AndroidHealthClinic

Poll: Mág DBC dit wel doen met zijn Hertje?

Mag DBC op vakantie met zijn Hertje?

  • Nee! Dit is je reinste ouder-misleiding! Dit dient bestraft te worden!

    Stemmen: 32 47,1%
  • Nee! Hertje lijdt vast aan een spontane verstandsverbijstering!

    Stemmen: 9 13,2%
  • Ja! Goed bezig!

    Stemmen: 17 25,0%
  • Ja! Dit is romantisch toch!

    Stemmen: 10 14,7%

  • Totaal stemmers
    68

Bezoekers in dit topic

IK vind het verkeerd ...

ALS je iets deftig wil opbouwen kan je toch niet beginnen met tegen de schoonouders te liegen, wees toch gewoon eerlijk.
En zeker op jouw leeftijd zou je beter moeten weten.

Zoals patrick al aanhaalde, moest het mijn dochter zijn mocht je nu een plaatsje gaan boeken in het UZ ...
 
MightyDuck zei:
?

Eigenlijk wel he, echte bodybuilders liggen nu al slaapjes te doen. Anders zakt hun kuurtje weer in.. :scared:

*slotje op de thread please*

Wat nou slotje op de thread? :mad:

Zeker omdat je geen recente karma hebt gehad he afpersvogel!
 
zou me echt een zorg zijn.

maar! Je weet wat je moet doen met een jong meisje he?
Nee?

o, dan zal ik het vertellen:
zeg dat je van haar houd, en neuk je haar in haar kont. Dat is pas echte liefde zeg je dan. En dan dump je haar.... :rolleyes:

Eff serieus, ga maar veel plezier met haar hebben. Maar wees altijd eerlijk! Daar bereik je het meeste mee in je leven :thumbs:
 
jopiepoekie zei:
zeg dat je van haar houd, en neuk je haar in haar kont. Dat is pas echte liefde zeg je dan. En dan dump je haar....
hahaha :roflol:




You must spread some Reputation around before giving it to jopiepoekie again.
 
o, dan zal ik het vertellen:
zeg dat je van haar houd, en neuk je haar in haar kont. Dat is pas echte liefde zeg je dan. En dan dump je haar....

En dat zegt onze Jopie die recentelijk de 'Vaste Liefde' heeft ontdekt.
De Jopie die in katzwijm viel voor z'n nieuwe duifje, de Jopie die erachter was gekomen dat een vaste vriendin veel leuker was dan blufverhaaletjes verzinnen op het toilet!
:roflol:
 
Ik vraag me af hoe jopie tegenover zijn eigen hertje is....of het dan ook alleen maar over palen en kontnken gaat? Nee...ik denk dat jopie z`n hertje de broek aan heeft thuis, vandaar dat jopie zich hier zo uitleeft, thuis kan hij dat niet. :D
 
DBC01 zei:
En dat zegt onze Jopie die recentelijk de 'Vaste Liefde' heeft ontdekt.
De Jopie die in katzwijm viel voor z'n nieuwe duifje, de Jopie die erachter was gekomen dat een vaste vriendin veel leuker was dan blufverhaaletjes verzinnen op het toilet!
:roflol:

hihi

idd

:D
 
Centaur zei:
Ik vraag me af hoe jopie tegenover zijn eigen hertje is....of het dan ook alleen maar over palen en kontnken gaat? Nee...ik denk dat jopie z`n hertje de broek aan heeft thuis, vandaar dat jopie zich hier zo uitleeft, thuis kan hij dat niet. :D

Weehhehehehehehe! :roflol:

Ik wilde het net zeggen: De kereltjes met de mond vol over palen en kontbeuken hebben, zodra het serieus wordt, niks meer in te brengen! :D
 
Centaur zei:
Ik vraag me af hoe jopie tegenover zijn eigen hertje is....of het dan ook alleen maar over palen en kontnken gaat? Nee...ik denk dat jopie z`n hertje de broek aan heeft thuis, vandaar dat jopie zich hier zo uitleeft, thuis kan hij dat niet. :D


hihi

idd

:D
 
DBC01 zei:
Weehhehehehehehe! :roflol:

Ik wilde het net zeggen: De kereltjes met de mond vol over palen en kontbeuken hebben, zodra het serieus wordt, niks meer in te brengen! :D

whahaha

idd

:(
 
Hebben we je nu verlegen gemaakt jopie? ik niet niet veel meer uit je handen dan "hihi haha idd"

:D
 
HAHA

idd

:D

Nee hoor, zo maakelijk krijg je me niet stil ;)

Ik heb het geweldig met mijn meisie!
We hebben nu toch al dik een halfjaartje en gaat super. We zijn al naar huizen aan het kijken en praten over samenwonen.
Dus gaat goed. En daarbij heb ik niks te klagen beteft coïtus.

Ok ik mag alleen op woensdag, maar dat vind ik niet erg. Het is als een junkdag zeg maar. :p Dan ga ik los :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Post eens een foto van je hertje? ;)
 
ok ok hier heb je haar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In de week is het John, en in de weekend Jolanda :D :D :D :D
 
jopiepoekie zei:
ok ok hier heb je haar:

In de week is het John, en in de weekend Jolanda :D :D :D :D
Haha :thumbs: dat verklaart wel waarom zij...uh..hij...nouja..het..de broek aan heeft thuis. :D
 
Tis wel een apart hertje nietwaar jopie ?

*ik zei toch al dat hihi voor een man online een gay-lachje was* 8)
 
Ik vindt het dé opportunity om te laten zien dat je een oprechte man bent!

Want als achteraf blijkt dat alles goed is gegaan zullen haar ouders en milder tegenover staan. Zo van "Ja, niet leuk dat je ons er niet van op de hoogte hebt gesteld, maar de volgende keer er gewoon eerlijk over zijn" wat aangeeft dat je wat vertrouwen hebt gegained. Dus in dit geval een leugen om in een later stadium samen in een betere positie te komen. :)
 
Back
Naar boven