XXL Nutrition

Poll voor de leden.

Bodyman bannen

  • Ja

    Stemmen: 43 64,2%
  • Neen

    Stemmen: 24 35,8%

  • Totaal stemmers
    67
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Big Steve
Ik heb ervoor gestemd dat bodyman hier mag blijven, geoffke heeft valse karma's gegeven en daar word ook geen pol van gemaakt en Oom oli heeft het zelfde gedaan + dat hij valse foto's heeft geplaatst.
Je maakt een fout:

Men heeft 3 waarschuwingen nodig voor een poll, Oli heeft er momenteel 2 zware.

(Heeft belooft te beteren en heeft dus nog 1 kans)

Geoffke heeft er 1 zware.

Zo duidelijk?
 
Bodyman mag blijven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ik beloof dat ook bij deze, dat ik ga veranderen
 
anders een temp ban een idee? maandje ofzo :)
 
ja blokkeer zijn karma's :D
 
kheb neen gestemd.. maar k denk niet dat het nog zo veel gaat helpen..
 
Originally posted by Bodyman
ik beloof dat ook bij deze, dat ik ga veranderen
Wij mods hebben beslist, het is aan de leden nu.
 
zie je toch niet alles over 1 kam
 
Laat bodyman hier,,

pak zijn karma af
dat is genoeg straf !
 
Hoezo? Oli heeft niet 3 waarschuwingen.

Hij moet trouwens ook niets meer uithalen.

(Alle beslissingen worden overigens volgens akkoord van een meerderheid aan mods gedaan)
 
Ik ben nooit zo voor bannen....niet voor Mr X, niet voor Oli dus ook niet voor Bodyman. Maaaaaaaaaar maatregelen tegen misdragingen als een week geen toegang oid kan ik me wel in vinden.
 
ik ben voor. heb et al ergens anders gezegd.
dit gaat gewoon te ver, dit is égt triest.

ik weet niet wat hem hiertoe heeft gedreven maar dit soort dingen zijn niet acceptabel in mijn ogen.

hij heeft et er zelf naar gemaakt, en moet dan ook de consequenties dragen.
 
Originally posted by man_of_magic
Ik ben nooit zo voor bannen....niet voor Mr X, niet voor Oli dus ook niet voor Bodyman. Maaaaaaaaaar maatregelen tegen misdragingen als een week geen toegang oid kan ik me wel in vinden.
Als je dit negeerd, dan geef je een signaal van: alles kan, niets moet.

Vooral over de foto secties waren de regels op voorhand heel duidelijk bekent gemaakt. Dat men die regels niet leest of aan de laars lapt is hun eigen fout.

Tijdelijk bannen is overigens geen straf, men zal zich daar heel weinig van aantrekken.

Maar ik laat de keuze in handen van onze leden om hem al dan niet een mogelijke kans te geven. (Deze poll was dan ook mij idee terwijl andere mods gewoon ineens wilden bannen)
 
Originally posted by zoutzak
ik ben voor. heb et al ergens anders gezegd.
dit gaat gewoon te ver, dit is égt triest.

ik weet niet wat hem hiertoe heeft gedreven maar dit soort dingen zijn niet acceptabel in mijn ogen.

hij heeft et er zelf naar gemaakt, en moet dan ook de consequenties dragen.

Wat heb ik jouw dan misdaan en dan niet zeggen het is triest wat heb ik je misdaan, ik heb je auto niet gejat ofzo hoor gewoon een fake foto, nee je hebt gelijk dat gaat te ver mijn fout
 
Originally posted by Bodyman


Wat heb ik jouw dan misdaan en dan niet zeggen het is triest wat heb ik je misdaan, ik heb je auto niet gejat ofzo hoor gewoon een fake foto, nee je hebt gelijk dat gaat te ver mijn fout
draag de consequenties dan ook als een man.
 
doe ik ook mij maakt het niet uit hoor maar ik ben blij dat jij een man bent en je niet gedraagt als een kind
 
Wanneer wordt de knoop eigenlijk doorgehakt?

Ik heb voor ja gekozen, niet omdat ik Bodyman een lul vind, maar omdat er regels zijn. Zo simpel is het toch?

Misschien moet ie voor een half jaar(?) ofzo geband worden, vind ik meer correct.

Van je fouten moet je leren, maar dan moet je daar wel de mogelijkheid voor krijgen. Volledig bannen kan altijd nog.
 
Er zijn verschillende mogelijkheden:

Bijv. Het bannen voor een periode van 6 maanden, of het eventueel beperken van toegang tot enkel het gare hanenhok...

Dat moeten we later dan eens bekijken.

Deze poll gaat over wat alle actieve leden nu denken wat er moet gebeuren.
 
Originally posted by admin
Er zijn verschillende mogelijkheden:

Bijv. Het bannen voor een periode van 6 maanden, of het eventueel beperken van toegang tot enkel het gare hanenhok...

Dat moeten we later dan eens bekijken.

Deze poll gaat over wat alle actieve leden nu denken wat er moet gebeuren.

Je hebt een punt wat betreft de regels, waarom regels maken als je er niets aan doet als de regels niet nageleefd worden....dus ben er mee eens dat er iets gedaan moet worden wanneer iemand de regels niet respecteerd.

Ver-Banning naar het gare hanenhok vind ik ook een passende maatregel....of misschien een kippenhok :D zoals ik al eerder voorstelde. (in die post die foetsie is ???)
 
Back
Naar boven