AndroidHealthClinic

Poll voor de leden.

Bodyman bannen

  • Ja

    Stemmen: 43 64,2%
  • Neen

    Stemmen: 24 35,8%

  • Totaal stemmers
    67
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

kan ik dan ook niet meer lezen?
 
Ik vind het een beetje zonde dat op deze manier met het board en het vertrouwen van andere leden word omgegaan...

Toen ik hier net aanwezig was hoopte ik hier een hoop info te kunnen verkrijgen waar ik ook werkelijk wat aan heb... Nu dat ik vaak onzin lees in topics dus die niet voor onzin bestemd is.. Neem ik lang niet meer alles serieus wat er gezegd wordt... Wel een beetje zonde en denk ook niet dat dit board ook op gezet is om iedereen maar een beetje voor de gek te houden...
 
wat is bannen nou waard?
je opent gewoon een nieuw account
 
vind een definitieve ban ook maar niks, ben voorstander van een andere (mildere) straf

gewoon ff laten voelen dat het menens is

ben zeker dat als ie wist wat de gevolgen waren hij die foto's niet gepost had
 
Originally posted by Leroy
wat is bannen nou waard?
je opent gewoon een nieuw account
Je bent je hele identiteit kwijt.

Verder IP bannen, gaat via je PC (IP) al weet ik dat daar truckjes voor zijn. Maar goed daar gaat het nu ff niet over.

Als leden hem willen bannen dan is hij ook niet welkom onder andere account.
 
Originally posted by bart82

ben zeker dat als ie wist wat de gevolgen waren hij die foto's niet gepost had
Dat wist hij, als hij beter had gelezen in de thread met regels, staat er in koeien van letters nog wel. Maar goed, ik ga hier niet over uitwijden. We hebben zo eerlijk mogelijk gehandeld en zijn zeker niet snel tot overhaaste beslissingen overgegaan.

Dit is vrij defenitief, maar ik sluit niet uit dat hij toegang zal kunnen krijgen tot het gare hanenhok, heel misschien zelfs kunnen lezen in ander secties. Maar posten onder deze account iig niet meer als deze poll zo beslist.
 
Originally posted by admin

Je bent je hele identiteit kwijt.

Verder IP bannen, gaat via je PC (IP) al weet ik dat daar truckjes voor zijn. Maar goed daar gaat het nu ff niet over.

Als leden hem willen bannen dan is hij ook niet welkom onder andere account.

elke keer als je inlogt heb je een ander ip
 
Originally posted by bobbojantje


elke keer als je inlogt heb je een ander ip
Dit is niet juist, mensen met kabel/ADSL hebben dit niet.

Verder zal er in de toekomst voor iedereen een vaste IP komen, ook de inbellers...

Snap niet wat dit ter zake doet trouwens.
 
Originally posted by bart82
vind een definitieve ban ook maar niks, ben voorstander van een andere (mildere) straf

gewoon ff laten voelen dat het menens is

ben zeker dat als ie wist wat de gevolgen waren hij die foto's niet gepost had

Ja maar hij is toch al meerdere malen gewaarschuwd? dan weet je toch dat er nog maar een druppel nodig is om de emmer te laten overlopen?

Ik bezoek ook andere forums en bij de meeste wordt je al voor veel minder gebant, ZONDER waarschuwing en die forums blijken ook het beste te lopen, dit zijn dan ook meteen de leukste en met de meest serieuze informatie.
Nou vind ik zonder waarschuwing bannen iets te ver gaan misschien maar Bodyman heeft er al 2 gehad heb ik begrepen dus als je nu niet bant heb je niks aan die regels.
 
Originally posted by admin

Dit is niet juist, mensen met kabel/ADSL hebben dit niet.

Verder zal er in de toekomst voor iedereen een vaste IP komen, ook de inbellers...

Snap niet wat dit ter zake doet trouwens.

yep, volgens mij alleen 56k modems kunnen van ip verwisslen...
 
Originally posted by Fatalspeed1


Ja maar hij is toch al meerdere malen gewaarschuwd? dan weet je toch dat er nog maar een druppel om de emmer te doen later overlopen?

Ik bezoek ook andere forums en bij de meeste wordt je al voor veel minder gebant, ZONDER waarschuwing en die forums blijken ook het beste te lopen, dit zijn dan ook meteen de leukste en met de meest serieuze informatie.
Nou vind ik zonder waarschuwing bannen iets te ver gaan misschien maar Bodyman heeft er al 2 gehad heb ik begrepen dus als je nu niet bant heb je niks aan die regels.

zit iets in maar ik vind dat er méér strafmaten mogen zijn, na 3(van mij part 2) waarschuwingen een beperking of tijdelijke ban
daarna een definitieve ban
 
Originally posted by admin

Dit is niet juist, mensen met kabel/ADSL hebben dit niet.

Verder zal er in de toekomst voor iedereen een vaste IP komen, ook de inbellers...

Snap niet wat dit ter zake doet trouwens.

kabel heeft dat wel, ik heb wanadoo premium cable en elek keer een ander ip als ik inlog, we hebben thuis 4 pc's op de premium en ze hebben alle 4 elke keer een andere ip.
 
mja we gaan weer offtopic lol, sorry..terug ontopic :P
 
Regels zijn regels komop.... Ze zijn er niet voor niets...

Ik vind niet dat de geloofwaardigheid van leden zo op de proef moeten worden gesteld...
 
Ik zit bij telenet België en heb al maanden dezelfde IP...

Maar idd O/T dit.

Verder Purple: zo is het !
 
ben het ook met purple eens. :wave:
 
Dit is een bb-board en wordt hier meer gelogen en ook geouwehoerd over palen...

Ik denk dat leden daar in eerste instantie niet naar op zoek zijn...

Somsd is het gewoon genoeg geweest... Toch??
 
Originally posted by Purple
Dit is een bb-board en wordt hier meer gelogen en ook geouwehoerd over palen...

Ik denk dat leden daar in eerste instantie niet naar op zoek zijn...

Somsd is het gewoon genoeg geweest... Toch??

ben het weer met je eens :P

wat heb jij toch lol! :P
 
Lol, nou zo leuk vind ik het niet, vind het jammer dat het zo moet.

Maar ben blij dat jij het met me eens bent.
 
Back
Naar boven