Fitness Seller

Poll voor de leden. (1 bezoeker)

Bodyman bannen

  • Ja

    Stemmen: 43 64,2%
  • Neen

    Stemmen: 24 35,8%

  • Totaal stemmers
    67
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Purple
Grappen doe je maar in het hok...

ben ik t niet helemaal mee eens. af en toe ee grapje moet op zn tijd zeker wel kunnen. Je hebt gelijk, dat t niet te gek moet worden, daar is in 1e instantie t hok ook voor geopend. Maar af en toe een luchtige kijjk op de wat serieuzere zaken mag van mij best op zn tijd. Maar dan moet t wel in de juiste context wordn geplaatst, geen respectloze denigrerende opmerkingen en geen off topic gezwans.

daarbij regels zijn regels, Ik vind dat als Body wordt gebanned dat hij wel nog vrij is om de forums door te lezen maar geen posts mag maken, en dat hij voor mijn part enkel in t hok zich mag uitleven...
 
Originally posted by Oom Oli



Admin, dit niet verkeerd opvatten, maar niemand kan hier met zekerheid weten of ik fakefoto's geplaatst had of niet, toch?

Ik wel..

Ik heb je via de webcam gezien he..
 
GVD Niels als dit waar is.. heb de fotodraad van Oli niet zo in mijn hoofd maar dan:whip: :whip:

Mgoed, ik was blijkbaar de enige die het nog geloofde :(

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
GVD Niels als dit waar is.. heb de fotodraad van Oli niet zo in mijn hoofd maar dan:whip: :whip:

Mgoed, ik was blijkbaar de enige die het nog geloofde :(

Espi

Tsja ik heb hem gezien op die webcam..

Maar ik ga niet zeggen of die fotos wel of niet echt zijn...
 
Originally posted by nilsjei1234


Ik wel..

Ik heb je via de webcam gezien he..



hahaha, dat was misschien 1 van mijn vrienden om je op een dwaalspoor te brengen...
 
om even bij het onderwerp van deze thread te blijven:

persoonlijk vind ikhet erg laag om 'fake' fotos te psosten en dan nog stug volhouden totdat allang het tegendeel bewezen is!!
verder hebben wij (de 'common' boardleden) niet veel last van beledigingen etc etc aan de mods, maar ik vind het een aanklacht tegen de oprechtheid en vooral de effort van iedereen hier die hard traint om zijn/haar doel te bereiken om jezelf anders voor te doen dan je eigenlijk bent. de mensen die nu net even mooie pics hebben gemaakt waar vanzelfsprekend veel bloed zweet en tra(i)nen in heeft gezeten, verdienen het niet om zo in die zin belachelijk worden gemaakt
dusse bannen die handel
 
Tjah, echt verstandig is dat fake-foto's plaatsen natuurlijk niet. En de rest, heb ik eigenlijk weinig van meegekregen.
 
Vind dat je met de foto te ver bent gegaan maar om je helemaal te bannen ben ik niet mee eens door die domme actie van jou blijkt toch dat je in het gare hanen hok thuis hoort.

Als er nu te weinig mensen stemmen wat dan? Er zijn 2061 leden en tot nu toe hebben er maar 59 gestemd vind dit niet echt representatief
 
Klopt Guido, een aangezien het een looptijd heeft van 2 dgn al helemaal niet. Zoiets zou steekproefgewijs moeten gebeuren. Hee goed punt man.

Als je het zo gaat bekijken is het dus een corrupt zooitje hiero :D
 
Je kuny het ook anders bekijken. Hoeveel van die 2000 leden zijn hier dikwijls op het forum of posten? Er zijn er heel wat zonder posts, dan st je terug even ver
 
Das ook zo, en uiteindelijk moet je wel ergens beginnen en ook een streep kunnen trekken.

btw Munk, wat staat er in die laatste zin van je....

gr
 
Originally posted by munk
Je kuny het ook anders bekijken. Hoeveel van die 2000 leden zijn hier dikwijls op het forum of posten? Er zijn er heel wat zonder posts, dan sta je terug even ver
 
Originally posted by guido_
Als er nu te weinig mensen stemmen wat dan? Er zijn 2061 leden en tot nu toe hebben er maar 59 gestemd vind dit niet echt representatief
Het gaat erom wie hier heel actief is maw "de harde kern"
We kunnen trouwens (anders dan in de politiek) niet iedereen hier verplichten om mee te stemmen.

Verder is het belachelijk vind ik, op geen enkel ander board dat ik ken (en geloof me ik ken er 10 tallen) is men zo rechtvaardig als hier, door de overtreder zoveel kansen te geven en zelfs het publiek mee te laten stemmen, waardoor hij toch nog kans maakte en zelfs heel wat stemmen haalde.

Als voorbeeld neem ik BB.com: als je daar nog maar 10% van de streken uithaalt die Bodyman heeft uitgehaald dan word je defenitief geband met IP, account en al.

Wees maar zeker dat men het hier nog zo slecht niet heeft...
 
Originally posted by Floyd
Klopt Guido, een aangezien het een looptijd heeft van 2 dgn al helemaal niet. Zoiets zou steekproefgewijs moeten gebeuren. Hee goed punt man.

Als je het zo gaat bekijken is het dus een corrupt zooitje hiero :D
Uiteraard als grap bedoeld, maar lees toch maar eens bovenstaande reply.
 
Originally posted by admin


Verder is het belachelijk vind ik, op geen enkel ander board dat ik ken (en geloof me ik ken er 10 tallen) is men zo rechtvaardig als hier, door de overtreder zoveel kansen te geven en zelfs het publiek mee te laten stemmen, waardoor hij toch nog kans maakte en zelfs heel wat stemmen haalde.

Als voorbeeld neem ik BB.com: als je daar nog maar 10% van de streken uithaalt die Bodyman heeft uitgehaald dan word je defenitief geband met IP, account en al.

Wees maar zeker dat men het hier nog zo slecht niet heeft...

ik weet niet hoe het op de andere boards het er aan toe gaat dit is de enigste die ik volg.

Verder vind ik dat bodyman te ver is gegaan maar een permanente ban vind ik te ver gaan. Ik weet ook dat dit misschien niet de bedoeling is.
 
Er zijn regels en die zijn overtreden, Bodyman heeft genoeg waarschuwingen gehad, nu moet hij de gevolgen er maar van zien...
 
yeps.. wanneer zijn die twee dagen eigelijk juist voorbij?
 
2 dagen = 48 uur

Poll starte op zaterdag 7 Juni 06:33 PM

Dus verloopt op Maandag 9 juni 06:33 PM

Maar dat gaat automatisch...
 
ok.. klaar en duidelijk :)
 
Uiteraard als grap bedoeld, maar lees toch maar eens bovenstaande reply.

Heb ik gelezen, en jij/jullie maken hier de regels en reguleren de boel. Als je geen rare fratsen uithaalt kun je oud worden hier. ;)
 
Back
Naar boven