 
:roflol: Daar gaan we weer. Wees blij dat iemand dat k*twerk wil doen.
Ach zo k*t is dat werk niet. Als je de gevaarlijke delen van de job wat kan mijden dan heb je een job die zeer weinig arbeid vereist en vooral bestaat uit veel lullen, veel papiertjes schrijven, veel rondrijden, en met wat geluk tot je pensioen uitbollen op je eigen bureautje.

Begrijp me niet verkeerd, er zijn landen waar de job heel wat anders inhoudt...
 
Het probleem ligt bij de wet en niet bij de handhavers.
 
Ach zo k*t is dat werk niet. Als je de gevaarlijke delen van de job wat kan mijden dan heb je een job die zeer weinig arbeid vereist en vooral bestaat uit veel lullen, veel papiertjes schrijven, veel rondrijden, en met wat geluk tot je pensioen uitbollen op je eigen bureautje.

Begrijp me niet verkeerd, er zijn landen waar de job heel wat anders inhoudt...

mits je bmi niet te hoog is
 
Ach zo k*t is dat werk niet. Als je de gevaarlijke delen van de job wat kan mijden dan heb je een job die zeer weinig arbeid vereist en vooral bestaat uit veel lullen, veel papiertjes schrijven, veel rondrijden, en met wat geluk tot je pensioen uitbollen op je eigen bureautje.

Begrijp me niet verkeerd, er zijn landen waar de job heel wat anders inhoudt...

Denk dat we blij moeten zijn dat die job in Nederland of Belgie niet al te zwaar is, ook al moet het werk ook niet onderschat worden. Agenten die zwaar worden belast betekent een maatschappij met hoge criminaliteit, dan heb ik toch liever dat ze wat papiertjes uitschrijven.
 
Denk dat we blij moeten zijn dat die job in Nederland of Belgie niet al te zwaar is, ook al moet het werk ook niet onderschat worden. Agenten die zwaar worden belast betekent een maatschappij met hoge criminaliteit, dan heb ik toch liever dat ze wat papiertjes uitschrijven.

of wat minder papiertjes uitschrijven en meer criminaliteit oplossen ? of heb je daar nog niet eens bij nagedacht.
 
of wat minder papiertjes uitschrijven en meer criminaliteit oplossen ? of heb je daar nog niet eens bij nagedacht.

papiertjes uitschrijven is makkelijker;)
 
ik heb een hekel aan regels dus ook aan de politie, maar eigenlijk vind ik het wel goed dat ze mensen bekeuren die te hard rijden met hun motorvoertuig
 
je zou je toch schamen als je gevraagd werd wat je dagelijkse werk precies is als ''politieman''.



en dan nog die gasten die de droom hebben om zich ooit politieman te mogen noemen. Pathetic.
 
of wat minder papiertjes uitschrijven en meer criminaliteit oplossen ? of heb je daar nog niet eens bij nagedacht.

Ook wel eens nagedacht dat een surveillant geen recherchewerk uitvoert? Of denk jij dat bonnenschrijvers er ook nog even bijbeunen als rechercheurs?
 
Back
Naar boven