XXL Nutrition

Politietest marihuana

Bezoekers in dit topic

Nee, het moet jou vervoeren. Een rollator is een hulpmiddel net als een step, skateboard en rollerskates.
 
Oke, gelukkig maar. Lekker dronken de weg op met mijn rollator.
 
Wel in België hoor.





Er is geen discussie over dat wanneer je stoned bent je reactiesnelheid vertraagt. Iedereen die het tegendeel beweert is inderdaad een dikke idioot.

Het ligt er ook aan hoeveel je op hebt net als bij drank.

Als je bijv. een biertje op hebt dan is het niet meteen dat je niet meer kan rijden want ik merk daar niets van maar dan ook helemaal niets. Met een jointje achter het stuur kan ook prima (voor mij dan) Al moet ik wel zeggen dan het weer anders is na een avondje blowen.

En net zoals Moraalridder zegt rij ik een stuk realaxter en langzamer met een jointje op terwijl ik me normaal altijd zit te ergeren aan die langzaamrijdende mensen voor me.

Hierdoor zou het zo maar kunnen dat die reactievermogens te verwaarlozen zijn doordat ik niet meer hoef te reageren omdat ik de situatie al zie.:D
 
Iemand die niet zonder jointje achter 't stuur kan kruipen rookt sowieso dagelijks.

Waarom? Ik rook bijna alleen als ik wegga. En rij dan soms ook naar huis. Drink er wel niets van alcohol bij of iets dergelijks; Gaat perfect iig, rij ook veel voorzichtiger, is imo niet te vergelijken met zat achter het stuur kruipen.
 
Back
Naar boven