XXL Nutrition

Politiek houd werkelijk zijn mond dicht?

Bezoekers in dit topic

brainy89

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2007
Berichten
1.423
Waardering
0
YouTube - Kamervragen - Lange Frans & Baas B


zelf geloof ik namelijk ook dat de regering teveel achterhoud voor ons.
Want er is voor miljarden de lucht in geschoten.. en nog weten ze niets over buitenaards leven.. YEAH RIGHT. (gewoon om ons gerust te blijven stellen)

Vuurwerkramp kan dat werkelijk z'n resultaat geven?

Pim fortuyn was duidelijk een complot moet gewoon.
de enige man die werkelijk zijn mond durft open te trekken tegen de kamer word neergeschoten .. toeval? Ja bijna

wat jullie, houd de regering ons voor de gek?
 
lange frans & baas B :roflol:


Ik word moe van mensen die overal een complot achter zoeken.
 
Complot of niet, iederzijn eigen mening. Zelf denk ik zeker dat er meer achter word gehouden.
 
vuurwerkramp - hoe vaak gebeurd dat niet in china? alsof in elke fabriek daar ook mijnen van de regering liggen ??

jsf - waarom ze een straaljager er bij halen is mij onbekend - nederland heeft al deccenia lang straaljagers en met het nieuwe toestel zelfs minder als tijdens de starfighter of f16

Het idee dat volkert is ingehuurd om pim te vermoorden en dat er nog 2,3,4 sluipschutters op het dak zouden liggen is helemaal klinklare onzin. :roflol:

en dan wat flashy beelden van 2 bejaarden die naar een tv kijken met oorlogsgeweld. what's the point?

Tuurlijk worden er zaken achtergehouden. Als ze elke dreiging breed zouden uitmeten dan staat om de dag heel de samenleving op zn kop.

En dat ze daar dan gekneveld en geboeid op een stoel zitten is helemaal achterlijk natuurlijk :roflol:
 
jsf - waarom ze een straaljager er bij halen is mij onbekend - nederland heeft al deccenia lang straaljagers en met het nieuwe toestel zelfs minder als tijdens de starfighter of f16
De JSF is dan wel een heel stuk geavanceerder dan een f16, f16 stamt nog uit de tijd dat ik net geboren was ongeveer.
Vind het nou niet echt vreemd dat NL heeft besloten mee te doen aan dit project, f16s zijn hopeloos veroudert nl.
 
Tuurlijk worden er zaken achtergehouden. Als ze elke dreiging breed zouden uitmeten dan staat om de dag heel de samenleving op zn kop.

En dat ze daar dan gekneveld en geboeid op een stoel zitten is helemaal achterlijk natuurlijk :roflol:

daar gaat het mij om,, en de rest van dat filmpje kan mij ook gestolen worden!
 
Erg "brainy" van je!
 
Zo, wat een helden die twee. Nu worden zij ook vermoord omdat zij te veel weten.
Echte vrijheidsstrijders!
 
"Je kan veel van me verwachten maar geen vriendelijke knuffels"

YEAH!!
 
daar gaat het mij om,, en de rest van dat filmpje kan mij ook gestolen worden!

oke nu stel dat ze weten dat er een groep terroristen een aanslag aan het voorbereiden is zoals met oud en nieuw in r'dam. Als ze zulke zaken in de media gooien is dat toch niet slim.
Uiteraard doofpotaffaires zijn er ook geweest, wat zeker niet is goed te keuren maar met deze clip zou je haast gaan denken dat we in een soort noord korea wonen.
 
Complot of niet, iederzijn eigen mening. Zelf denk ik zeker dat er meer achter word gehouden.

shure thing, maar je baseert die mening wel erg wankel: er is bijv voor miljarden de lucht in geschoten, maar ze weten nog niets over buitenaards leven....

Klopt natuurlijk van geen kant om daar vervolgens op te baseren dat ze dingen achterhouden.

De verheerlijking van Fortyun kent z'n weerga ook weer niet, evenals het complotdenken.
 
Ja, de aarde is ook plat en er zijn nog nooit mensen op de maan geweest...

Kom nou man, doe ff normaal, dingen achterhouden is soms ook gewoon om ons te beschermen en te zorgen dat mensen zoals jij niet helemaal gek worden.
Dom klote filmpje, mensen denken dat ze alles weten.

:roflol: Hoe zielig kun je zijn.
 
Er zijn ongetwijfeld zaken in de wereld waar wij de burgers niks van mogen weten, en wees blij want ik denk dat we niet eens alles willen weten.
- mogelijke (kern)Oorlogen
- Aliens
- moorden beraamt door de overheid.
- Corruptie in de landen
- Afpersing door de overheid
- Mishandeling van gevangenen
- Geheime eenheden

Geloof me want als we dit allemaal zouden weten, zou er complete chaos gezaaid worden.

En van Pim Fortyn denk ik niet dat folkert v/d
G is ingehuurd want anders is ie mooi genaaid. 20 jaar in zowat een isoleercel, word je niet vrolijk van.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn ongetwijfeld zaken in de wereld waar wij de burgers niks van mogen weten, en wees blij want ik denk dat we niet eens alles willen weten.
- mogelijke (kern)Oorlogen
- Aliens
- moorden beraamt door de overheid.
- Corruptie in de landen
- Afpersing door de overheid
- Mishandeling van gevangenen
- Geheime eenheden

Geloof me want als we dit allemaal zouden weten, zou er complete chaos gezaaid worden.

En van Pim Fortyn denk ik niet dat geert Wilders is ingehuurd want anders is ie mooi genaaid. 20 jaar in zowat een isoleercel, word je niet vrolijk van.

Geert wilders ??? :D
 
lol, 2 sukkeltjes met een mbo diploma'tje die ff gaan vertellen hoe alles zit in het land, whaha! dat kan je toch niet serieus nemen.
 
Was vooral mooi hoe die Lange Frans dat nummer bracht bij De Wereld Draait Door; "Ja die en die vent heeft er een boek over geschreven en die heeft er echt heel veel verstand van, kan alles bewijzen m'n ogen zijn echt geopend, een echte eye opener!"

Overigens hebben ze beide een vwo diploma zover ik weet en zijn met hun vervolgstudie gestopt vanwege de 'muziek'. Niet dat het wat zegt ofzo.
 
hehe, ok my bad :O

maar nog steeds, lange frans kun je toch niet serieus nemen, die gast die zegt tegen zinloos geweld te zijn en vervolgens iemand op z'n bek slaan voor een ijsklontje. imo is dit gewoon het volgende commercieel georienteerde nummertje van lange f.
 
Ik denk dat die 2 pannekoeken het beter kunnen laten bij het rappen over kontnken met 15 jarige meisjes.
 
Back
Naar boven