MuscleMeat

Poll voor de leden. (1 bezoeker)

Bodyman bannen

  • Ja

    Stemmen: 43 64,2%
  • Neen

    Stemmen: 24 35,8%

  • Totaal stemmers
    67
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
We hebben een systeem hier. en het nieuwe is dat wanneer een persoon te ver gegaan is, hij buiten moet. dit mits een deftige reden, natuurlijk.

maar, wat wij als een deftige reden zien is misschien voor jullie geen reden.

but let's get to the point.

Bodyman heeft verschillende keren de mods uitgedaagt, uitgelachen.
Bodyman heeft valse karma's rondgestrooid (ware fout goed voor een waarschuwing).
Bodyman heeft fake foto's gepost. dit is ondertussen al door andere members bewezen. (dus is opnieuw een zware fout. gecombineerd met al 1 waarschuwing goed voor een ban)

Nu, lees dit nog aandachtig, en dan moeten jullie de doorslag geven. hij is herhaaldelijk over de schreef gegaan. en we hebben hem al een kans gegeven.
 
oeeee, Bodyman 5 tegen, spannend:D
 
Hehe precies Big Brother :p
 
Ik neem alvast afscheid van Bodyman:wave: :wave2: :hello:


Jammer dat hetzo is gegaan, maar ja , jijzelf bent aansprakelijk:D
 
:wave: ik vindt dit wel humor :thumb:
 
Originally posted by Levrone@
Ik neem alvast afscheid van Bodyman:wave: :wave2: :hello:


Jammer dat hetzo is gegaan, maar ja , jijzelf bent aansprakelijk:D
 
Maar aan de andere kant ben ik niet de eerste en ik vindt dat je iedereen over 1 kam moet scheren maar ik ben blijkbaar een uitzondering. En ga nu niet zeggen hij diende als uitzondering want met karma is dat precies hetzelfde maar no hard feeling was leuk jullie gekend te hebben.
 
ja .. ik vind jammer dat allemaal gebeurd is... aaah Vince kom maar hier ik zal je troosten! :D
 
Nog toevoegen dat we dus WEL iedereen over dezelfde kam scheren, er word ook een logboek bijgehouden over iedereen die ooit een zware fout maakte (soort strafblad zeg maar) zodat we dit goed kunnen bijhouden.

Iedereen word hier eerlijk behandeld, op andere forums (denk aan bb.com ed.) is het bannen van de eerste fout, zonder uitleg kan je vertrekken.
 
ok maar ik heb maar 2 waarschuwingen gehad eentje over karma en nu dan deze of zie ik er een over het hoofd
 
hee bodyman, das klote joh,van mij mag je blijven, maar als je weggaat geef mij ff je karma dan :)
 
zo, mijn stem is ook binnen , mzzl he
 
Maar Bodyman was onze Chazia, onze uitzwaaier van gebande leden.

Moet ik t toch maar doen.

Bodyman je hebt ons ervan willen overtuigen dat je ook echt een man met body bent, maar helaas jij bent de zwakste schakel.


Tot ziens:wave:
 
vin bannen en beetje ver gaan... pak zen karma af :D
 
Mag van mij wel weg anders zal je zien dat je steeds vaker dit soort onzin krijgt. De regels zijn volgens mij heel duidelijk en zoals Spike zegt heeft hij al meerdere kansen gekregen.

De regels zijn er niet voor niets. Sorry Bodyman, maar je bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk.
 
Ik heb ervoor gestemd dat bodyman hier mag blijven, geoffke heeft valse karma's gegeven en daar word ook geen pol van gemaakt en Oom oli heeft het zelfde gedaan + dat hij valse foto's heeft geplaatst.

Alle twee zijn ze er nog.
 
Originally posted by Bodyman
ok maar ik heb maar 2 waarschuwingen gehad eentje over karma en nu dan deze of zie ik er een over het hoofd
2 zware, 1 minder zware. Volgens onze regels betekend dit een officiële poll voor de leden.
 
Back
Naar boven