AndroidHealthClinic

Poll: Hoe streng is je dieet?

Hoe streng is je dieet?

  • Ik heb geen junkdagen, heb een vastgesteld dieet waar ik nooit vanaf wijk.

    Stemmen: 7 14,6%
  • Ik heb geen junkdagen, heb geen vastgesteld dieet. Ik eet ieder drie uur in de juiste verhouding (kh

    Stemmen: 5 10,4%
  • Ik heb 1 junkdag, voor de rest van de week heb ik een vastgesteld dieet waar ik nooit vanaf wijk.

    Stemmen: 17 35,4%
  • Ik heb meerdere junkdagen, heb geen vastgesteld dieet en let alleen op of ik elke dag voldoende eiwi

    Stemmen: 13 27,1%
  • Ik eet wat de pot schaft.

    Stemmen: 6 12,5%

  • Totaal stemmers
    48

Bezoekers in dit topic

alcohol... af en toe een wijntje of een lekker biertje en dan wel een triple of iets dergelijks

zaterdag een off day maar is geen junk dag in de zin van junk food.
 
Heb 1 junkdag per week (zaterdag) en zelfs op die dag durf ik bijna niet af te wijken van mijn dieet, angstig voor die extra grammetjes die ik al dan niet aanzet :D.

De rest van de week houd ik me strak aan het dieet. Morgen word ik weer opgemeten en hoop mijn bf met minimaal 1% verlaagd te hebben in 2 weken tijd.
 
3XL-> Wat is caloriemanipulatie? Of beter gevraagd de zin ervan?
 
Originally posted by iKsZ
3XL-> Wat is caloriemanipulatie? Of beter gevraagd de zin ervan?

Denk dat 3XL je vraag nog niet heeft gezien, maar denk dat hij het volgende bedoelt:
3-4 dagen wat extra koolhydraten, en dan een paar dagen extra laag in je koolhydraten.

Dus als je bijvoorbeeld 3000 calorieen consumeert (mooi woord trouwens :D ), en daarvan 1200 calorieen uit koolydraten, je dit af en toe naar de 1600 calorieen brengt en dan weer even naar 600 calorieen.
Daarbij zou ik wel het totaal van in dit voorbeeld 3000 calorieen aanhouden. Dus wanneer je hoog in de koolhydraten zit, wat minder vetten, en wanneer je laag in de koolhydraten zit, wat meer eiwitten.

Exacte aantallen moet je een beetje voor jezelf uitvogelen, maar dit bedoelt hij ongeveer.
 
Back
Naar boven