MuscleMeat

POLL. Top Bench (1 bezoeker)

Max. Bench.

  • onder de 80kg.

    Stemmen: 40 29,9%
  • 90kg

    Stemmen: 27 20,1%
  • 100kg

    Stemmen: 17 12,7%
  • 110kg

    Stemmen: 18 13,4%
  • 120kg

    Stemmen: 12 9,0%
  • 140kg

    Stemmen: 7 5,2%
  • 150kg

    Stemmen: 4 3,0%
  • 160kg

    Stemmen: 2 1,5%
  • 170kg

    Stemmen: 2 1,5%
  • 180kg of meer

    Stemmen: 5 3,7%

  • Totaal stemmers
    134

Bezoekers in dit topic

FF een klein vraagje tussendoor.. Heeft toppen enig belang(en)? Welke? Wanneer moet je toppen? NA voor of naast de training?

:scratch: ;)
 
Originally posted by burn


Tijdens??? ;)

Ach ja, vergeten :) ... Maar euh, moet dat dan voor je training van de welbep spiergroep of erna, of weer tijdens??
 
Als je wilt weten wat je top is, ga je eerst een warmingsetje doen en daarna pak je een gewicht waarvan je denkt dat je um wel 1 keer kan drukken. Lukt het je, probeer je na een kleine pauze iets zwaarder. Deed ik ook. Eerst 90, dat ging makkelijk. 95 ging ook vrij makkelijk en 100 ging met heel veel moeite. Meer hoef ik niet te proberen, want dat lukt niet...
 
Originally posted by Bracke
FF een klein vraagje tussendoor.. Heeft toppen enig belang(en)? Welke? Wanneer moet je toppen? NA voor of naast de training?

:scratch: ;)

Goed gevoel van eigenwaarde. Ego strelend!!! Geeft misschien vertrouwen bij 80% beurten, want je weet dat je veel meer kan pakken, dus dan lukt die set ook.
 
wat denk je om te weten of je vooruitgang hebt geboekt?
 
Originally posted by RichardV


Goed gevoel van eigenwaarde. Ego strelend!!! Geeft misschien vertrouwen bij 80% beurten, want je weet dat je veel meer kan pakken, dus dan lukt die set ook.

Ach zo, mij zou het minder geven denk ik.. Ben nogal angstig om te toppen.. Wie weet krijg ik plots het gewicht niet meer omhoog.. Wie weet gaan mensen denken: "he die jongen kan dat net maar een keer, wat een opvallertje" :windup: :sad:
 
Originally posted by KaLe
wat denk je om te weten of je vooruitgang hebt geboekt?

Weet niet?? Aan de spiegel misschien :rolleyes:
 
En vergeet niet dat bij bepaalde soorten schema's je uitgaat van een bepaald % van je 1RM. Je moet bij deze schema's dus wel je 1RM bepalen (benaderingsmethoden wijken te veel af)
 
he 3xl, ben je wel eens over je 205kg (dat was je 1rm toch?) gegaan?
 
Het is er door allerlei omstandigheden niet meer van gekomen. Ik had afgelopen winter willen proberen wat hoger te komen maar er zaten constant kleine blessures tussen (gebroken vinger ed) en momenteel zit ik met een golferselleboog door het schieten :(
 
lekker is dat! sterkte met je herstel :thumb:
 
ik 110 kg ben 22 jaar en 180
 
huh ???

bench je 110 kg en ben je 22 jaar en 1.80 m?
weeg je 110 kg en ben je 22 jaar en bench je 180 kg?
of bench je 110 kg en ben je 22 jaar oud en weeg je 180 kg?

enz. enz..

:D

m.a.w. kun je het even wat beter uitleggen?
 
idd beetje vaag
 
op mijn twintigste drukte ik 172.5 @ 108 kg. Ietsje later heb ik mij geblesseerd aa mijn schouder en train nu soms slechts om de twee weken op de bench. Momenteel mis ik nooit de 165 kg. Hoger heb ik nooit geprobeerd. Ik hoop van deze zomer die bank terug een pak kilo's omhoog te krijgen want mijn schouderpijn is zo goed als weg.
 
netjes aangezien de leeftijd ook :thumb:
 
THX. Doing my best:D
 
up!
 
ben nu 18 ben op mijn 16 begonnen drukte binnen een jaar 100 kilo maar het laatste jaar ben ik niet meer verder dan 130 gekomen meestal doe ik gewoon 100x8 en 110x8
 
Back
Naar boven